Echt he. En dan het slachtoffer spelen. Zoiets doe je je kind toch niet aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar ook de dwaas van een "moeder" die haar kind meeneemt naar zoiets.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Dit dus godverdommequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan nog zijn er van die vrouwen die beweren dat met vrouwen aan de macht er nooit oorlog zou zijn....
Hou ze een paar lelijke laarzen voor weinig als een wortel voor hun neus en ze worden monsters.
Dit. Als je daar naar binnen gaat op zo'n dag, ben je sws dwaas. Met of zonder kind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Bij de Drie Dwaze Dagen hoor ik dit dan weer nooit volgens mij, geen enkele moeder daar die denkt "laat ik m'n baby meenemen"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als mensen 10 meter achter je gaan drukken kunnen ze moeilijk zien dat er ergens een kinderwagen staat enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef SteveBudin het volgende:
Met een kinderwagen heb je automatisch voorrang en iedereen moet aan de kant want baby.
Helaas werkt deze tactiek niet in een horde op hol geslagen vrouwen. Je kan die horde alleen weglokken met een nog betere deal op een andere locatie.
Zo werkt dat tegenwoordig. Mentaliteit van Jan lul is heel normaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef MPC60 het volgende:
Mooiste is nog dat het niemand ook maar iets interesseert.
Oh ja, vast wel, wat die user boven je zegt, ze nemen voorrang, als ze van achteren tegen jou oprijden heb jij het gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Nobu het volgende:
Alsof ze die kinderwagen zelf niet had meegenomen om als stormram in te kunnen zetten.
Dit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan nog zijn er van die vrouwen die beweren dat met vrouwen aan de macht er nooit oorlog zou zijn....
Hou ze een paar lelijke laarzen voor weinig als een wortel voor hun neus en ze worden monsters.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef jogy het volgende:
Baby daarom ook eerst in het kluisje opbergen.
Je herkent ze aan de Uggs.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Alles mag zich maar voortplantenEcht....
Mensen die dit denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef SteveBudin het volgende:
Met een kinderwagen heb je automatisch voorrang en iedereen moet aan de kant want baby.
Nee, dat is afschuwelijk. Ik spreek uit ervaring. Je ziet echt de mens in zijn achterlijkste vorm.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Om er bij te zijn om alleen toe te kijken, zoals de cameraman van dat filmpje, lijkt me voor een keer dan wel weer geinig.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die mensen sporen echt niet. Beetje in de rij gaan staan voor 50 euro korting op ugg's
Nou, wat een straf zou dat zijn zeg!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:54 schreef Romanus het volgende:
Mensen die in de rij gaan staan voor Uggs zouden ze ook meteen het stemrecht moeten afnemen.
Ik wilde het ook net posten inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Ben ik dan de enige die met de vraag loopt: Waarom verkopen ze Uggs bij de Mediamarkt?
Dat zijn toch geen media en een stekker hebben ze ook niet.
Vroeg ik me ookal afquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Ben ik dan de enige die met de vraag loopt: Waarom verkopen ze Uggs bij de Mediamarkt?
en ondergoed, ruimtereizen, vakanties, auto's.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Omdat ze hopen dat de mensen, die zo op hun centen zitten dat ze elkaar te kop inslaan voor een paar lelijke schoenen, op de weg naar buiten ook ff een nieuwe flatscreen TV scoren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Kan wel merken dat ik dus nog nooit in de media-markt ben geweest. Mis er ook weinig aan geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
en ondergoed, ruimtereizen, vakanties, auto's.....
kopen kopen kopen.....
Ik begrijp al die hysterische wijven die elkaar half doodmeppen met hun nep Gucci-tasje voor de H&M ook niet als er kleding is van 1 of andere topontwerper. Maar voor Uggs??? Dit gaat mijn verstand ver te boven. En dan helemaal je kind meenemen ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:19 schreef Djeez het volgende:
En dat voor een paar foeilelijke laarzen
Die buiten de shop aan een boom binden is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
En dan helemaal je kind meenemen ook nog
Daarom dus eerst baby in kluisje stoppen zoals Jogy al opmerktequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die buiten de shop aan een boom binden is ook weer zoiets.
Dat is nu een tijdelijke actie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:15 schreef bartvh het volgende:
Ik kom er geregeld, maar hier in Arnhem hebben ze die fratsen niet (of ik zie ze over het hoofd).
Zat jij ook te dringen, duwen en trekken bij de Media-Markt voor Uggs of hoe die schapenwol ook mag heten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is nu een tijdelijke actie.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Mensen, we gaan de verzorgingsstaat slopen... vanaf januari mag u het allemaal lekker zelf uitzoeken... en, als het even kan, 40 uur naast uw reguliere baan mantelzorgen."
[ afbeelding ]
"Mensen, we gaan spullen verkopen voor een stukje minder geld dan anders."
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Dit is geloof ik de 3e keer dat je hem al gepost hebquote:
Zucht, ze zijn nog erger dan de Apple fanboys, die wachten tenminste rustig op hun veel te dure speeltje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:12 schreef aloa het volgende:
Baby raakt in de verdrukking tijdens chaos in Media Markt
Op beelden die vandaag op Dumpert zijn verschenen, is goed de chaos te zien die gisteren de Haagse Media Markt teisterde. Een vrouw met kinderwagen waagde zich in de mensenmassa, maar zelfs met haar werd geen rekening gehouden. De ongeduldige klanten dringen en duwen zo hard dat de kinderwagen inclusief baby heen en weer wordt geschud. Om de mensen op afstand te houden begint de moeder te schelden en duwt ze iemand hard weg.
Eerder deze week waren er al berichten over andere steden waar de actie tot gekte leidde. In Dordrecht waren klanten woedend over de beperkte voorraad van het filiaal. Ook in Almere kwamen er veel klanten op de actie af. Hoewel de winkel pas om 10.00 uur opengaat, stonden er om 09.00 uur al mensen achter dranghekken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Media-Markt.dhtml
Stelletje gekken
Eh, gewoon niet mee in de drukte gaan? Zomaar een gekke gedachte.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die buiten de shop aan een boom binden is ook weer zoiets.
Ik ben nogal vergeetachtig dus wil nog wel eens wat dingen vergeten. Vandaag is zo'n dag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is geloof ik de 3e keer dat je hem al gepost heb
Mo en Fatima komen aan bij de hemelpoort, vraagt Ibn Petrus al-Himmli:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef Jellereppe het volgende:
En dat voor wat eenvoudige schoenen. Kuddedieren. Tfoe.
Ze zijn al een aantal jaren bezig om de capaciteit van Mekka enorm uit te breiden, maar zeker een punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mo en Fatima komen aan bij de hemelpoort, vraagt Ibn Petrus al-Himmli:
"Hoe zijn jullie gestorven?"
Mohamed:
"doodgedrukt bij de hadj"
Petrus:
"een nobel doel, jij mag erin"
Fatima:
"geplet bij de Mediamarkt in Almere, terwijl ik met kleine Nawel op zoek was naar Uggs"
Petrus:
"ik had een plekje in de hel in gedachten, maar die is nog te aangenaam warm voor je..."
nee die dingen zijn lelijk. Misschien wel handig als je ergens woont waar t -20 wordt, maar niet om gewoon te dragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zat jij ook te dringen, duwen en trekken bij de Media-Markt voor Uggs of hoe die schapenwol ook mag heten?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee die dingen zijn lelijk. Misschien wel handig als je ergens woont waar t -20 wordt, maar niet om gewoon te dragen.
Ze houden de kleine en tere damesvoetjes zacht en droog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die uggs?
Ze zijn bijzonder ugly.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Betere vraag. Wat is een Ugg?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Je kan ook een hobby hebben die minder gevaarlijk is, zoals tussen mensetende haaien zwemmen of onbeveiligd klimmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:11 schreef Cherna het volgende:
Als je nu maar genoeg personeel hebt om de kudde aan te sturen komt het net als in Japan ooit een keer goed.
Je moet maar gek zijn om dan te gaan shoppen en ook nog met kleine kinderen in zo een massa. Maar goed ieder mens zo zijn eigen hobby's.
Volgens mij was het 50 euro.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
hoeveel korting was er dan? moet wel 99% eraf zijn ofzo om zulke mensenmassa's aan te trekken ?
Lijkt me het wel waard om de gezondheid van je fragiele baby'tje voor te riskeren.quote:
Dus dat. Ik snap hier dus niks van. Ze had buiten allang kunnen zien dat dit zo zou gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me het wel waard om de gezondheid van je fragiele baby'tje voor te riskeren.
Leuke stad, was 2 weken geleden nog vlakbij de Mediamarkt daar, alwaar ik in een (ver) verleden een flatscreentv heb gekocht. Ja, zonder kinderwagen en nee, niet als een Ethiopisch hongerbuikje bij een voedselkonvooi.quote:
Drankje op de grote markt gedaan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke stad, was 2 weken geleden nog vlakbij de Mediamarkt daar, alwaar ik in een (ver) verleden een flatscreentv heb gekocht. Ja, zonder kinderwagen en nee, niet als een Ethiopisch hongerbuikje bij een voedselkonvooi.
Dat dus. Met Miss Escobar. Lekker praten over de mensen om je heen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Drankje op de grote markt gedaan ?
Ja grote markt is nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus. Met Miss Escobar. Lekker praten over de mensen om je heen.
Ik koop er wel eens harde schijven maar ander spul moet je daar weer absoluut niet kopen. Ze zijn erg laat gestart met mechanische toetsenborden te verkopen en daar hebben ze een slecht assortiment in, hun assortiment van grafische kaarten is ronduit slecht, hun assortiment van speakers is slecht en relatief duur (30 Euro verkoopmarge op een hoofdtelefoon van 200 Euro), ze verkopen nog veel niet-IPS monitors (terwijl IPS enorm in prijs is gedaald en je dat dus eigenlijk niet meer kan laten liggen) en meer van die zooi. Voor een televisiescherm zou ik daar inderdaad wel kijken, daarvoor hebben ze een redelijk assortiment.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke stad, was 2 weken geleden nog vlakbij de Mediamarkt daar, alwaar ik in een (ver) verleden een flatscreentv heb gekocht. Ja, zonder kinderwagen en nee, niet als een Ethiopisch hongerbuikje bij een voedselkonvooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |