Maar dan weet je ook genoeg toch? En het hoeft niet lang te zijn, 1 of 2 koetjes en kalfjes zijn genoeg. Alleen als je het meteen aan elkaar koppelt is het zo obvious dat je aan het hengelen bentquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je er niet eens zo'n " lang" gesprek uit krijgt
Dan zou ik haar nog wat ruimte gevenquote:
er zijn 2 dates geweest... Ik vind het een beetje uitgaan van een aanname of zo. Dat ze een verklaring schuldig is etcquote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Zou toch zeker willen weten waar ik aan toe ben als ik jou was Sonic, sturen die hap
Ze is geen verklaring schuldig, maar als hij wil weten waar hij aan toe is moet hij gewoon lekker een berichtje sturen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn 2 dates geweest... Ik vind het een beetje uitgaan van een aanname of zo. Dat ze een verklaring schuldig is etc
Genoeg mensen die daar geen moeite mee hebben hoor. Maar wacht nu eerst maar af jongen, je maakt jezelf gekquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Stel dat ze allang weet dat ze niet meer wil daten, he. Stel.
Hoe kun je dan iemand zo aan het lijntje houden? Ik begrijp dat echt nietIk zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Ik ben daar veel te eerlijk voor
Zij heeft het druk met iets. Ze hebben geen relatie. Veel mensen voelen niet de drang om dan iedere dag contact te hebben. Het is zo moeilijk om een paar dagen te wachten...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze is geen verklaring schuldig, maar als hij wil weten waar hij aan toe is moet hij gewoon lekker een berichtje sturen toch?
Wie weet voelt zij het niet als een lijntje.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kun je dan iemand zo aan het lijntje houden? Ik begrijp dat echt nietIk zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Ik ben daar veel te eerlijk voor
Stel dat het zo is (wat je helemaal niet weet) houdt ze je ook niet aan aan het lijntje. Ze heeft niet gezegd dat ze nog eens met je uit wil, ze zei ik terug 'ik mis je' etcquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Miou het volgende:
[..]
Zij heeft het druk met iets. Ze hebben geen relatie. Veel mensen voelen niet de drang om dan iedere dag contact te hebben. Het is zo moeilijk om een paar dagen te wachten...
Komt wel goed man.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stuur eerst wel niks. Weet je wat het is. Wat ik ook doe, het is niet goed. Ik maak mezelf helemaal gek. Dat zie je wel aan deze schizofrene reacties van me
Ja natuurlijk staat hem dat vrij, maar de kans dat hij dan zijn eigen ruit in gooit is aanwezigquote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.
Klopt, maar hij weet ook dat die kans aanwezig is. En mijn advies hoeft 'ie ook niet aan te nemen, dat van mij is ook maar een mening.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk staat hem dat vrij, maar de kans dat hij dan zijn eigen ruit in gooit is aanwezig
Hij vraagt om advies, wij geven het
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dusquote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.
Apart dan, als ze zulke dingen gezegd heeft. Maar inderdaad, ga lekker wat anders doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dus
En die bovenste dingen zijn gezegd nadat we gemeet hebben. Ach. Wat rabarber zegt: ik focus me wel op andere zaken
Maak het eens allemaal niet zo negatiefquote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dus
En die bovenste dingen zijn gezegd nadat we gemeet hebben. Ach. Wat rabarber zegt: ik focus me wel op andere zaken
Euh, anderhalve week geen contact. Geen fatsoenlijk gesprek in ieder geval.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maak het eens allemaal niet zo negatief
1. je weet nog niet wat er aan de hand is en je bent nu al boos op haar?
2. Sommige mensen zijn impulsief of raken een beetje enthousiast in het moment. Dat maakt wat ze zei geen bullshit, maar misschien was het iets minder 'houdbaar' dan jij dacht (en misschien dan zij zelf dacht)
Ik vind het niet zo fair hoe je nu naar haar doet en eerlijk gezegd een beetje disturbing. Als jij zulke enorme vertrouwensissues hebt dat je na anderhalve dag geen contact meteen flipt ligt dat bij jou en maakt dat haar nog geen monster...
En misschien moet je daar dan eerst iets mee doen voor je gaat daten
Gewoon door blijven ademen en relaxen. Ik weet het, dat is makkelijk praten vanaf de zijlijn. Maar ik kan je echt aanraden nog even te wachten of het een beetje casual over de opdrachten (of iets in die richting) te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stuur eerst wel niks. Weet je wat het is. Wat ik ook doe, het is niet goed. Ik maak mezelf helemaal gek. Dat zie je wel aan deze schizofrene reacties van me
Nu wordt het haast een graf dat je zelf graaft joh.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hou sowieso niet van deze shit. Als ik verdomme druk ben en ik vind iemand leuk, dan is er ALTIJD tijd voor een berichtje.
Ik weet gewoon het antwoord al
Dat is gewoon in the heat of the moment. Zegt dat ze de avond/ochtend leuk vond, dat ze evt jou leuk vindt. Maar zegt niets over dat haar mening niet misschien verandert kan zijn. OF het nog steeds vindt, maar echt druk is. En anders in elkaar zit en 1,5 week geen contact na 2 dates normaal vindt.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ugh, I want to stay with you' Toen ze weg moest, omdat ze een afspraak had op school.
Blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |