Echt he. En dan het slachtoffer spelen. Zoiets doe je je kind toch niet aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar ook de dwaas van een "moeder" die haar kind meeneemt naar zoiets.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Dit dus godverdommequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan nog zijn er van die vrouwen die beweren dat met vrouwen aan de macht er nooit oorlog zou zijn....
Hou ze een paar lelijke laarzen voor weinig als een wortel voor hun neus en ze worden monsters.
Dit. Als je daar naar binnen gaat op zo'n dag, ben je sws dwaas. Met of zonder kind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Bij de Drie Dwaze Dagen hoor ik dit dan weer nooit volgens mij, geen enkele moeder daar die denkt "laat ik m'n baby meenemen"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als mensen 10 meter achter je gaan drukken kunnen ze moeilijk zien dat er ergens een kinderwagen staat enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef SteveBudin het volgende:
Met een kinderwagen heb je automatisch voorrang en iedereen moet aan de kant want baby.
Helaas werkt deze tactiek niet in een horde op hol geslagen vrouwen. Je kan die horde alleen weglokken met een nog betere deal op een andere locatie.
Zo werkt dat tegenwoordig. Mentaliteit van Jan lul is heel normaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef MPC60 het volgende:
Mooiste is nog dat het niemand ook maar iets interesseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |