VN-waardig die weiss. Het is mij ook een raadsel waarom hij nog niet benaderd is om de conflicten in het midden-oosten op te lossen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Hoe mooi dat een DM van Weiss alles goedmaakt
Wil je mij ook dm'en Weiss?
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat op een of twee keer na echt nog nooit meegemaakt, dat afhaken op het laatste moment. En dat was nog met een goede reden ook. Als jou dat kennelijk keer op keer overkomt moet je je toch eens afvragen of er niet iets is waarmee je ze de stuipen op het lijf jaagt, Deezertje.
Wat zou dat kunnen zijn denk je? Naast de gebruikelijke stalkpartijen?
Sowieso kan je dat niet maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
Het was allemaal binnen half uur reizen, dus viel meequote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso kan je dat niet maken natuurlijk
Wordt helemaal erg als jij ervoor hebt moeten reizen
Ja makkelijk praten is dat. Niks mis mee om je even kut te voelen om zoiets en dat hier uit te spreken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Tuut tuut wat een gemiep weer zegverzuurtje vs neuroot vs bevestiging zoeker vs kansloos.
Het veranderd ook nooit he![]()
En het is zo simpel. Fuck it als je niks hoort! Ga verder leven en zie gewoon hoe het loopt. Niet zoveel stil blijven staan of blijven hangen bij alles. En al helemaal niet gaan janken of de drama queen uit hangen!
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Hoe mooi dat een DM van Weiss alles goedmaakt
Wil je mij ook dm'en Weiss?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef Wolken het volgende:
Ik had Weis gisteren als match op Paiq. Hij is echt van alle markten thuis
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
ik gelukkig ook niet... dat lijkt me echt heel ergquote:Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.
Eens. In deze situatie vervelend, maar toen alles nog goed ging was het mooi om te zien dat iemand het zo te pakken kan hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:11 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind SV wel schattig als hij een beetje onzeker is. En het is ergens ook wel prettig om eraan herinnerd te worden dat dat niet alleen een vrouwenprobleem is.![]()
Hopelijk is ze over een weekje gewoon weer super enthousiast.
Dat ja. Jij kunt het iets liever verwoorden dan ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. In deze situatie vervelend, maar toen alles nog goed ging was het mooi om te zien dat iemand het zo te pakken kan hebben.
Lazer op.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.
sorry ik snap je reactie niet echt. OK, sinds ik niets meer on-line doe heb ik 0,0 toegevoegde OT-waarde; dat is waar. Maar mijn reactie was toch niet lullig ofzo??quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lazer op.
Je ziet dit topic alleen als een mogelijkheid om te trollen he?
Kneus.
Volgens mij raken de verzuurde mensen er juist nog meer verzuurd vanquote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic heeft naïeve, verliefde mensen nodig om het zuurgehalte een beetje te normaliseren.
Het kwam nogal sarcastisch over, dat "voor de trein gaan liggen".quote:Op donderdag 6 november 2014 13:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sorry ik snap je reactie niet echt. OK, sinds ik niets meer on-line doe heb ik 0,0 toegevoegde OT-waarde; dat is waar. Maar mijn reactie was toch niet lullig ofzo??
Sterker nog : props voor jou dat je überhaupt toe durft te geven dat je liefst tot 2x aan toe voor Jan Lul op een stationnetje hebt staan wachten...haha wat ik zeg...ik was niet in die trein gestapt maar ervoor gaan liggen.
Ja, want alle vrouwen deleten je als je 24 uur niks laat horenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu een paar keer een match op Tinder gehad.. maar denk ik dan.. waarom likede ik haar ook alweer? En als ik dan na een tijdje geen antwoord meer geef en denk: ik chat morgen wel verder, zie ik dat ik de volgende dag alweer verwijderd ben. Je moet meteen 24/7 met zo'n wijf aan de praat blijven ofzo. Niet mijn app.
Of de zure mensen hebben verliefdheid nodig.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij raken de verzuurde mensen er juist nog meer verzuurd van
Dat dus...Welke vrijwilliger meldt zich voor die rol?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic heeft naïeve, verliefde mensen nodig om het zuurgehalte een beetje te normaliseren.
Ik kan wel even wat heen en weer fladderen, giechelen en aan mijn haar draaien?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je dat doet met een date-ervaring erbij, zijn we nog ontopic ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat heen en weer fladderen, giechelen en aan mijn haar draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |