Kom jij dan eens met wat dateverhalen.quote:
Ik ben gestopt met het neerzetten van rampenquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met wat dateverhalen.
Heb jij je 06 al van Facebook gehaald?quote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met wat dateverhalen.
Ja, is nu alleen voor vrienden zichtbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb jij je 06 al van Facebook gehaald?
quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja, is nu alleen voor vrienden zichtbaar.
ok, dan weten we datquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zelf heb ik helemaal geen 06 op mn Facebook. Facebook alleen op de PC, iPad of wel mn mobiel maar dan via de browser..
Mn 06 moet zo weinig mogelijk op Internet komen..
Ja, dank je voor je helder licht.quote:
ja natuurlijk. Die sites klappen er met geld tegenaan met hun spotjes en reclames.quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Thunder0x het volgende:
Zijn er mensen hier die ook echt betalen voor die datingsites?
Jaren geleden wel eens voor eMatching betaald voor een maandje ofzo, verder nooit en zal het ook niet meer doenquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Thunder0x het volgende:
Zijn er mensen hier die ook echt betalen voor die datingsites?
fucking newbie. Je gaat eerst maar naar de kroeg van Sinterklaas en kom dan nog maar es terug. Koekert.quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde OP zeg waar slaat dat Den Haag verhaal dan op
Wie ben jij dan bosmongoolquote:Op maandag 3 november 2014 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fucking newbie. Je gaat eerst maar naar de kroeg van Sinterklaas en kom dan nog maar es terug. Koekert.
matige troll dezequote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Vinden ze het nog gek dat ze single zijn ook
Dus dat Den Haag moet iemand die deze reeks nooit gezien hebt begrijpen?quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
matige troll deze
flikker op wil je
Nee maar gedraag je tegen de regulars, en al helemaal tegen BoL of H_J.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dat Den Haag moet iemand die deze reeks nooit gezien hebt begrijpen?
Nee ik date sinds kort was wel benieuwd naar ervaringen met verschillende dating websites.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar gedraag je tegen de regulars, en al helemaal tegen BoL of H_J.
Wat doe jij eigenlijk hier? Date je al lang, ben je pas weer vrijgezel?
Het is ook nooit goed hequote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig artikel wel: http://www.theatlantic.co(...)09/?single_page=true
quote:Op maandag 3 november 2014 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Vaak als ik iets ontdek is het alweer over
Klopt, zijn met name de aandachtstrekkers die nu over zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij is de hype van tinder alweer terug aan het lopen.
Ik dacht dat het altijd aandachtstrekkers warenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Klopt, zijn met name de aandachtstrekkers die nu over zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:07 schreef -Splash- het volgende:
Vrouwen die bij details: "Eigenlijk heb ik al een hele lieve vriend, maar ik vind het so gesselig hier hihi" hebben.
Niks mis met die OP. De auteur zou een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, me dunkt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde OP zeg waar slaat dat Den Haag verhaal dan op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |