Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed.
Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.
Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker
Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.
Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker
Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn
Dit is helaas maar al te waar. Als je iemand echt mist en je bent druk, dan zouden 9 van de 10 ergens tijd zoeken om een ik ook erbij te plakken. Als je echt geen tijd hebt, dat zelfs de ik ook er niet bij past, dan typ je ook niet "sorry, geen tijd".quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"
Dus zou idd verwachten dat het gaat doodbloeden
Scherp.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem
Lijkt veelzeggend ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Op zich geen vreemde gedachte. Ik heb dat zelf ook geregeld gedacht over vrouwen die een tijd niets van zich lieten horen. Dat is deels onzekerheid en deels gewoon tijd willen hebben met iemand die je gewoon een goed gevoel bezorgd. Gek genoeg was er dan vaak ineens uit het niets weer een bericht (en soms een date). Hoe lastig ook, ik zou me er nu niet teveel mee bezig proberen te houden als ik jou was. Je bent duidelijk geweest naar haar toe hoe jij denkt, meer kun je niet doen. Mocht het niets worden is dat natuurlijk erg jammer, maar hoef je jezelf geen verwijten te maken. En mocht ze ineens wel af willen spreken is dat natuurlijk prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn
9'' masterrace-crew checkin' inquote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok is nog steeds wel de meest succesvolle datingsite.
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok is nog steeds wel de meest succesvolle datingsite.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik laatst ook gespeeddate en herken wel wat Splash zegt![]()
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg![]()
Maar wel tofOok goed voor m'n zelfvertrouwen toen ik de matchmail kreeg
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Zelfs huwelijkenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?
Count me in!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).
Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn
Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Zou zeggen:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 51
Van jou is het bekendquote:
Op zich wel logisch natuurlijk. Ik vroeg me meer af wat 'vaak' inhoud en hoe 'succes' gedefinieerd word.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs huwelijken
LIF / Trouwen en zo #76
Natuurlijk leidt dit tot relaties, ook tot breakups, huwelijken, kinderen, scheidingen en wat nog wel niet meer.
En tja, wat is "vaak". Vaak genoeg volgens mij
I'm inquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).
Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn
Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Zou zeggen:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 51
De vrouwen meeten, en gaan speeddaten met mannen (no-fokkers)quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.
Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).
Haha, lijkt me best lachen om te proberenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Oh zo, slim jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?
Dus wie wil mee, welke avond, waar etc
En dan de boel aan elkaar liegen terwijl er mensen zitten die serieus verkering willen? Lijkt me niet fairquote:
Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite???quote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso ben ik niet single en volgens mij is het meer iets voor de mensen die iets serieus zoeken
Omdat ik een nympho benquote:Op woensdag 5 november 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite???
Hehe. Dat zou ik echt niet durven...dat laatste. Ik wil niet die claimende creep zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk.![]()
Aan de andere kant is spontaan een ontbijtje komen brengen wel zoiets waarvan je denkt dat ze je toch echt wel ziet zitten. Ik zou dat niet zo snel doen bij een zomaar iemand, eigenlijk. Dus misschien mag je best wat meer ruimte innemen. Als ze van plan is het te laten doodbloeden, kan dat toch geen kwaad. Misschien iets spontaans terug doen, haar een chocoladepakket sturen ofzo, voor bij het studeren?
Ze had de 'ik mis je'-kaart ook al eens bij mij gespeeld, dus ik dacht: waarom niet? Het is niet te slijmerig en ook niet te afstandelijk. Maar de reactie was inderdaad erg neutraal. Dat ze druk is wist ik immers al.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?
Afwachten moet je sowieso niet doen, lekker verder leven.
Helaas al meegemaakt, dus ja...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.
Als daar hier sprake van is.
Ja precies. Hier gingen toen bij mij ook wel alarmbellen rinkelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Heeft ze niet gezegd, nee. Heb er ook niet naar gevraagd om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft ze niet gezegd tot wanneer die drukke periode duurt? Er zijn toch deadlines? Stel een date voor voor daarna
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Stuur een neutraal berichtje met de vraag hoe het gaat met die assignments en stuur het gesprek die richting in?
Hmm lastig. Ik hou altijd wel van eerlijk en geen spelletjes spelenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
Denk dat de kans dan groter is op een ' nee' .quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |