abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146346637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel als je dan tien keer een bericht krijgt van: IK ZIE DAT JE M GELEZEN HEBT HOOR!!!!!!

maar dat stuur ik zelf nooit. :) zo erg ben ik ook weer niet haha
De mensen die erom gaan zeiken zijn wel het ergste ja, maar de mensen die stilzwijgend conclusies trekken zijn minstens net zo erg. Ja, ik lees weleens niet en reageer dan ook weleens een dag niet. Dus? Als het haast had, had je maar moeten bellen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_146346786
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ben je ook een vervelend klootzakje :r
Klootzakje vind ik nogal een understatement,

quote:
Er wordt gewoon on-topic gepost.
Je hebt gedate, zij heeft het even druk. Jullie hebben geen relatie, er is geen vervolgdate ofzo. Jij loopt te janken en maar te zoeken naar bevestiging van haar kant. Zo ontopic is dat ook weer niet. Neuroot.

quote:
Maar misschien moeten we het over jouw open relatie hebben. Nog vreemde kutjes gelikt? :)
Feel free. Ik ben een grote fan van orale seks ja. Ben druk bezig met het ontwikkelen van mijn Tong-Fu skillz. En een vagina is nooit vreemd.
pi_146346978
Ach, het is wat overdreven emotioneel misschien, maar het is zeker wel ontopic. De jongen heeft het gewoon flink te pakken en z'n neurotische kant overwint het momenteel. Niet iedereen ziet verliefdheid nou eenmaal als een klinisch verschijnsel wat ze in alle koelte kunnen analyseren. Lekker fucking boeiend.

SV, ik snap je wel. Het is klote.
pi_146347058
Oh, was ik weer niet kusjekroel genoeg?
pi_146347117
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Weissman het volgende:
Oh, was ik weer niet kusjekroel genoeg?
Ja, dat is inderdaad wat er staat. Goed gelezen.

Probeer het nu nog eens, maar haal de stok eerst ff uit je reet.
  woensdag 5 november 2014 @ 21:20:31 #256
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146347179
Ga lekker terug naar ONZ Weis. ^O^

---

SV, lastige situatie, gewoon duidelijkheid vragen als je het echt zeker wil weten.
pi_146347502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
Meneer Weissman voor jou :*
  woensdag 5 november 2014 @ 21:36:36 #258
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146348265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Klootzakje vind ik nogal een understatement,

[..]

Je hebt gedate, zij heeft het even druk. Jullie hebben geen relatie, er is geen vervolgdate ofzo. Jij loopt te janken en maar te zoeken naar bevestiging van haar kant. Zo ontopic is dat ook weer niet. Neuroot.

[..]

Feel free. Ik ben een grote fan van orale seks ja. Ben druk bezig met het ontwikkelen van mijn Tong-Fu skillz. En een vagina is nooit vreemd.
Klopt. In werkelijkheid vind ik je een verzuurde klootzak. Een van de grootste van FOK! Je doet niks anders dan commentaar leveren en mekkeren op anderen, meneertje-mijn-leven-is-zo-perfect. Schijt aan jou en je maniertjes.

Zo on-topic is dat wel, want ik vraag om advies. Niks meer. Maar dat zie jij niet. Want jij probeert bij iedere post wel iets te vinden om je gal over te spuwen. Ga maar lekker stoer lopen doen met je bois in de GYM-reeks, mafkees.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146348441
Ik geef je toch het advies dat je niet zo moet janken?

Maar dat zie jij niet. Want jij probeert bij iedere post van mij wel iets te vinden om je gal over te spuwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 21:39:43 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 21:40:02 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146348471
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, het is wat overdreven emotioneel misschien, maar het is zeker wel ontopic. De jongen heeft het gewoon flink te pakken en z'n neurotische kant overwint het momenteel. Niet iedereen ziet verliefdheid nou eenmaal als een klinisch verschijnsel wat ze in alle koelte kunnen analyseren. Lekker fucking boeiend.

SV, ik snap je wel. Het is klote.
Dankjewel. Stomme emoties inderdaad. Tijd niet zo gevoeld :') Leg het nu maar naast mij neer en ga weer verder.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef S95Sedan het volgende:

---

SV, lastige situatie, gewoon duidelijkheid vragen als je het echt zeker wil weten.
Ja, maar ik vraag nu even niks. Kan ik ook niks verpesten :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 5 november 2014 @ 21:40:43 #261
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146348509
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Weissman het volgende:

Maar dat zie jij niet. Want jij probeert bij iedere post van mij wel iets te vinden om je gal over te spuwen.
Dankje, daar was ik zelf ook nog niet achter. Gelukkig zijn emoties met een knop zo uit te zetten, he :)
pi_146348651
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dankje, daar was ik zelf ook nog niet achter. Gelukkig zijn emoties met een knop zo uit te zetten, he :)
Je hoeft je emoties niet uit te zetten. Echt niet. Ach wat boeit het ook... ik stuur je wel even een DM ofzo
  woensdag 5 november 2014 @ 21:51:24 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146348732
Matchomannetjes O+
pi_146352028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Matchomannetjes O+
O ik vind dat juist altijd een beetje :')

Maar daarom date ik ws ook nooit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 november 2014 @ 23:04:54 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_146352590
Tuut tuut wat een gemiep weer zeg :D verzuurtje vs neuroot vs bevestiging zoeker vs kansloos.

Het veranderd ook nooit he :D

En het is zo simpel. Fuck it als je niks hoort! Ga verder leven en zie gewoon hoe het loopt. Niet zoveel stil blijven staan of blijven hangen bij alles. En al helemaal niet gaan janken of de drama queen uit hangen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 november 2014 @ 23:07:50 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146352708
Dankje. Ik zit nu ook weer in de fuck it-stand.

We Tinderen weer verder :)
  woensdag 5 november 2014 @ 23:11:40 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146352860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ik vind dat juist altijd een beetje :')

Maar daarom date ik ws ook nooit :')
Same, maar je moet ergens de lol hier uithalen :')
pi_146353026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Tuut tuut wat een gemiep weer zeg :D verzuurtje vs neuroot vs bevestiging zoeker vs kansloos.

Het veranderd ook nooit he :D

En het is zo simpel. Fuck it als je niks hoort! Ga verder leven en zie gewoon hoe het loopt. Niet zoveel stil blijven staan of blijven hangen bij alles. En al helemaal niet gaan janken of de drama queen uit hangen!
Mogen wij op jouw bruiloft komen Markje? :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146354186
Iemand nog popcorn? :9
  donderdag 6 november 2014 @ 01:35:10 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146356490
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Weissman het volgende:

Niet gaan janken tegen haar. Hij mag hier best zijn ervaring posten en een keer janken, beter dan al dat offtopic gedoe waar ik zelf net zo goed wel eens schuldig aan ben. Het staat iedereen vrij om daarop te reageren. Maar hou je persoonlijke vetes toch eens uit dit topic. En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.
  donderdag 6 november 2014 @ 07:39:47 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146357716
quote:
17s.gif Op donderdag 6 november 2014 01:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niet gaan janken tegen haar. Hij mag hier best zijn ervaring posten en een keer janken, beter dan al dat offtopic gedoe waar ik zelf net zo goed wel eens schuldig aan ben. Het staat iedereen vrij om daarop te reageren. Maar hou je persoonlijke vetes toch eens uit dit topic. En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.
We hebben al via DM gecommuniceerd.
  donderdag 6 november 2014 @ 08:02:55 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146357906
Hoe mooi dat een DM van Weiss alles goedmaakt O+

Wil je mij ook dm'en Weiss? :@
pi_146358762
quote:
17s.gif Op donderdag 6 november 2014 01:35 schreef eefje801 het volgende:
En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.
Waarom zou ik?

Kans groot dat mensen denken dat het een verzonnen verhaal is (wat wel eens is gebeurd). Een serieuze reactie/advies van mijn kant word vaak weggezet als PUA-bullshit. Of dan zie ik iemand als Deezertje/Faxie/Nikkie die aan de andere kant van het spectrum zit, posten/trollen en denk bij mezelf ''waarom zou ik nog serieus reageren als dat de norm is hier''?

En je zou toch ondertussen moeten weten dat ik Fok absoluut niet serieus neem. Je ként mij IRL nota bene.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2014 09:38:38 ]
pi_146358798
Ik vind SV wel schattig als hij een beetje onzeker is. En het is ergens ook wel prettig om eraan herinnerd te worden dat dat niet alleen een vrouwenprobleem is. :@

Hopelijk is ze over een weekje gewoon weer super enthousiast. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 6 november 2014 @ 09:34:11 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146359209
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goede post, bedankt. Nou zij was ook de hele tijd van 'cutie' en 'sweetie' etc. En ik, naieve sukkel dat ik ben, vond dat prima en ging het overnemen :') Omdat het ook goed voelde.

Manman, dit heb ik gewoon al tijden niet meer gehad. Ben gewoon zo overrompeld door de dates (in positieve zin) dat ik gewoon niet meer weet wat ik doe.

Daarom houd ik me voorlopig maar stil :')
Dat is niet naïef hoor sonic, dat doen gevoelens nu eenmaal soms met je. Dat je je ergens vol in wil storten en steeds gaat piekeren op het moment dat daar niet of niet snel eenzelfde soort reactie op terug komt van de ander. Dat is volledig menselijk en kun je ook niet tegen houden. Vooralsnog zou ik het gewoon nog even afwachten en kun je jezelf niets verwijten als ik jou zo hoor. Ze zal echt niet eeuwig blijven zwijgen, die drukte houd ooit op. Dan kan het zijn dat ze weer af wil spreken, of ze laat weten het verder wel prima te vinden. Mocht het dan toch niet wederzijds zijn is dat vervelend (daar hebben we hier ongetwijfeld allemaal wel ervaring mee), maar kun je wel weer verder met je leven.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Deezertje het volgende:
Tja, wel herkenbaar helaas. Maar ik heb dat meestal nog voor de date zelf. Dat je paar dagen leuk met iemand praat en dan ineens reageren ze niet meer (staan wel nog in je lijst enzo) en ondertussen komen ze wel online etc. Voel ik me ook gepasseerd. Een simpel bericht van: Sorry, je hoeft niet te rekenen op een date ofzo is al stuk beter dan gewoon het gesprek laten doodvallen en niet meer reageren.

Ik had trouwens iemand die vandaag wou daten maar gisteravond ineens afhaakte, voor de tweede keer! Ziek. Tja, of je durft niet of je hebt geen zin. Vorige keer was ze ook al ziek namelijk...
Balen, maar gelukkig wel wat laten weten ipv niet komen opdagen. Drie keer is voor mij de max bij het afzeggen of verplaatsen van een date hoor, beloofd nooit wat goeds dan.

Verder weinig nieuws, Tinder is doodstil.
Voor de date al? Dat zou je jezelf toch eens af moeten leren. Je maakt jezelf dan alleen maar gek en de kans dat een vrouw dat merkt (en afzegt) is groot.

Ik heb overigens ook weleens dates gehad die op het laatste moment afhaakten. Met een daarvan ben ik uiteindelijk toch een keer op een date gegaan, wat gewoon erg gezellig was maar waar verder niets in zat. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, alleen is het wel opvallend dat het jou zo vaak gebeurd. Dan ben ik toch benieuwd, hoe benader jij dates?

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja godverdomme. Slechtste whatsapp functie ooit, vanwege mensen zoals jij.
Dat dus...Ik reageer soms heel snel, en soms tijden niet. Dan wil je niet een bericht krijgen met ' ik zie dat je mijn bericht gelezen hebt, waarom reageer je niet?'
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')