abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:11:59 #76
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146128725

Als je nu maar genoeg personeel hebt om de kudde aan te sturen komt het net als in Japan ooit een keer goed. :)

Je moet maar gek zijn om dan te gaan shoppen en ook nog met kleine kinderen in zo een massa. Maar goed ieder mens zo zijn eigen hobby's.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_146129119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:11 schreef Cherna het volgende:

Als je nu maar genoeg personeel hebt om de kudde aan te sturen komt het net als in Japan ooit een keer goed. :)

Je moet maar gek zijn om dan te gaan shoppen en ook nog met kleine kinderen in zo een massa. Maar goed ieder mens zo zijn eigen hobby's.
Je kan ook een hobby hebben die minder gevaarlijk is, zoals tussen mensetende haaien zwemmen of onbeveiligd klimmen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146130614
Wat een taalgebruik. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146131666
hoeveel korting was er dan? moet wel 99% eraf zijn ofzo om zulke mensenmassa's aan te trekken ?
There are only 151 Pokémon.
pi_146131981
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
hoeveel korting was er dan? moet wel 99% eraf zijn ofzo om zulke mensenmassa's aan te trekken ?
Volgens mij was het 50 euro.
pi_146132083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij was het 50 euro.
Lijkt me het wel waard om de gezondheid van je fragiele baby'tje voor te riskeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:21:26 #82
155616 Proximo
For god, king & country
pi_146132159
Het is jammer dat er geen brand uit is gebroken
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_146132168
quote:
8s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lijkt me het wel waard om de gezondheid van je fragiele baby'tje voor te riskeren.
Dus dat. Ik snap hier dus niks van. Ze had buiten allang kunnen zien dat dit zo zou gaan.

Mja Den Haag...
pi_146132324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Mja Den Haag...
Leuke stad, was 2 weken geleden nog vlakbij de Mediamarkt daar, alwaar ik in een (ver) verleden een flatscreentv heb gekocht. Ja, zonder kinderwagen en nee, niet als een Ethiopisch hongerbuikje bij een voedselkonvooi.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146132362
quote:
12s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuke stad, was 2 weken geleden nog vlakbij de Mediamarkt daar, alwaar ik in een (ver) verleden een flatscreentv heb gekocht. Ja, zonder kinderwagen en nee, niet als een Ethiopisch hongerbuikje bij een voedselkonvooi.
Drankje op de grote markt gedaan ?
pi_146132431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Drankje op de grote markt gedaan ?
Dat dus. Met Miss Escobar. Lekker praten over de mensen om je heen.

pi_146132480
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dus. Met Miss Escobar. Lekker praten over de mensen om je heen.
Ja grote markt is nice.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:30:31 #88
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_146132659
In een plat accent:

"Schat, ik ga even naar de uitverkoop stormdrukte van HypeMarktdozenschuiver om een nutteloos product te kopenwat we helemaal niet nodig hebben en ook eigenlijk geen geld voor hebben. Wat zeg je? Ja, ik neem kleine junior wel mee in de kinderwagen. Nee joh, dat gaat prima. Mensen gaan wel aan de kant en zo druk zal het niet zijn"

Ik hoop echt dat ik er ver naast zit :{
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_146136045
quote:
12s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik koop er wel eens harde schijven maar ander spul moet je daar weer absoluut niet kopen. Ze zijn erg laat gestart met mechanische toetsenborden te verkopen en daar hebben ze een slecht assortiment in, hun assortiment van grafische kaarten is ronduit slecht, hun assortiment van speakers is slecht en relatief duur (30 Euro verkoopmarge op een hoofdtelefoon van 200 Euro), ze verkopen nog veel niet-IPS monitors (terwijl IPS enorm in prijs is gedaald en je dat dus eigenlijk niet meer kan laten liggen) en meer van die zooi. Voor een televisiescherm zou ik daar inderdaad wel kijken, daarvoor hebben ze een redelijk assortiment.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')