abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146290892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klopt, ik ben wel blij dat ik op tijd op m'n rem ben gaan staan uiteindelijk. Maar met kleren aan, aan het einde van de dag was die 100 toch wel heel dichtbij!

Ik wil in ieder geval m'n kat kunnen wegen en nog steeds geen 100 zien ;)
Moet je kat ook op dieet?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146291311
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:47 schreef Lonaa het volgende:
*kruipt uit hoekje

Ik wil ook weer wat vaker meeposten. :Y :@
:W Gezellig!
Spoilers!
pi_146291375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:W Gezellig!
:Y

Maar liever was ik niet meer zo dik geweest *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146291394
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y

Maar liever was ik niet meer zo dik geweest *O*
Ja, dat zou wel leuk zijn inderdaad :')
Spoilers!
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:38:59 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146292003
De OP klopt niet, geloof ik. Mijn tweede ticker is alleen een titel?

Hoe dan ook...

Ik heb trek, maar het is nog geen banaantijd. Nog even doorzetten dus!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146293547
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Karstman het volgende:

[..]

Moet je kat ook op dieet?
Die is altijd een beetje aan de zware kant, maar laatst was hij heel ziek en woog hij opeens een pond minder. Dus was benieuwd of dat er nu weer bij zat (ja). Gelukkig maar want hij was toen wel een zielig hoopje ellende.

En de andere kat is in de groei, en 4 kilo is de grens voor een heel of half ontworm-pilletje, dus die moet ook af en toe ;).
pi_146293701
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

Die is altijd een beetje aan de zware kant, maar laatst was hij heel ziek en woog hij opeens een pond minder. Dus was benieuwd of dat er nu weer bij zat (ja). Gelukkig maar want hij was toen wel een zielig hoopje ellende.

En de andere kat is in de groei, en 4 kilo is de grens voor een heel of half ontworm-pilletje, dus die moet ook af en toe ;).
4 kilo dan kan ie bij mijn nog in de bak van de keukenweegschaal :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146293714
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Karstman het volgende:

[..]

4 kilo dan kan ie bij mijn nog in de bak van de keukenweegschaal :D
De mijne gaat tot een pond. Ik woog m'n parkiet vroeger op de brievenweger. 50 gram was hij volgens mij :D.
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:08:17 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146295034
Die van mij tot vijf kilo.. Katten zijn nu 4,2 en 4,8. Prima op gewicht voor flinke katers en dat houden we zo.

On topic:
Ik heb trek en snap niet waarvan. Genoeg gegeten en gedronken, maar toch echt een rammelende maag. Lastig dit :(
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146299750
Nou, mijn eerste dag was interessant. Ik heb natuurlijk nog geen gezonde boodschappen gedaan en wil ook meer stapje voor stapje gaan aanpassen dan ineens het roer omgooien. Maar ik failde in ieder geval wel toen ik mijn halve Italiaanse bol belegde met brie (zonder boter, jeuj), dit niet zo'n lekkere combi vond maar wel opat. En ik won wat toen ik de andere halve Italiaanse bol dik besmeerde met hummus en daar toen de helft weer vanaf haalde. En in plaats van crackers met kruidenboter en kaas is het alleen kruidenboter geworden.

Het begin is er :')

En mijn kat moet ook afvallen omdat mijn schoonmoeder haar overvoerd heeft in onze vakantie. En dat doet ze elk fucking jaar!
Spoilers!
pi_146301437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, mijn eerste dag was interessant. Ik heb natuurlijk nog geen gezonde boodschappen gedaan en wil ook meer stapje voor stapje gaan aanpassen dan ineens het roer omgooien. Maar ik failde in ieder geval wel toen ik mijn halve Italiaanse bol belegde met brie (zonder boter, jeuj), dit niet zo'n lekkere combi vond maar wel opat. En ik won wat toen ik de andere halve Italiaanse bol dik besmeerde met hummus en daar toen de helft weer vanaf haalde. En in plaats van crackers met kruidenboter en kaas is het alleen kruidenboter geworden.

Kleine stapjes, kleine stapjes. ;)

Lijstje hier:

O: Kadetje met pure hagelslag
T: Appel
L: 4 volkoren (2 kaas; 2 paté)
T: Banaan, pakje crackertjes
D: Wokgroenten, garnalen, noedels, woksausje

S: Uurtje yoga straks
  dinsdag 4 november 2014 @ 19:38:10 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146303123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

En mijn kat moet ook afvallen omdat mijn schoonmoeder haar overvoerd heeft in onze vakantie. En dat doet ze elk fucking jaar!
Waarom stapje voor stapje? Kun je niet beter gelijk het roer ompleuren zodat je niet nog meer aankomt?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 4 november 2014 @ 19:55:37 #163
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146304084
B (van brunch) Diepdonkerbruin triangelbroodje met prei, ham, kaas en een beetje yoghurtdressing.
T koffie
D pompoen/feta/kipfilet + 4 cracottes
T geroosterde pompoenpitjes want ons ben zuunig
Prrrrr
pi_146304808
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom stapje voor stapje? Kun je niet beter gelijk het roer ompleuren zodat je niet nog meer aankomt?
Nee, dan wordt het obsessief en daar heb ik geen zin in. En ook totaal geen tijd en energie voor op dit moment.

Ik besloot overigens vanochtend op mijn werk dat ik hier weer mee zou gaan doen. Toen had ik al mijn eten al in mijn tas zitten.
Spoilers!
pi_146304876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
B (van brunch) Diepdonkerbruin triangelbroodje met prei, ham, kaas en een beetje yoghurtdressing.
T koffie
D pompoen/feta/kipfilet + 4 cracottes
T geroosterde pompoenpitjes want ons ben zuunig
Geroosterde pompoenpitjes, wat een goed idee!
Spoilers!
pi_146306248
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:47 schreef Lonaa het volgende:
*kruipt uit hoekje

Ik wil ook weer wat vaker meeposten. :Y :@
Ik kan me nog herinneren dat je gevallen was en je knie bezeerd had. Hoe is het ermee?

Mijn collega's op het werk eten echt weinig ofwel eet ik veel :P Er worden amper tussendoortjes gegeten en dan tijdens de lunch eten die 2 sneden met soep of achteraf een stuk fruit.

Lijstje:
O: Yoghurt met mandarijn
T: 2 snede speltbrood met vissalade
L: 4 snede speltbrood met vissalade en appelmoes
T: 2 mandarijnen
D: Maaltijdsalade met kipfilet, rauwkost, dressing, ei en croutons
B: halfuurtje spieroefening en uurtje fietsen
pi_146309892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat je gevallen was en je knie bezeerd had. Hoe is het ermee?

Beter, maar nog niet over. Veel onderzoeken gedaan en gehad en er blijkt niks stuk te zijn zoals knieschijf ofzo. Het is de slijmbeurs die geirriteerd is/blijft/raakt en daardoor opzwelt. Ik heb dus eigenlijk altijd een dikke knie, zeker na inspanning/lopen en dat belemmerd en voelt soms pijnlijk. Het zou met tijd over moeten gaan... ;(
pi_146312446
Hopelijk duurt het niet heel lang meer, Lonaa. Kun je wel een beetje sporten zo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Mijn collega's op het werk eten echt weinig ofwel eet ik veel :P Er worden amper tussendoortjes gegeten en dan tijdens de lunch eten die 2 sneden met soep of achteraf een stuk fruit.

Lijstje:
O: Yoghurt met mandarijn
T: 2 snede speltbrood met vissalade
L: 4 snede speltbrood met vissalade en appelmoes
T: 2 mandarijnen
D: Maaltijdsalade met kipfilet, rauwkost, dressing, ei en croutons
B: halfuurtje spieroefening en uurtje fietsen
Ja, sommige mensen kunnen echt met weinig toe! Wat voor vissalade is dat eigenlijk?
pi_146319724
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

Geroosterde pompoenpitjes, wat een goed idee!
Die poffen ook en dan zijn ze heerlijk :9 Sowieso, alle noten en zaden als je die roostert worden lekker en je huis gaat er ook zo lekker van ruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 november 2014 @ 10:14:53 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146322147
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beter, maar nog niet over. Veel onderzoeken gedaan en gehad en er blijkt niks stuk te zijn zoals knieschijf ofzo. Het is de slijmbeurs die geirriteerd is/blijft/raakt en daardoor opzwelt. Ik heb dus eigenlijk altijd een dikke knie, zeker na inspanning/lopen en dat belemmerd en voelt soms pijnlijk. Het zou met tijd over moeten gaan... ;(
Ik wil je niet demotiveren, maar mijn slijmbeursontsteking is nooit weggegaan. Ook niet met ontstekingsremmers, volledige rust en veel tijd. Het zal altijd een gevoelige plek blijven en het kan dus slim zijn om (ook) te kijken naar een andere manier van sporten. Ik ben destijds gestopt met zwemmen (slijmbeursen in m'n heupen trokken synchroonzwemmen echt niet meer) en gaan stijldansen. Was een stuk minder zwaar, want minder extreme houdingen en bewegingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Ruby88 het volgende:
Hopelijk duurt het niet heel lang meer, Lonaa. Kun je wel een beetje sporten zo?

[..]

Ja, sommige mensen kunnen echt met weinig toe! Wat voor vissalade is dat eigenlijk?
En waarom eet je er appelmoes bij? Da's puur suiker...
pi_146322552
Ik ga vandaag met m'n moeder naar een creatieve beurs, en ik ben natuurlijk slecht voorbereid to the max, want gister bij een vriend gegeten en dus geen boodschappen gedaan. Maar ik heb 2 boterhammen met kaas in m'n tas (normaal zou ik me daar om 1 realiseren dat ik honger heb en vieze jaarbeurs friet eten)! Vind ik hele degelijke voorbereiding.

Ik kon alleen geen flesje vinden om te vullen met water, en had ook geen tijd meer voor een tripje AH, dus maar flesje water bij de kiosk gekocht. 2,20 voor een halve liter spa blauw, stelletje gekken. Ik had bijna cola light gekocht omdat ik weiger zoveel te betalen voor water. Gelukkig was de barleduc in de aanbieding voor 1,60. (Mijn vader werkte tot voor kort bij de waterleiding en vertelde altijd dat barleduc en kraanwater in die regio uit dezelfde bron komen...)
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 november 2014 @ 10:35:59 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146322629
Ik hang al vijf dagen op hetzelfde gewicht... Maar goed, dat is niet heel raar na de enorme kijksters van vorige week waarbij ik zo'n drie kilo (vocht? :P ) kwijtraakte.

Mijn lijstje voor vandaag
O: brinta met halfvolle melk, klein appeltje, koffie verkeerd
T: gekookt ei?
L: 3 sneden volkorenspeltbrood, roomboter, kommetje bloemkoolsoep
T: stroopwafel of speculaasje of taaitaai bij de thee
D: zuurkoolstamp met wat uitgebakken spekjes, rookworst, mosterd
T: bakje volle yoghurt?

Vandaag geen sport, maar huishouden :P Gisteren wedstrijd gespeeld, morgen volleybaltraining.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146322721
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik hang al vijf dagen op hetzelfde gewicht... Maar goed, dat is niet heel raar na de enorme kijksters van vorige week waarbij ik zo'n drie kilo (vocht? :P ) kwijtraakte.

Vandaag geen sport, maar huishouden :P Gisteren wedstrijd gespeeld, morgen volleybaltraining.

Ik heb de zin 8x gelezen maar kom er niet uit wat je met kijksters bedoelt ;)
pi_146322727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik wil je niet demotiveren, maar mijn slijmbeursontsteking is nooit weggegaan. Ook niet met ontstekingsremmers, volledige rust en veel tijd. Het zal altijd een gevoelige plek blijven en het kan dus slim zijn om (ook) te kijken naar een andere manier van sporten. Ik ben destijds gestopt met zwemmen (slijmbeursen in m'n heupen trokken synchroonzwemmen echt niet meer) en gaan stijldansen. Was een stuk minder zwaar, want minder extreme houdingen en bewegingen.

Ik hou er ook rekening mee dat het nooit meer echt over gaat hoor, dus het is niet per se demotiverend als wel realistisch wat je zegt.
Gelukkig kan ik wel weer fietsen bijv. en ik laat ook zelf de hond weer uit. Af en toe werk ik ook weer een avond achter de bar, maar goed, veel lopen/staan dan krijg ik gewoon een dikke knie. Ook soms op normale dagen waarbij ik niks bijzonders doe.
Gelukkig doet het niet heel veel pijn, maar is het vooral gevoelig en zit er een bult vocht 'in de weg'. Dat voel je wel, en dat voelt wel onprettig maar niet zoals een echte slijmbeursontsteking want die heb ik, als klap op de vuurpijl, op dit moment in m'n schouder (kan ook een peesontsteking zijn), die doet wel echt zeer en maakt dat ik dit moment pijnstillers en ontstekingsremmers slik. ;(
  woensdag 5 november 2014 @ 10:41:27 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146322767
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Sjeen het volgende:

Recept bloemkoolsoep? :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')