Blijkbaar vond ze die gesprekken toch niet zo geweldig achteraf, of is ze een leuker iemand tegen gekomen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie 't wil weten: ze heeft mijn FB-verzoek genegeerd, want ze is wel vrienden met een ander iemand sinds vandaag, dus ze moet 'm gezien hebben. Ach ja, had toch niks te verliezenJammer dat veel meiden dan toch op uiterlijk selecteren als er iemand knappers voorbijkomt want we hadden gewoon leuke gesprekken en veel overeenkomsten...
Ik wil ook welquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik laatst ook gespeeddate en herken wel wat Splash zegt![]()
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg![]()
Maar wel tofOok goed voor m'n zelfvertrouwen toen ik de matchmail kreeg
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Herkenbaar verhaal, vooral ook dat van die tactieken en het achteraf even kwijt zijn. Ik verbaasde me daar overigens wel een beetje over. Wat is het nut een ja bij iemand in te vullen waarbij je na die 3 minuten al niet echt het idee hebt dat je haar beter wil leren kennen? Ik heb een maand of zes terug een keer meegedaan aan zo'n speeddate-avond. Op zich best een leuke ervaring om eens mee te maken, al date ik liever 1 op 1 dan steeds te wisselen. Uiteindelijk heb ik toen 4 ja's ingevuld waarbij er met 1 een 'match' was. Het is dat ik toen iemand anders tegen kwam anders had ik wellicht nog met haar gedate. Maar om een keer te doen is het zeker een aanrader. Hoeveel ja's heb je zelf overigens ingevuld?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:00 schreef -Splash- het volgende:
Ok hier een update. Lang niet gedate enzo, maar weer begonnen. En het leek mij altijd al leuk om eens een speeddate gedaan te hebben. Dus eh... daar zat ik gisteren in Utrecht met 17 vrouwen en 17 mannen.
Was nogal spannend om er te komen, want ik ging met de trein.. die weer totaal niet reed.. helemaal niet meer dus en daarom in de auto gesprongen (zucht NS).
Een compleet nieuwe ervaring en hoewel ik niet de minst sociale ben als het op vrouwen aanspreken komt was het toch even wennen. Geen tijd voor een serieus gesprek, dus dat heb ik zoveel mogelijk gemeden want de bel die aangaf dat je 3 minuten voorbij waren was meedogenloos (net als de host die bij je kwam staan als je te lang bezig was).
Wat mij opviel, echt elk gesprek was leuk en grappig/uniek in zijn opzicht. De vrouwen waren assertief en gingen goed mee in wat je vertelde. Natuurlijk heb ik niet overal ja in gevuld, soms weet je gewoon dat dit echt 3 leuke minuten waren en dat die prima zo gelaten mogen worden. Met eentje de cha-cha-cha gedanst, sja.. dat was toch wel lang geleden dus dat zat er bij mij niet zo goed meer in (fucking cha-cha-cha, hoe moeilijk was die nou zeg). Zij kende hem wel goed, dus zij mocht aan de leiding dit keer.
Was in ieder geval verfrissend om een keertje niet gelijk te zitten.
Na het daten ging iedereen in overleg blijkbaar en er kwamen echt hele speeddate tactieken aan te pas. Oh wow... onwetende ik. Veel mannen kruizen blijkbaar alles maar ja aan omdat je maar nooit weet. Divide and conquer werkt misschien voor die mannen.
Al met al een hele mooie en nieuwe ervaring. Ik merkte wel dat ik even alles kwijt was en ook redelijk klaar was na de avond in de auto terug. Wie wat waar? Eh... zoveel vrouwen, zoveel te onthouden of juist niet.
Wat let je om het te proberen?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit natuurlijk, maar ergens lijkt het me toch wel heel tof
Maar dan wel om niet te serieus te nemen. Ik zou wel eens de boel aan elkaar willen liegen bij zoiets en kijken hoe het loopt
Of heel onaardig zijn en kijken hoeveel matches je hebt
Geen idee waarom ik dat wil doen
Ik denk dat jij meer met looks bezig bent dan de dames in kwestie eerlijk gezegd. Natuurlijk is dat een eerste indruk maar het is onzin dat iedereen daarop afgaat. Als je verder wat te bieden hebt kom je een heel eind en smaak is ontzettend persoonsafhankelijk wat betreft uiterlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie 't wil weten: ze heeft mijn FB-verzoek genegeerd, want ze is wel vrienden met een ander iemand sinds vandaag, dus ze moet 'm gezien hebben. Ach ja, had toch niks te verliezenJammer dat veel meiden dan toch op uiterlijk selecteren als er iemand knappers voorbijkomt want we hadden gewoon leuke gesprekken en veel overeenkomsten...
Misschien toch offline maar meer gaan socializen. Online werkt gewoon niet. Iedere keer dagen chatten en van afspreken komt 't niet of ze haken ineens af de dag van te voren.... Heb je toch iedere keer weer tijd weggegooid al die dagen/uren. En: ze zien je meteen dus keuren op uiterlijk in real life of foto is dan stuk makkelijker en je hebt meteen de kans om je persoonlijkheid in de strijd te gooien als je 't van je looks niet moet hebben
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:09 schreef Chawi het volgende:
Nog nooit van mijn leven gespeeddate, dus als jullie het centraal houden dan lijkt het me wel leuk om mee te gaan.
Leuk!quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik laatst ook gespeeddate en herken wel wat Splash zegt![]()
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg![]()
Maar wel tofOok goed voor m'n zelfvertrouwen toen ik de matchmail kreeg
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Eh.... ik denk dat zijn problemen vooral bij obessief gedrag zitten... het verafgoden van vrouwen en zodra ze niet op al zijn opdringerigheden ingaan dan zijn het snollen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer met looks bezig bent dan de dames in kwestie eerlijk gezegd. Natuurlijk is dat een eerste indruk maar het is onzin dat iedereen daarop afgaat. Als je verder wat te bieden hebt kom je een heel eind en smaak is ontzettend persoonsafhankelijk wat betreft uiterlijk.
Als ik met mijn vriendinnen vergelijk waar we op vallen zit daar zo'n wereld van verschil in dat je dat moet leren loslaten. Maakt alleen maar nodeloos onzeker, daarbij inhoud > buitenkant. Aantrekkingskracht is een heel ander verhaal weer, da's van veel meer afhankelijk. Mensen die hard gaan roepen nu dat dat niet zo is hebben waarschijnlijk niet zoveel te vertellen verder.
In Utrecht dus? Een hele zaal vol met Fokkers?quote:
Oh, zeker een stalker-alert maar dat doet onzekerheid soms ook met mensen. Zucht naar bevestiging, het zoeken in verkeerde oorzaken. Heeft niet zoveel zin om een goedbedoelende dater daarom maar af te vallen toch, als hij het graag wil. Heb hem nog nooit het woord "snol" zien schrijven hier. Het vrouwenhaatclubje is een heel andere niche op fok.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.... ik denk dat zijn problemen vooral bij obessief gedrag zitten... het verafgoden van vrouwen en zodra ze niet op al zijn opdringerigheden ingaan dan zijn het snollen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor nut heeft het te gaan speeddaten met een groep mannen/vrouwen die je al kent. Zonde van de plekken die gevuld had kunnen worden met mensen die je nog niet kende.
(vind ik dan)
Zag het inderdaad ook meer als een "ladies-night"quote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Met een groep vrouwen, of groep mannen kan natuurlijk wel, want dan gezellig ouwehoeren over de mannen van het andere geslacht.
Maar tis gewoon zonde als er bekenden tussen zitten (van t andere geslacht).
Had ik zelf ook met iemand, die ik kende van de salsa. Ten eerste werd het een vaag gesprek, ten tweede had je er geen reet aan, omdat je weet dat je hem toch niet wil.
Dat heet gewoon meeten, want dan zit grotendeels toch gewoon op hun mobiel te fokkenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem
lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, dat is nog te overzienAl geef ik me dan liever op voor de borrel erna, dat kan zeker niet
Lijkt me wat relaxter. Er is iemand me aan het bewegen om ook eens mee te gaan namelijk. Ben benieuwd
Je had haar serieus moeten nemen..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.
Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.
I know, lijk wel een puberMaar ik vind haar erg leuk
Euh..ok. Bedankt Dima.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had haar serieus moeten nemen..
Ik denk dat dit telkens jouw fout is.
moreel besef?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Chawi het volgende:
Ik zag het zelf ook als alleen dames. Heren, jullie kunnen je eigen speeddate meeting regelen
lexaquote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?
Je kent die mensen verder toch niet? Ergens zou het me best een leuk experiment lijken om gewoon alleen maar bullshit te vertellen bij die speeddates en dan de reacties te zien.quote:
Het komt goed gozerquote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.
Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.
Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.
Zo denk ik ook altijd over het laatstequote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-datequote:Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.
Maar ja, slechts 1 date gehad. Niet te hard van stapel lopen inderdaad. Don't worry.
Je lijkt mijn broer wel man (en dan bedoel ik niet dat je op mijn broer lijktquote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.
Het is ook zo dubbel allemaal. Die maandag leek alles bijna te perfect. Ze was heel knuffelig en lief. En ook via de app was het telkens heel leuk en lief allemaal. Na de eerste ontmoeting schreef ze al dat ze voor me gevallen is etc. Gewoon te mooi om waar te zijn eigenlijk. En door dingen die ik in het verleden wel meegemaakt heb met vrouwen, ben ik gewoon erg voorzichtig geworden.
En ze hoeft me ook niet te appen om het appen, maar ze heeft in bijna anderhalve week tijd nog niet gevraagd hoe het met mij gaat. Dat geeft mij gewoon geen goed gevoel, druk of niet. Voor zulke dingen is altijd tijd. Denk ik danMaar ja, dan is ze wellicht haar interesse verloren en laat ze het lekker doodbloeden. Zou niet de eerste keer zijn
Jep.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd over het laatsteEer aan mezelf houden etc.
[..]
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-date
Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-date
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
Zijn de vaste posters in dit topic al wat ouder en gedesillusioneerd enzo trouwens of valt dat mee?
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2.Ik snap niet dat ze niet wat meer van zich laat horen eerlijk gezegd, druk of niet. Je geeft zelf al aan geen claimende dingen te hebben gezegd/gevraagd dus daar kan het dan niet aan liggen.
Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.
Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |