abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146325481
Zijn de vaste posters in dit topic al wat ouder en gedesillusioneerd enzo trouwens of valt dat mee?
  woensdag 5 november 2014 @ 12:18:33 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146325485
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem O+
Dat heet gewoon meeten, want dan zit grotendeels toch gewoon op hun mobiel te fokken :')
pi_146325784
Ik zag het zelf ook als alleen dames. Heren, jullie kunnen je eigen speeddate meeting regelen :*
  woensdag 5 november 2014 @ 12:29:18 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146325816
Ik zie het al, dat word een fok speeddate. Zal ik me dan ook maar aanmelden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 12:30:44 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146325860
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.

Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.

I know, lijk wel een puber :') Maar ik vind haar erg leuk :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146325917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Okee, dat is nog te overzien :) Al geef ik me dan liever op voor de borrel erna, dat kan zeker niet :P Lijkt me wat relaxter. Er is iemand me aan het bewegen om ook eens mee te gaan namelijk. Ben benieuwd :D
lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146325928
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.

Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.

Je had haar serieus moeten nemen..

Ik denk dat dit telkens jouw fout is.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:34:16 #108
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146325987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je had haar serieus moeten nemen..

Ik denk dat dit telkens jouw fout is.
Euh..ok. Bedankt Dima.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146326007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:05 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Wat let je om het te proberen?
moreel besef?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146326125
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

moreel besef?
:') gewoon proberen man.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:38:27 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146326137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Chawi het volgende:
Ik zag het zelf ook als alleen dames. Heren, jullie kunnen je eigen speeddate meeting regelen :*
Eens
  woensdag 5 november 2014 @ 12:41:06 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146326224
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?
lexa :N

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

moreel besef?
Je kent die mensen verder toch niet? Ergens zou het me best een leuk experiment lijken om gewoon alleen maar bullshit te vertellen bij die speeddates en dan de reacties te zien.

quote:

Het komt goed gozer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:42:39 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146326267
quote:

Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.
pi_146326312
quote:

Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.
pi_146326384
quote:

Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.

Maar ja, slechts 1 date gehad. Niet te hard van stapel lopen inderdaad. Don't worry. O+
  woensdag 5 november 2014 @ 12:47:53 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146326444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.
Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.

Het is ook zo dubbel allemaal. Die maandag leek alles bijna te perfect. Ze was heel knuffelig en lief. En ook via de app was het telkens heel leuk en lief allemaal. Na de eerste ontmoeting schreef ze al dat ze voor me gevallen is etc. Gewoon te mooi om waar te zijn eigenlijk. En door dingen die ik in het verleden wel meegemaakt heb met vrouwen, ben ik gewoon erg voorzichtig geworden.

En ze hoeft me ook niet te appen om het appen, maar ze heeft in bijna anderhalve week tijd nog niet gevraagd hoe het met mij gaat. Dat geeft mij gewoon geen goed gevoel, druk of niet. Voor zulke dingen is altijd tijd. Denk ik dan :) Maar ja, dan is ze wellicht haar interesse verloren en laat ze het lekker doodbloeden. Zou niet de eerste keer zijn :')
  woensdag 5 november 2014 @ 12:49:23 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146326502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.
Zo denk ik ook altijd over het laatste ;) Eer aan mezelf houden etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.

Maar ja, slechts 1 date gehad. Niet te hard van stapel lopen inderdaad. Don't worry. O+
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-date :)
pi_146326544
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.

Het is ook zo dubbel allemaal. Die maandag leek alles bijna te perfect. Ze was heel knuffelig en lief. En ook via de app was het telkens heel leuk en lief allemaal. Na de eerste ontmoeting schreef ze al dat ze voor me gevallen is etc. Gewoon te mooi om waar te zijn eigenlijk. En door dingen die ik in het verleden wel meegemaakt heb met vrouwen, ben ik gewoon erg voorzichtig geworden.

En ze hoeft me ook niet te appen om het appen, maar ze heeft in bijna anderhalve week tijd nog niet gevraagd hoe het met mij gaat. Dat geeft mij gewoon geen goed gevoel, druk of niet. Voor zulke dingen is altijd tijd. Denk ik dan :) Maar ja, dan is ze wellicht haar interesse verloren en laat ze het lekker doodbloeden. Zou niet de eerste keer zijn :')
Je lijkt mijn broer wel man (en dan bedoel ik niet dat je op mijn broer lijkt :'))
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zo denk ik ook altijd over het laatste ;) Eer aan mezelf houden etc.

[..]

Jep.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 12:51:49 ]
pi_146326565
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2. :) Ik snap niet dat ze niet wat meer van zich laat horen eerlijk gezegd, druk of niet. Je geeft zelf al aan geen claimende dingen te hebben gezegd/gevraagd dus daar kan het dan niet aan liggen.
pi_146326732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
Zijn de vaste posters in dit topic al wat ouder en gedesillusioneerd enzo trouwens of valt dat mee?
:')
  woensdag 5 november 2014 @ 13:01:13 #121
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146326896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2. :) Ik snap niet dat ze niet wat meer van zich laat horen eerlijk gezegd, druk of niet. Je geeft zelf al aan geen claimende dingen te hebben gezegd/gevraagd dus daar kan het dan niet aan liggen.
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.

Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker :')
pi_146326966
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.

Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker :')
Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed. :{
pi_146326978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat?
  woensdag 5 november 2014 @ 13:07:31 #124
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146327082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed. :{
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn :')
pi_146327204
quote:

[..]

Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk. :{

Aan de andere kant is spontaan een ontbijtje komen brengen wel zoiets waarvan je denkt dat ze je toch echt wel ziet zitten. Ik zou dat niet zo snel doen bij een zomaar iemand, eigenlijk. Dus misschien mag je best wat meer ruimte innemen. Als ze van plan is het te laten doodbloeden, kan dat toch geen kwaad. Misschien iets spontaans terug doen, haar een chocoladepakket sturen ofzo, voor bij het studeren?
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:12:37 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146327236
quote:

[..]

Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?
Afwachten moet je sowieso niet doen, lekker verder leven.
pi_146327240
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn :')
Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.

Als daar hier sprake van is.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:23:42 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146327622
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"

Dus zou idd verwachten dat het gaat doodbloeden -O-
  woensdag 5 november 2014 @ 13:25:42 #129
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146327707
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"

Dit is helaas maar al te waar. Als je iemand echt mist en je bent druk, dan zouden 9 van de 10 ergens tijd zoeken om een ik ook erbij te plakken. Als je echt geen tijd hebt, dat zelfs de ik ook er niet bij past, dan typ je ook niet "sorry, geen tijd".
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146327739
quote:

Scherp.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 november 2014 @ 13:28:54 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_146327834
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem O+
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_146328129
Fok is nog steeds wel de meest succesvolle datingsite.
pi_146328309
quote:

Lijkt veelzeggend ja.

Anders gewoon vragen wanneer ze weer wil/kan afspreken? Als ze daar ontwijkend op reageert, weet je eigenlijk genoeg.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:40:29 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146328326
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Op zich geen vreemde gedachte. Ik heb dat zelf ook geregeld gedacht over vrouwen die een tijd niets van zich lieten horen. Dat is deels onzekerheid en deels gewoon tijd willen hebben met iemand die je gewoon een goed gevoel bezorgd. Gek genoeg was er dan vaak ineens uit het niets weer een bericht (en soms een date). Hoe lastig ook, ik zou me er nu niet teveel mee bezig proberen te houden als ik jou was. Je bent duidelijk geweest naar haar toe hoe jij denkt, meer kun je niet doen. Mocht het niets worden is dat natuurlijk erg jammer, maar hoef je jezelf geen verwijten te maken. En mocht ze ineens wel af willen spreken is dat natuurlijk prima.
pi_146328559
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
9'' masterrace-crew checkin' in
pi_146329712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

9'' masterrace-crew checkin' in
Not impressed-crew represent.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:14:50 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146329714
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?
pi_146329781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:
;)
pi_146329997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik laatst ook gespeeddate en herken wel wat Splash zegt :)
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg ;(

Maar wel tof :D Ook goed voor m'n zelfvertrouwen toen ik de matchmail kreeg :7

[..]

Goed idee, mag ik mee? >:)
:D

Ik maakte aantekeningetjes op het ja/nee blaadje:
"Paardenbek"
"Leuk vlindertje"
"VMBO met arrogante WO instelling"
"Stippeltje"

etc...

Was wel makkelijk om na te praten als je een vriend mee had :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:21:42 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146330003
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:

Zelfs huwelijken :+
LIF / Trouwen en zo #76

Natuurlijk leidt dit tot relaties, ook tot breakups, huwelijken, kinderen, scheidingen en wat nog wel niet meer.
En tja, wat is "vaak". Vaak genoeg volgens mij :)
pi_146330170
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

relaties, ook tot breakups
Check
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_146330342
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).

Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn :P
  woensdag 5 november 2014 @ 14:31:37 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146330433
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).

Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn :P
Count me in!
  woensdag 5 november 2014 @ 14:32:51 #145
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_146330473
quote:
Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:33:11 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146330491
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

;)
Van jou is het bekend ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfs huwelijken :+
LIF / Trouwen en zo #76

Natuurlijk leidt dit tot relaties, ook tot breakups, huwelijken, kinderen, scheidingen en wat nog wel niet meer.
En tja, wat is "vaak". Vaak genoeg volgens mij :)
Op zich wel logisch natuurlijk. Ik vroeg me meer af wat 'vaak' inhoud en hoe 'succes' gedefinieerd word.

quote:

I'm in
pi_146330496
quote:
Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).
  woensdag 5 november 2014 @ 14:34:15 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146330537
quote:
4s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.
De vrouwen meeten, en gaan speeddaten met mannen (no-fokkers)
en natuurlijk andersom.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:34:45 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146330553
quote:
4s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).
Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?
Dus wie wil mee, welke avond, waar etc
pi_146330576
quote:

Haha, lijkt me best lachen om te proberen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')