Echt he. En dan het slachtoffer spelen. Zoiets doe je je kind toch niet aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar ook de dwaas van een "moeder" die haar kind meeneemt naar zoiets.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Dit dus godverdommequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan nog zijn er van die vrouwen die beweren dat met vrouwen aan de macht er nooit oorlog zou zijn....
Hou ze een paar lelijke laarzen voor weinig als een wortel voor hun neus en ze worden monsters.
Dit. Als je daar naar binnen gaat op zo'n dag, ben je sws dwaas. Met of zonder kind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Bij de Drie Dwaze Dagen hoor ik dit dan weer nooit volgens mij, geen enkele moeder daar die denkt "laat ik m'n baby meenemen"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als mensen 10 meter achter je gaan drukken kunnen ze moeilijk zien dat er ergens een kinderwagen staat enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef SteveBudin het volgende:
Met een kinderwagen heb je automatisch voorrang en iedereen moet aan de kant want baby.
Helaas werkt deze tactiek niet in een horde op hol geslagen vrouwen. Je kan die horde alleen weglokken met een nog betere deal op een andere locatie.
Zo werkt dat tegenwoordig. Mentaliteit van Jan lul is heel normaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef MPC60 het volgende:
Mooiste is nog dat het niemand ook maar iets interesseert.
Oh ja, vast wel, wat die user boven je zegt, ze nemen voorrang, als ze van achteren tegen jou oprijden heb jij het gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Nobu het volgende:
Alsof ze die kinderwagen zelf niet had meegenomen om als stormram in te kunnen zetten.
Dit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan nog zijn er van die vrouwen die beweren dat met vrouwen aan de macht er nooit oorlog zou zijn....
Hou ze een paar lelijke laarzen voor weinig als een wortel voor hun neus en ze worden monsters.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef jogy het volgende:
Baby daarom ook eerst in het kluisje opbergen.
Je herkent ze aan de Uggs.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Alles mag zich maar voortplantenEcht....
Mensen die dit denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef SteveBudin het volgende:
Met een kinderwagen heb je automatisch voorrang en iedereen moet aan de kant want baby.
Nee, dat is afschuwelijk. Ik spreek uit ervaring. Je ziet echt de mens in zijn achterlijkste vorm.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Om er bij te zijn om alleen toe te kijken, zoals de cameraman van dat filmpje, lijkt me voor een keer dan wel weer geinig.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die mensen sporen echt niet. Beetje in de rij gaan staan voor 50 euro korting op ugg's
Nou, wat een straf zou dat zijn zeg!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:54 schreef Romanus het volgende:
Mensen die in de rij gaan staan voor Uggs zouden ze ook meteen het stemrecht moeten afnemen.
Ik wilde het ook net posten inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Ben ik dan de enige die met de vraag loopt: Waarom verkopen ze Uggs bij de Mediamarkt?
Dat zijn toch geen media en een stekker hebben ze ook niet.
Vroeg ik me ookal afquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Ben ik dan de enige die met de vraag loopt: Waarom verkopen ze Uggs bij de Mediamarkt?
en ondergoed, ruimtereizen, vakanties, auto's.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Omdat ze hopen dat de mensen, die zo op hun centen zitten dat ze elkaar te kop inslaan voor een paar lelijke schoenen, op de weg naar buiten ook ff een nieuwe flatscreen TV scoren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef bartvh het volgende:
Kan wel merken dat ik dus nog nooit in de media-markt ben geweest. Mis er ook weinig aan geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
en ondergoed, ruimtereizen, vakanties, auto's.....
kopen kopen kopen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |