abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2014 @ 17:56:15 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146261411
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nee, inderdaad niet. Dus hoef je ook niet iets anders te gaan zitten eten.
Dat zou jij ook niet hoeven, afgezien van bij fastfood.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146261458
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat zou jij ook niet hoeven, afgezien van bij fastfood.
Jij ook niet, als je niet zo obsessief alles perfect onder controle zou willen hebben!
  maandag 3 november 2014 @ 17:59:54 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146261581
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Zeester het volgende:

[..]

Jij ook niet, als je niet zo obsessief alles perfect onder controle zou willen hebben!
Mja, daar heb je wel een punt idd ook :+ Maar jouw doel is toch ook totaal anders dan mijn doel. En voor mijn doel moet je juist op alles letten.
pi_146261775
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar jouw doel is toch ook totaal anders dan mijn doel.
Maar waarom dan haar toch hetzelfde advies geven?
pi_146261799
En nu ga ik koken
Krieltjes, filetlapje en champignons.

Hopelijk is het eten om kwart voor 9 dan weer genoeg gezakt voor de training.
pi_146261893
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, daar heb je wel een punt idd ook :+ Maar jouw doel is toch ook totaal anders dan mijn doel. En voor mijn doel moet je juist op alles letten.
Ik vind het fijn om eindelijk een keer een discussie van je te winnen Qwea ;).

Ik heb trouwens ondertussen boodschappen gedaan en sambalboontjes it is ;)!
pi_146261943
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van boontjes maar sambalboontjes zijn toch wel erg smakelijk :9
  maandag 3 november 2014 @ 18:13:11 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146262038
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nou ja heeft niks met winnen te maken hoor. Ik erken dat je een goed punt hebt. Ik ben idd een controle freak. Dat weet ik van mij zelf ook. Maar alsnog gaat jouw "en jij ook niet dus eet gewoon met de pot mee" niet op bij mij :P

Sambalboontjes?
pi_146262127
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja heeft niks met winnen te maken hoor. Ik erken dat je een goed punt hebt. Ik ben idd een controle freak. Dat weet ik van mij zelf ook. Maar alsnog gaat jouw "en jij ook niet dus eet gewoon met de pot mee" niet op bij mij :P

Sambalboontjes?
Boontjes (al voorgekookt door de magnetron want ik ben lui) gebakken in sambal, rijst erbij.
  maandag 3 november 2014 @ 18:55:00 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146263470
Sociale controle helpt iig wel.
Wat jezelf kan aanleren om eerst met de groente te beginnen zodat je al wat vol begint te raken.

Met snacks in de avond dan pak ik wat van lief en dan proef ik HEEL goed, echt gewoon kauwen, speeksel erdoor en proeven. Vaak is dat voldoende genoeg om je af te vragen om gedachteloos een zak leeg te eten zonder te proeven.
Maar ja, dat is dan weer de sociale controle als je alleen bent werkt het vaak niet :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 november 2014 @ 18:57:29 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146263576
Sorry voor het inbreken maar wees aub blij met jezelf, dat is het enige belangrijke!

Zeester, lekker sambalboontjes :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 november 2014 @ 19:02:34 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146263806
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

Boontjes (al voorgekookt door de magnetron want ik ben lui) gebakken in sambal, rijst erbij.
Hoevele sambal? Wat voor sambal? vragen vragen vragen :P
  maandag 3 november 2014 @ 19:03:27 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146263839
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry voor het inbreken maar wees aub blij met jezelf, dat is het enige belangrijke!

Zeester, lekker sambalboontjes :9
Dat ben ik niet helemaal met je eens ;) Als je 190kg weegt en je bent blij met jezelf is dat IMHO niet echt belangrijk.
  maandag 3 november 2014 @ 19:08:05 #116
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146264067
Nee, als je 75 kg weegt en je bent niet blij met jezelf, dan doe je het goed.
Prrrrr
pi_146264076
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoevele sambal? Wat voor sambal? vragen vragen vragen :P
Sambal manis vandaag, andere keer oelek. Vandaag heb ik twee sjalotjes fijn gesnipperd, 2 eetlepels sambal erbij, dat gefruit. Dan 500 gram gekookte (of genukete) sperzieboontjes erbij, roerbakken. Ik had in een andere pan een tartaartje gebakken in ketjap, in stukjes ook erbij. Zo niet, dan een klein scheutje ketjap erbij. Klaar!
  maandag 3 november 2014 @ 19:10:21 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146264191
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Zeester het volgende:

[..]

Sambal manis vandaag, andere keer oelek. Vandaag heb ik twee sjalotjes fijn gesnipperd, 2 eetlepels sambal erbij, dat gefruit. Dan 500 gram gekookte (of genukete) sperzieboontjes erbij, roerbakken. Ik had in een andere pan een tartaartje gebakken in ketjap, in stukjes ook erbij. Zo niet, dan een klein scheutje ketjap erbij. Klaar!
Oehw. Klinkt onwijs lekker. Ga ik morgen maken :D :Y
  maandag 3 november 2014 @ 19:32:04 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146265315
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee, als je 75 kg weegt en je bent niet blij met jezelf, dan doe je het goed.
Wie weegt er 75 kilo en is niet blij met zichzelf?
pi_146265903
Dit weekend ging niet goed, ondanks mijn goede voornemens. Friet, hotdog, taart, wel veel beweging en ontspanning gehad. Ik ken mijn "problemen" rond eten en hoe ik ze moet aanpakken, maar toch loopt het nog vaak mis.

Mijn lijstje vandaag is ook nog niet super:
O: 2 sneden speltbrood met vissalade (zelfgemaakt, weinig saus)
T: kiwi
L: 4 sneden speltbrood met jam en vissalade
D: pasta met zeevruchten en kerstomaatjes
T: laatste stuk taart
B: uurtje fietsen en wat spieroefeningen
  maandag 3 november 2014 @ 19:58:20 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146266532
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef Serieliefhebber het volgende:
Dit weekend ging niet goed, ondanks mijn goede voornemens. Friet, hotdog, taart, wel veel beweging en ontspanning gehad. Ik ken mijn "problemen" rond eten en hoe ik ze moet aanpakken, maar toch loopt het nog vaak mis.

Mijn lijstje vandaag is ook nog niet super:
O: 2 sneden speltbrood met vissalade (zelfgemaakt, weinig saus)
L: 4 sneden speltbrood met jam en vissalade
D: pasta met zeevruchten en kerstomaatjes
T: laatste stuk taart
B: uurtje fietsen en wat spieroefeningen
Stukje taart in de vriezer doen?

En zo'n weekend is niet het einde vd wereld.
Elke dag lijstje posten, dat helpt echt :Y

Decembermaanden.. jezelf gewoon 'wetten' opstellen?? Geen sinterklaasdingen voor het sinterklaas is?
Kerst. het zijn 2 dagen, die mogen
Oud en nieuw.. Oliebollen voor 2 dagen en drank *O*

Tja, de beste stuurlui staan dom aan de kant te roepen :')

/oja was weg.
  maandag 3 november 2014 @ 20:17:17 #122
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146267347
Oooowww wanneer wordt de abo-shizzle nou gemaakt?

Vandaag superlekker gegeten, halve broccoli, 150 g peulen, witte courgette in blokjes, alles bij elkaar in de magnetron stomen, beetje cezni (kruidenmixje) erover. Een enorm bord vol met 190 kcal.
Prrrrr
pi_146272027
Gek inderdaad dat het soms zo logisch is dat het allemaal wél lukt, fatsoenlijk eten en sporten. :)

Vandaag ook:

O: Havermout, kadetje met hagelslag
T: Appel
L: 4 volkoren (2 kaas, 2 paté)
T: Banaan
D: Flinke kop zelfgemaakte tomatengroentensoep, paar stukjes stokbrood met brie
T: 2 stukjes chocola

Niet supernetjes, 1900 kcal, maar ook een uurtje gebikkeld op de sportschool, dus ach. :)
pi_146280558
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 07:27 schreef Sjeen het volgende:

ligt eraan waar je het lijstje vandaan haalt. Het idee dat verzadigde vetten ongezond zijn, is achterhaald.
Hoho! Dat kan je niet zo stellen. Niet alle verzadigde vetten zijn ongezond, is een betere formulering. Het lijkt er nog steeds op dat verzadigd vet in vlees niet goed voor je is, maar verzadigd vet in zuivel lijkt zelfs een licht beschermende factor bij hart en vaatziektes te zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 15:40 schreef Zeester het volgende:
Je hebt wel van die onderzoeken, waarin wordt gesteld dat een mens per dag een x aantal keuzes maakt over eten. Echt een belachelijk getal waar ik niet meer precies van weet hoeveel, maar 50 ofzo. 50 momenten waarop je jezelf op het rechte pad moet sturen, vooruit moet blijven kijken en niet moet luisteren naar die stemmetjes die zeggen 'ach toe, neem het nou, neem het nou'. Ik vind dat lastig.
Ik herken het probleem betreffende de keuzes maken en dus heb ik mijn keuzes zoveel mogelijk gereduceerd. Ik heb tegenwoordig elke ochtend hetzelfde ontbijt (niets te kiezen) en maak 5x een salad in a jar voor mijn lunch (weer geen keus), tussendoor eet ik van te voren bepaalde tussendoortjes in de vorm van fruit, kwark en noten. En dan 5x per week een maaltijd van HelloFresh = ook niets te kiezen.

Op de avondmaaltijd na is dit echt behoorlijk saai en niet iedereen zou hier tegen kunnen, maar voor mij is het echt ideaal als ik graag wil afvallen. Want de vraag 'wat zal ik eens eten' liep maar al te vaak vast op ongezonde en stomme keuzes. Omdat het makkelijker of sneller was.

Ik ben overigens niet echt met de lijn bezig. Ik probeer gezond te eten en iets meer te bewegen (ik beweeg al best veel, maar kan altijd meer). Een artikel op coach calorie zette me aan het denken (er stonden wat wijsheden in waar ik nooit zo bij stil had gestaan) en ik ben daar nu rustig mee bezig. http://www.coachcalorie.com/how-to-go-from-couch-to-fit/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146282354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben overigens niet echt met de lijn bezig. Ik probeer gezond te eten en iets meer te bewegen (ik beweeg al best veel, maar kan altijd meer). Een artikel op coach calorie zette me aan het denken (er stonden wat wijsheden in waar ik nooit zo bij stil had gestaan) en ik ben daar nu rustig mee bezig. http://www.coachcalorie.com/how-to-go-from-couch-to-fit/
Dat is een interessante stap-voor-stap-uitleg. Vanavond eens uitgebreider doorlezen!
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:42:29 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146282374
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens, zeker met die kcal deficit :Y
pi_146282439
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:42 schreef Qwea het volgende:

Ik ben het er wel mee eens, zeker met die kcal deficit :Y
Ik ben het eigenlijk meestal wel met hem eens 8-) Door hem ben ik ook van de fitnessapparaten over gegaan op losse gewichten en compoundtraining O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146282465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:40 schreef Ruby88 het volgende:

Dat is een interessante stap-voor-stap-uitleg. Vanavond eens uitgebreider doorlezen!
Ik ben die typische persoon die dus bedenkt meer te moeten sporten en dan volledig over de top gaat. Zo was ik op een gegeven moment bezig met 3-4x per week kracht training, hardlopen, fietsen + wandelen naar mijn werk, daar naast nog wandelen (in de weekends 15-20 km) en ook nog elke dag Jillian. Beetje overdreven *kuch*
pi_146282513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben die typische persoon die dus bedenkt meer te moeten sporten en dan volledig over de top gaat. Zo was ik op een gegeven moment bezig met 3-4x per week kracht training, hardlopen, fietsen + wandelen naar mijn werk, daar naast nog wandelen (in de weekends 15-20 km) en ook nog elke dag Jillian. Beetje overdreven *kuch*
Herkenbaar :@ En er dan geen zin meer in hebben en er compleet mee ophouden.
pi_146282525
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

Herkenbaar :@ En er dan geen zin meer in hebben en er compleet mee ophouden.
Ik raak meestal geblesseerd en dan hou ik er maandenlang mee op, ook ver nadat de blessure al lang weer weg is :Y) Ook niet gek :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:05:05 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146282712
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

En als je nou dag menu's uitschrijft? En die in een willekeurige stapel legt en daar elke dag 1 af pakt?

[..]

Als ik ergens ben en dus iets anders eet, gaat bij mij het hek van de dam. Ik lijk in dat opzicht denk ik wat op je moeder, want ik heb zaterdag ook mijn eigen brood meegesleept naar de visite _O- En mijn bak kwark :')

[..]

Maar, heb je dan voldoende afwisseling? Want er zijn tig groente soorten en 1x in de 2 weken sperziebonen, zou je dat ook beu zijn?

Ik eet elke week minimaal 3x bonen :') Ik hou van sperziebonen :@
Ik zou echt heel ongelukkig worden van jouw manier van met eten omgaan. Op een verjaardag je eigen brood mee... Knap, maar absoluut niks voor mij.
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Denk dat het ook wel weer een voorbeeld is van het verschil tussen de doelgroep van dit topic en Qwea.

Dit zijn niet de dingen die we moeten veranderen.
Er zijn belangrijkere dingen waar we eerst aan moeten werken.
Precies! O+ Mijn doelen zijn vooralsnog om met normaal eten de dag door te komen en dat stapje voor stapje normaler te maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:14:17 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146282875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk meestal wel met hem eens 8-) Door hem ben ik ook van de fitnessapparaten over gegaan op losse gewichten en compoundtraining O-)
Kuttige is dat ik niet alles los kan doen. Sommige dingen willen gewoon niet ;(

Compoundtraining. Reminds me dat ik mijn fysio eens zal vragen straks wanneer we een nieuw schema fixen
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:15:33 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146282899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- Herkenbaar. Dat heb ik 2 weken volgehouden, toen was ik fysiek en mentaal gebroken. 7x per week naar de sportschool a 2.5u p/d :') En dan ook zonder opbouw :X In ene, bam :X
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:17:29 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146282946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik zou echt heel ongelukkig worden van jouw manier van met eten omgaan. Op een verjaardag je eigen brood mee... Knap, maar absoluut niks voor mij.
Was geen verjaardag hoor, was een visite aan mijn zus :) Ik ben gewoon serieus heel selectief met wat ik eet. En ik eet ab-so-luut geen friet. Daar maak je me ook totaal niet gelukkig mee. Ik word veel gelukkiger van 6 uitsmijters met ham en wat roggebrood :Y

Ik zie eten ook echt niet als iets sociaals. Ik zie eten als iets wat je moet doen om je dag door te komen. Of ik van eten kan genieten? Absoluut. Maar op een andere manier.
pi_146282950
Wil een modje of diegene die een nieuw topic opent mijn ticker er uit halen.
Thanx!
pi_146283414
Met een groep vrienden (6-8man) eten we al jaren iedere zondag samen. Vroeger was dat altijd bestellen, van pizza tot shoarma tot aziatisch. Dat ging over in het halen van patat e.d. bij een hele goeie snackbar in de buurt. Ze hebben daar ook stamppotten enzo. Al voor dat ik ging afvallen was ik overgestapt op die stampotten. Dan eet je dus al anders dan de rest maar omdat het gehaald wordt tegelijk en in dezelfde zaak al de patat dan voelt het nog hetzelfde. Toen ik ging afvallen gingen die stampotten eigenlijk ook niet meer en ben ik overgegaan op het zelf maken van salade en die meenemen. Dat is nooit raar geweest en inmiddels doet een vriendin van me mee met de salade (die ik overigens mag maken want ze kan niet koken, echt niet koken, ze kan zo'n diepvrieszak iglomaaltijd die je alleen hoeft op te warmen in een pan laten mislukken, ik heb het zien gebeuren). Sterker nog als we een keer met weinig zijn, 3 of 4 man wordt er vaak gewoon gezond gekookt in plaats van gehaald.

Nog even over gister heb een gekookt ei genomen in plaats van de appel en had het idee dat het beter vulde dan anders maar dat kan ook psychologisch zijn geweest. En de appeltaart (met volkorenmeel) was heerlijk en maakte een late T overbodig. Punt is wel dat er veel over is. Maar bewaren tot morgen zodat ik die kan uitdelen op mijn vrijwilligerswerk.

Lijstje:
O: 2,5 boterham, slankei, rookvlees en appelstroop, sinaasappel
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost
T: eitje, boterham OA35+
D: lamsmerguez en groenten in een wrap
T: koekje, magere yoghurt met banaan
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:08:23 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146284040
Lijstjestijd!
O: 2 volkoren met gegrild gehakt. 200 ml lv yoghurt, notencruesli. Na veel dingen proberen, kom ik toch weer tot de conclusie dat ik cruesli niet kan vervangen door iets wat ik even lekker vind. Heb dus maar een bth geschrapt.
T: Pakje crackertjes.
L: 2 volkoren met 20+kaas en kalkoenfilet uit de gril. Kom zelfgemaakte chinese tomatensoep.
T: Banaan.
D: Zuurkoolstamp. Stukje rookworst.
T: Niks meer.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146285996
Ja mensen hier ben ik weer... We zijn weer bijna een jaar verder en ik ben alleen maar dikker geworden dus het is weer tijd om eens op mijn eten te gaan letten.

Nog even geen lijstjes maar proberen wat meer te bewegen en vooral gezonder te gaan lunchen.
Spoilers!
pi_146286063
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen hier ben ik weer... We zijn weer bijna een jaar verder en ik ben alleen maar dikker geworden dus het is weer tijd om eens op mijn eten te gaan letten.

Nog even geen lijstjes maar proberen wat meer te bewegen en vooral gezonder te gaan lunchen.
Jeej, jou heb ik gemist!
pi_146286112
Ik begrijp dat er nu 3 topics over lichaamsgewicht zijn? Gezond Slank is hetzelfde gebleven, er is een algemeen topic over afvallen voor iedereen en de Dieetclub heeft (eindelijk) een naamsverandering gekregen en is voor de 'stevige' medemens en de ex-stevige medemens. Klopt het zo?
Spoilers!
pi_146286169
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Jeej, jou heb ik gemist!
Hoooiii!!! Ik heb jullie ook gemist!

Hoe sta jij ervoor? Laatste keer dat ik hier was, was rond de Tink meet en toen was je rond de 25 kilo afgevallen toch?
Spoilers!
pi_146286223
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begrijp dat er nu 3 topics over lichaamsgewicht zijn? Gezond Slank is hetzelfde gebleven, er is een algemeen topic over afvallen voor iedereen en de Dieetclub heeft (eindelijk) een naamsverandering gekregen en is voor de 'stevige' medemens en de ex-stevige medemens. Klopt het zo?
De dieetclub bestaat nog, maar lijkt dood te zijn. En er is nog een topic voor sportgerelateerde voeding. Voorlopig zijn er dus 5.
pi_146286296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

De dieetclub bestaat nog, maar lijkt dood te zijn. En er is nog een topic voor sportgerelateerde voeding. Voorlopig zijn er dus 5.
Oh, vaag. Nou ja, het zal wel. Zo lang we hier lijstjes posten met Tink, Zeester, et al zit ik hier prima :s)
Spoilers!
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:46:01 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146286419
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, vaag. Nou ja, het zal wel. Zo lang we hier lijstjes posten met Tink, Zeester, et al zit ik hier prima :s)
Precies :D
pi_146286436
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoooiii!!! Ik heb jullie ook gemist!

Hoe sta jij ervoor? Laatste keer dat ik hier was, was rond de Tink meet en toen was je rond de 25 kilo afgevallen toch?
Ik heb ook een half jaartje geslackt, dus ben weer iets aangekomen. M'n hoogtepunt was rond de -28, zit nu zo rond de -24. Ben net weer begonnen, maar heb er weer zin in, dus hopelijk binnenkort eindelijk weer wat nieuwe ATL's
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:05:44 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146287066
ISA!

Jij hebt hello fresh? Wil je 20 euro korting? Ik krijg net een cadeaukaart van 20 euro van hello fresh. Ik doe er niks mee anders prullebak.
pi_146289538
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik heb ook een half jaartje geslackt, dus ben weer iets aangekomen. M'n hoogtepunt was rond de -28, zit nu zo rond de -24. Ben net weer begonnen, maar heb er weer zin in, dus hopelijk binnenkort eindelijk weer wat nieuwe ATL's
Dat is helemaal niet extreem veel wat je aangekomen bent in dat half jaartje, fijn!
Spoilers!
pi_146289855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet extreem veel wat je aangekomen bent in dat half jaartje, fijn!
Klopt, ik ben wel blij dat ik op tijd op m'n rem ben gaan staan uiteindelijk. Maar met kleren aan, aan het einde van de dag was die 100 toch wel heel dichtbij!

Ik wil in ieder geval m'n kat kunnen wegen en nog steeds geen 100 zien ;)
pi_146290014
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klopt, ik ben wel blij dat ik op tijd op m'n rem ben gaan staan uiteindelijk. Maar met kleren aan, aan het einde van de dag was die 100 toch wel heel dichtbij!

Dat gaat mijn doel ook worden!
Spoilers!
pi_146290335
*kruipt uit hoekje

Ik wil ook weer wat vaker meeposten. :Y :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146290892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Moet je kat ook op dieet?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146291311
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:47 schreef Lonaa het volgende:
*kruipt uit hoekje

Ik wil ook weer wat vaker meeposten. :Y :@
:W Gezellig!
Spoilers!
pi_146291375
quote: