• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Zo min mogelijk. Voor het eerst geen tentamens na de kerstvakantie (nu ervoor), dus niks moet alles mag. Twee weken lang allemaal maar door de sneeuw wandelen, warme chocolademelk drinken en zelf erwtensoep met veel rookworst maken.quote:
Dus jij hoopt op een horrorwinter?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Voor het eerst geen tentamens na de kerstvakantie (nu ervoor), dus niks moet alles mag. Twee weken lang allemaal maar door de sneeuw wandelen, warme chocolademelk drinken en zelf erwtensoep met veel rookworst maken.
Helder, windstil, verse sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij hoopt op een horrorwinter?
Suf overzicht van nestor headlines, email headlines, gehaalde cijfers met Engelse omschrijving van de vakkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef Etsu het volgende:
Joosie, wat is myuniversity dan?Nooit ingelogd volgens mij.
Verse sneeuwquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Helder, windstil, verse sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig weer.
Oh, niks boeiends dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Suf overzicht van nestor headlines, email headlines, gehaalde cijfers met Engelse omschrijving van de vakken, printtegoed en meer op dezelfde pagina. Klik je op iets, mag je opnieuw inloggen voor nestor, progress en studentenmail
Je mist dus niks want vaak zijn die widgets ook nog stuk ook
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verse sneeuw![]()
![]()
Dat je erop staat dat het kraakt onder je voeten
Fixedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Helder, windstil, geen sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig schaatsweer voor de elfstedentocht.
Hopen dat ze een beetje tot de kern zijn gekomen in plaats van te blijven hangen in verhalen over dure auto's en vakantiereisjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Valid het volgende:
Om 13.30 uur live op NPO1 presentatie van enqueterapport naar misstanden woningbouwcoöperaties.
Nee, had hem allang aangevraagd ligt gewoon klaar bij de infobaliequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
Nog niet opgehaald Ties, zodat je nog strafrecht mee kan pakken zonder flink bij te moeten betalen zeker?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Laat de sneeuw maar wegblijven trouwens
Ga jezelf emogiffenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SNEEUWHeb zelfs een speciale sneeuw UI
Ben bang van niet. Het (met name de openbare verhoren) leek vaak meer op een gerechtelijk onderzoek dan op een enquete van de TK.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze een beetje tot de kern zijn gekomen in plaats van te blijven hangen in verhalen over dure auto's en vakantiereisjes.
Die misstanden weten we al met dank aan Vestia en het Europees Hofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Valid het volgende:
Om 13.30 uur live op NPO1 presentatie van enqueterapport naar misstanden woningbouwcoöperaties.
Nou enquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij geeft ook nooit een neuk om iets he
Ja dat ging per ongelukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
Omg pax post door t slotje heen!!!!!!!!
TR gemaakt
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fokker op de zolderkamer gespotWil niet in de spotlights staan.
Mijn actieve topics kneusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk
Opmerkelijker vind ik dat jij dat zo snel doorhebt terwijl je geen quote alert kreeg ofzo
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Valid het volgende:
[..]
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.
Erg gênant allemaal jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil niet in de spotlights staan.
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Mijn neef heeft wel wo rechten gedaan, maar heeft grandioos gefaald en nu doet die hbo rechtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaal
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.quote:
Volgens mij zit jij in Amsterdam en niet in Grunn, verraderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Valid is op oorlogspad hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Toch wat wanhopige bitches kunnen hosselen aan het einde van de nachtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ook gala gehad omdat de RuG 400 jaar bestaat. Ook dikke onzin natuurlijk.
Stimmt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valid is op oorlogspad hoorIk doe niet zuur, ik constateer dat jullie meer feestjes hebben dan wij.
Misschien ben je niet verbonden met de trackerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Torrent met meer dan 1000 seeds en blijft hangen op 0.2%
[ afbeelding ]
Gewoon aangeven dat t hoogste prioriteit heeft, gaat t wat snellerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Torrent met meer dan 1000 seeds en blijft hangen op 0.2%
[ afbeelding ]
Ik had met mijn overgang naar 5 HAVO al de hoogst genoten opleiding te pakken geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Yreal het volgende:
Die propedeuseuitreiking is wel erg ja, ik weiger er ook naar toe te gaan
Dat zei ik gister alquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
Volgens de USD betaal ik wel gewoon wettelijk collegegeld als ik bachelor 1 afrond en de master begin terwijl ik bachelor 2 nog moet afronden
Weet ik, maar zoals je op een tentamen niet wegkomt met "aldus Tchock, Fok!user" kom je bij de universiteit niet weg met "aldus Etsu, Fok!user" Nu kan ik schermen met de USD dat mij van deze informatie voorzag en bevestigde wat jij al gezegd hebt.quote:
Al denk ik dat je met Tchock eerder wegkomt dan met Etsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet ik, maar zoals je op een tentamen niet wegkomt met "aldus Tchock, Fok!user" kom je bij de universiteit niet weg met "aldus Etsu, Fok!user" Nu kan ik schermen met de USD dat mij van deze informatie voorzag en bevestigde wat jij al gezegd hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al denk ik dat je met Tchock eerder wegkomt dan met Ets
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef Etsu het volgende:
Aldus Ties die amper weet waar het tentamenrooster staat en al flink langer studeert dan ik
365 dagen vind ik flink langer jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doen
Trouwens flink langerdramaqueen
mooie sneeuw UIquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doen
Trouwens flink langerdramaqueen
Heyquote:
Toch bedanktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dank
Jij ook mooie glitter UI, jammer van de club
Dik blijf je toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
Straks maar even die bierbuik wegrennen @ de gym
Liever een valse nicht dan een dikzak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar kan ik tenminste iets aan doen een valse nicht ben je voor altijd
Vergeet niet je navel te stutten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
rennen @ de gymquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Je kan beter stoppen met pizza's als je van je pens af wil.
Het hoge woord is eruit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
het zou wat worden, als ik het allemaal zo serieus nam.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
ik kijk nu al uit naar het behalen van de bachelor 4 weken na het halen van mijn pquote:
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.quote:
Welke sport?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.
Sudoku's.quote:
hardlopen buiten is lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Als ik 5 minuten buiten hardloop krijg ik nauwelijks adem meer, zeker met dit weerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Zolang jij naar een sportschool gaat heb je geen recht van spreken.quote:
Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zolang jij naar een sportschool gaat heb je geen recht van spreken.
Een sportschool
Dat ligt er volledig aan wat je wil bereiken en wat je eet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, ik blijf bij mijn standpunt dat een goed eetpatroon veel effectiever is dan sporten om van je pens af te komen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).
Ik eet niet alleen maar pizza hoor, eet best redelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, ik blijf bij mijn standpunt dat een goed eetpatroon veel effectiever is dan sporten om van je pens af te komen.
Dat post ik net. Van je pens afkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan wat je wil bereiken en wat je eet.
Er zijn ook mensen met pens die heel gezond eten. Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat post ik net. Van je pens afkomen.
En wat je eet? Ja lul, dat is het punt. Dat je gezond moet eten.
Gaan we die onzin weer krijgen. Wat was het ook al weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met pens die heel gezond eten. Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.
De waarheid is soms hard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaan we die onzin weer krijgen. Wat was het ook al weer?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.
Gezond eten is de sleutel inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
En na het eerste jaar krijg je je GYM-Pquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En na het eerste jaar krijg je je GYM-P
quote:Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet voor de grap even dat een pizza al snel 1000-1200 calorieën bevat. En dan gaat het hard op een dag.quote:
quote:Supermarktketen Jumbo gaat vanaf aankomende vrijdag eetbare insecten verkopen in de winkels in Groningen en een supermarkt in Haren. De supermarkten hebben daarmee een primeur.
Oké, één keer nog. Afvallen = energiebehoefte < energie-inname. Een pizza van 1000 calorieën is nog niet de helft van de energie die een volwassen man nodig heeft per dag. Ergo: zelfs als je twee pizza's per dag eet en verder niets zal de gemiddelde volwassen man afvallen. (Uiteraard krijg je dan wel absurd veel zout en vet binnen, maar dat terzijde. Het ging over afvallen).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je vergeet voor de grap even dat een pizza al snel 1000-1200 calorieën bevat. En dan gaat het hard op een dag.
HAHAquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Luizen in Haren. Vroeger was dat genoeg om een hele basisschool thuis te houden.
Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dat een keer wil proberen maar nu toch al meerdere keren tegengekomen en elke keer doe ik het niet.quote:
Pussy!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dat een keer wil proberen maar nu toch al meerdere keren tegengekomen en elke keer doe ik het niet.
Insecten zijn wel het ultieme groene voedsel. Kosten veel minder grondstoffen per kilo dan vee en zijn voedzamer dan soja en dergelijke.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Over gezond eten gesproken, net witlof gekookt en nu klaar voor in de oven vanavond.
Witlof
Met ham en kaas?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Over gezond eten gesproken, net witlof gekookt en nu klaar voor in de oven vanavond.
Witlof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh. Witlof is voor mij vaak alleen het excuus om ham en kaas te eten. Broccoli daarentegenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Witlof
Ga je even voorbij aan de verschillende effecten van Koolhydraten, vetten en eiwitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, één keer nog. Afvallen = energiebehoefte < energie-inname.
Alleen is een pizza van 1000 calorieen een klein margerita ding, daar heeft geen hond voldoende aan. Als je bij de big American pizza's zit, ga je al richting de 1300.quote:Een pizza van 1000 calorieën is nog niet de helft van de energie die een volwassen man nodig heeft per dag. Ergo: zelfs als je twee pizza's per dag eet en verder niets zal de gemiddelde volwassen man afvallen.
Goed punt. Met veel zout, ga je weer veel vocht vasthouden en aankomen.quote:(Uiteraard krijg je dan wel absurd veel zout en vet binnen, maar dat terzijde. Het ging over afvallen).
Niet dat het gezond is ofzo...quote:Als je maar minder calorieën binnenkrijgt dan je verbruikt zit je goed.
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.quote:Dat kan inderdaad door minder te eten, maar ook door meer te sporten. Er is geen hiërarchie, behalve dat sporten ook nog allerlei andere gezondheidseffecten heeft.
Broccoli heb ik ook in de koelkast, is voor zaterdagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meh. Witlof is voor mij vaak alleen het excuus om ham en kaas te eten. Broccoli daarentegen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met ham en kaas?Ofcourse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witlof kaal eten![]()
Lijkt mij de toekomst, als je leest hoe weinig grondstoffen nodig zijn per gram eiwit voor uiteindelijke consumptie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Insecten zijn wel het ultieme groene voedsel. Kosten veel minder grondstoffen per kilo dan vee en zijn voedzamer dan soja en dergelijke.
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Yreal het volgende:
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.
Wie gaat nu 27 km wandelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.
Waar kan ik aandelen kopen in sprinkhanenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij de toekomst, als je leest hoe weinig grondstoffen nodig zijn per gram eiwit voor uiteindelijke consumptie.
Ik haak altijd af rond de 15-17 km...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.
- Koolhydraten, vetten en eiwitten leveren andere hoeveelheden energie maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga je even voorbij aan de verschillende effecten van Koolhydraten, vetten en eiwitten.
[..]
Alleen is een pizza van 1000 calorieen een klein margerita ding, daar heeft geen hond voldoende aan. Als je bij de big American pizza's zit, ga je al richting de 1300.
[..]
Goed punt. Met veel zout, ga je weer veel vocht vasthouden en aankomen.
[..]
Niet dat het gezond is ofzo...
[..]
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom maar door met die emogif.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:12 schreef Yreal het volgende:
• Etsu (...). Tevens prof. mr. emo.gif.
Laat ik de vraag anders stellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Koolhydraten, vetten en eiwitten leveren andere hoeveelheden energie maar dat heeft hier niets mee te maken.
- Ik heb jouw 1000 Kcal aangehouden hoor. En dat is trouwens al veel, de pizza die hier in de koelkast ligt voor vanavond bevat 873 kcal.
- Gewicht dat je aankomt in vocht stelt geen drol voor en verlies je in no-time weer.
- Dat je er geen 1000 kcal af sport is waar, maar je eet ook geen 1000 kcal minder dan je behoefte (althans, dat is erg ongezond. Aangeraden wordt de helft).
Daar ging het niet over, maar dat terzijdequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen.
Pizza, gezonder, ongezonder of even gezond wanneer vergeleken met een bord aardappels, kip en groente?
koop die maar. not sure yet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
Zeg Y'tje, ga je handelsrecht volgen of niet? Anders kan ik nu een ander boek scoren.
En je kunt zelf hele lekkere pizza's maken, met verse tomaat e.d.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Koolhydraten, vetten en eiwitten leveren andere hoeveelheden energie maar dat heeft hier niets mee te maken.
- Ik heb jouw 1000 Kcal aangehouden hoor. En dat is trouwens al veel, de pizza die hier in de koelkast ligt voor vanavond bevat 873 kcal.
- Gewicht dat je aankomt in vocht stelt geen drol voor en verlies je in no-time weer.
- Dat je er geen 100 kcal af sport is waar, maar je eet ook geen 1000 kcal minder dan je behoefte (althans, dat is erg ongezond. Aangeraden wordt de helft).
6 december is de open dag in wageningen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Ties02 het volgende:
Yreal is een studie voeding en diëtetiek niet wat voor jou?
Here we go!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Ties02 het volgende:
Yreal is een studie voeding en diëtetiek niet wat voor jou?
Nee, moest het ook 2 keer googelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waar die extra lettergreep vandaan komt die in dieet en diëtist niet zit?
Cordon bleuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen.
Pizza, gezonder, ongezonder of even gezond wanneer vergeleken met een bord aardappels, kip en groente?
Ik vraag me dat al af sinds krak vertelde wat voor studie ze doet en ik weet nog steeds het antwoord niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, moest het ook 2 keer googelen
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, maar dat terzijde
krak & tjokquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me dat al af sinds krak vertelde wat voor studie ze doet en ik weet nog steeds het antwoord niet.
Stuur even je adres dan stuur ik er een paar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
ik moet jullie wat ergs vertellen
gisteren bij het tentamen gebruikte ik mijn favoriete pen, en hij is nu leeg.
en ik heb geen andere, goed werkende pennen
Een 'lekker voor je' is hier wel op zijn plaatsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik voel je pijn. Ik doe al eeuwen met twee hele fijne Van Doorne-pennen maar die beginnen ook leeg te raken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
het was die gele/witte pen van jouw verenigingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een 'lekker voor je' is hier wel op zijn plaats
Die donkerblauwe? Schrijft voor geen meter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb 2 heerlijke BIC pennen van Stibbe en Lolo
inb4quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het was die gele/witte pen van jouw vereniging
lekkere dingen waren dat
ook om op te sabbelen
Ja, bij mij juist welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die donkerblauwe? Schrijft voor geen meter.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
het was die gele/witte pen van jouw vereniging
lekkere dingen waren dat
ook om op te sabbelen
de stibbe pen is fijn jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb 2 heerlijke BIC pennen van Stibbe en LoLo
We willen je niet kwetsen. De kans is te groot dat je serieus bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Yreal het volgende:
Niemand die hapt op mijn opmerking over Wageningen?
Lekker zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En je kunt zelf hele lekkere pizza's maken, met verse tomaat e.d.
Ik heb overigens een soupmaker gekocht. Met de lunch ram ik daar gewoon zes of zeven vleestomaten, knoflook en een bouillonblokje in. Heb je een liter soep bomvol vitaminen met nauwelijks calorieen.
Maar wat is een soupmaker? Je kunt dat toch ook in een grote pan doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Je kunt er heerlijke soep mee maken.
Blokje bouillon en een berg tomaten. Daar krijg je toch acute diarree van man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Je kunt er heerlijke soep mee maken.
Mijn pen ging ook ineens leegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook niet het hele recept uitgeschreven. Excuses daarvoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Blokje bouillon en een berg tomaten. Daar krijg je toch acute diarree van man.
Dat klopt. Maar hier op kantoor hebben we niet de beschikking over een kookunit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat is een soupmaker? Je kunt dat toch ook in een grote pan doen?
Of met 4 dagen achter elkaar 50km, lang leve de Nijmeegse vierdaagsequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En das nog eens super simpel ook, maar oh zo lekker eigen gemaakte pizza uit de oven. Ekte pizza zoals bij de Italiaan maar voor minder dan supermarktrotzooi moet kostenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En je kunt zelf hele lekkere pizza's maken, met verse tomaat e.d.
Gewoon bij de post gaan werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of met 4 dagen achter elkaar 50km, lang leve de Nijmeegse vierdaagse
Je kunt ook bij een post bij de Nijmeegse Vierdaagse gaan werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik minder graag doe, bij de post werken of de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En das nog eens super simpel ook, maar oh zo lekker eigen gemaakte pizza uit de oven. Ekte pizza zoals bij de Italiaan maar voor minder dan supermarktrotzooi moet kosten
Wat voor wereldbaan heb jij dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik minder graag doe, bij de post werken of de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Horeca. Bij de post voelde ik mijn hersencellen een voor een afsterven dus blij dat ik daar weg ben.quote:
Dit wel ja. Een blikje Unox is ook goedkoper dan verse ingredienten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooi
Ik heb geloof ik alles gedaan wat betreft kutbaantjes, maar horeca was toch wel het dieptepunt...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Horeca. Bij de post voelde ik mijn hersencellen een voor een afsterven dus blij dat ik daar weg ben.
Als je 10 verschillende toppings erop gooit dan jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooi
Wat voor horeca heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik alles gedaan wat betreft kutbaantjes, maar horeca was toch wel het dieptepunt...
Ik heb net toevallig een pakje salami gekocht van de versafdeling in de AH en die was al duurder dan de pizza die ik vanavond op ga eten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je 10 verschillende toppings erop gooit dan jaHoud je het bij prioscutto of salami dan valt het niet zo duur uit. Kunst van een krokante pizza is zo min mogelijk beleg erop, zo min mogelijk saus. Anders verzuipt de bodem en wordt ie nooit knapperig.
Moet je ook niet rotzooi van 60 cent knagenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig een pakje salami gekocht van de versafdeling in de AH en die was al duurder dan de pizza die ik vanavond op ga eten.
De salami van de LIDL is ook uitstekend, evenals de mozzarella.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig een pakje salami gekocht van de versafdeling in de AH en die was al duurder dan de pizza die ik vanavond op ga eten.
Pizza 2,20 salami 2,75quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je ook niet rotzooi van 60 cent knagen
afwassen en een beetje drankjes rondbrengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor horeca heb je gedaan dan?
Een ekte dr. Oetker zeker en 2,75 voor salami? Waar shop jijquote:
Yreal was ober. Ontslagen omdat hij het verdomde de volgorde van de menu's te respecteren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor horeca heb je gedaan dan?
Afwassen is kutwerk ja, maar verder vind ik de horeca echt leuk. Met mensen praten, fijne avond bezorgen, biertjes tappen, iedereen vrolijk. Is fijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
afwassen en een beetje drankjes rondbrengen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal was ober. Ontslagen omdat hij het verdomde de volgorde van de menu's te respecteren.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een ekte dr. Oetker zeker en 2,75 voor salami? Waar shop jijOf flikker je al die salami plakjes op 1 pizza
2,27 sorry. Duitse pepersalami van de AH, erg lekker.quote:
En toen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Iemand op FB zegt 'inhoudt' (als in: hier zie je de inhoudt van het boek), dus een vriendin van me zegt zo van: 'Inhoudt?', zegt iemand anders: "Fouten maken is menselijk? Wat een gebitch zeg, wees blij dat hij een samenvatting plaatst!"
Het heldhaftigste baantje dat ik ooit had was meewerken aan het testen van de v250quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afwassen is kutwerk ja, maar verder vind ik de horeca echt leuk. Met mensen praten, fijne avond bezorgen, biertjes tappen, iedereen vrolijk. Is fijn.
en toen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
Ze namen mijn jurisprudentiebundel mee naar voren 'voor overleg' omdat de wetsartikelen die ik erin had gezet wel erg op een schema leken
En toen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
Ze namen mijn jurisprudentiebundel mee naar voren 'voor overleg' omdat de wetsartikelen die ik erin had gezet wel erg op een schema leken
En toen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik de 'Inhoudt?'-reactie geliket.
Was het een schema?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
Juist in de schoonmaak kwam ik nog eens onder de mensen. Ik moest altijd architecten bureau's en banken enzo schoonmakenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
Plus dat je in de horeca nog eens wat meemaakt en onder de mensen bent. Ik heb dus ook bij de post gewerkt en schoongemaakt en daar word je zo verschrikkelijk depressief van. Dan werk ik liever niet.
Ja, dus? Mensen behandelen je als het vuil dat je opruimtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juist in de schoonmaak kwam ik nog eens onder de mensen. Ik moest altijd architecten bureau's en banken enzo schoonmaken![]()
Er mist een komma tussen architecten en bureaus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juist in de schoonmaak kwam ik nog eens onder de mensen. Ik moest altijd architecten bureau's en banken enzo schoonmaken![]()
Geen last van gehad. Meeste mensen waren super vriendelijk, vooral architecten. Altijd even vragen wat ze aan het doen waren, en dan lieten ze de meest schitterende dingen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Mensen behandelen je als het vuil dat je opruimtEn betaalt ook nog geen hol, al was het relatief geloof ik wel aardig toen ik 15 was.
mooi vertekend beeld geeft dat altijd...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
Niet bij de AH werken en 13 euro per uur verdienen.
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik heb heel veel respect voor mensen die schoonmaken als baan hebben maar ik ga het echt nooit meer doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Meeste mensen waren super vriendelijk, vooral architecten. Altijd even vragen wat ze aan het doen waren, en dan lieten ze de meest schitterende dingen zien.
En een enkele directeur liep af en toe te bitchen. Geen probleem, maak ik toch met het wc doekje je bureau schoon.
6 euro per uur ofzo op mijn 17de. Mooie bedragen.
Ik heb op de scootertaxi gewerktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef underground1009 het volgende:
Student-chauffeur zijnBetaald auto rijden, met soms een leuke Audi, Mercedes of Lexus
Ook betaald worden voor in de trein zitten is niet gek, maakt de zoveelste keer vertraging toch iets beter te verteren
Ik vind het om eerlijk te zijn allemaal wat overdreven. Zo vreselijk dramatisch werk is het allemaal niet en het salaris is ook echt niet afschuwelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik heb heel veel respect voor mensen die schoonmaken als baan hebben maar ik ga het echt nooit meer doen.
Ja, natuurlijk was het een schemaquote:
Overal maak je wel eens wat mee. Een klant heeft wel eens mijn brood opgegetenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind het om eerlijk te zijn allemaal wat overdreven. Zo vreselijk dramatisch werk is het allemaal niet en het salaris is ook echt niet afschuwelijk.
hugefraudquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het een schema
Er staat dat je in je jurisprudentiebundel en wetboeken relevante jurisprudentie en wetsartikelen mag schrijven, niet in welke vorm dat wel of niet is toegestaan. Gewoon teruggekregen dus, maar 'voortaan niet doen hè!'
huh, whut?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overal maak je wel eens wat mee. Een klant heeft wel eens mijn brood opgegeten![]()
Ik had wat belegde broodjes gehaald en weggelegd in de koffiehoek. Om 12:00 op zoek: "Ja ehhhh....die hebben we opgegeten"quote:
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0quote:
dus je klanten gaan bij jullie op kantoor gewoon random dingen eten die ze vinden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had wat belegde broodjes gehaald en weggelegd in de koffiehoek. Om 12:00 op zoek: "Ja ehhhh....die hebben we opgegeten"
Nee ik was bij de klant op bezoek. Was ook bij een vorige werkgever. Zoveel vage dingen meegemaakt met die mensenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je klanten gaan bij jullie op kantoor gewoon random dingen eten die ze vinden?
Pak de regels er bij en ik garandeer je dat dit is afgedekt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0
Gewoon op een random plek een rijtje artikelen noteren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.
letters onderstrepen om tot arresten te komenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.
Collegegeld betalen en je bek houden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.
Behalve geld neerleggen per module en vooral het type Yreal aan boord hebben > per module dat je opnieuw probeert ben je toch makkelijk 200/300 euro kwijt no?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.
Ik weet trouwens dat er op de UvA wel eens studenten zijn gepakt omdat ze in wetsartikelen losse letters hadden gearceerd zodat die samen aantekeningen vormden. Zelfde idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In je studententijd bij de AH werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
Niet bij de AH werken en 13 euro per uur verdienen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
In je studententijd bij de AH werken
Dan had ik er vast relatief veel gegroepeerd of veel groepjes of zoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:53 schreef Blistering het volgende:
Ik had ze ook gegroepeerd maar bij mij deden ze niet moeilijk. InUtreg
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
In je studententijd bij de AH werken
7 jaar AH op je CV?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.
Koekenbakkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
Wat doe je dan, Ets? Kassa, vakkenvullen?
Brood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
Wat doe je dan, Ets? Kassa, vakkenvullen?
Ja hoor?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.
Das niet echt relevante werkervaring meer als je aan de slag wil bij een advocatenkantoor héquote:
Het gaat niet om de AH, het gaat erom dat ik kan aantonen dat ik vast contract heb/gekregen heb en dus best wel betrouwbare werknemer ben. Iets met doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Das niet echt relevante werkervaring meer als je aan de slag wil bij een advocatenkantoor hé
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampaign=facebookpagequote:Na zijn pensioen ging oud-topambtenaar Willem Biljardt tóch weer aan de slag. Als verkeersregelaar. Hij draagt het gele hesje met trots en regelt het verkeer met zijn Ferrari. Bekijk zijn bijzondere verhaal
Stukken beter dan een gat van 3 jaar jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:13 schreef Etsu het volgende:
En als ik het niet op de CV kan zetten, dan lijkt het alsof ik nooit heb gewerkt en een lui kreng ben.
Ik heb mijn vakantiebaantje als krantenbezorger toen ik 15 was ook niet vermeld hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vermeld enkel nog mijn relevante werkervaring bij de afdeling burgerzaken, dat ik ook in vakanties aan de slag ging als krantenbezorger, afwasser, schoonmaker en zulks boeit niks, want dat doet iedereen toch.
ik heb gewoon alle 32 bijbaantjes genoteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantiebaantje als krantenbezorger toen ik 15 was ook niet vermeld hoor.
Zo heb ik het:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan had ik er vast relatief veel gegroepeerd of veel groepjes of zo
Ook het lijstje van arresten wat uitgebreid en zo. Ik had bijv ook Kelderluik aangevuld met 6:162 Natronloog en daar lazen ze dan weer 'natrekking' in
Ik zal als ik thuis ben wel een pic uploaden. Ik vond het zelf iig wel meevallen
Je moet toch iets om jouw verschrikkelijke studiecarrière te compenseren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb gewoon alle 32 bijbaantjes genoteerd.
Wat schrijf je onduidelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Had jij net ook privaat?Hoe ging die?
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Boeiend? Ik ben de enige die het leest.quote:
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cvquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet toch iets om jouw verschrikkelijke studiecarrière te compenseren.
InUtregquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.
Kan je zelf niet onthouden welke arresten relevant zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Het feit dat je dat gelooft, zegt al genoeg ...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cv
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan je zelf niet onthouden welke arresten relevant zijn?
Wij mogen niet eens artikelnummers bijschrijvenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.
Beter nog: hij heeft 'm nog steeds niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.
Serieus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter nog: hij heeft 'm nog steeds niet.
Ach, we hebben allemaal een P in rechtsgeleerdheid, notarieel, juridische bestuurskunde, europees en internationaal recht en fiscaal recht. InGrunnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cv
Nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.
Lekker, met ham en kaas? Eet smakelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
Zo, hoorcollege schadevergoedingsrecht gedaan, nu tijd voor witlof en friends.
Houd eens je bakkes, met je onvoldoende voor je eerste tentamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
En als hij vastloopt kun je niet zoals bij youtube/uitzendinggemist even een doorstart forceren maar moet je hem opnieuw ladenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
P2GoWaarom kan ik niet afspeelsnelheid 2.0 kiezen
Gebruik je Chrome? Als je bij de plugins Silverlight uitzet kun je zelf de afspeelsnelheid kiezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
P2GoWaarom kan ik niet afspeelsnelheid 2.0 kiezen
Het zegt natuurlijk wel iets als je na 5 pogingen een propedeusevak pas binnen hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slechte zaak, dadelijk denkt ie nog dat je P relevant is...
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel iets als je na 5 pogingen een propedeusevak pas binnen hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als hij vastloopt kun je niet zoals bij youtube/uitzendinggemist even een doorstart forceren maar moet je hem opnieuw laden
En dan verandert die video/sheet verhouding weer
oh oh oh
Dit is trouwens niet waar Tchock, heb net een halve episode van That 70's show en 2 volledige Friends afleveringen gezien toen ik bezig was!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
het enige vak dat 4x op mijn cijferlijst staat is strafrecht 1, omdat ik hem 2x met een hersenschudding heb gemaaktquote:
Ik ga zo ook de nieuwe aflevering checken, zin inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker, met ham en kaas? Eet smakelijk.
Ik heb weekend, lekker Sons of Anarchy kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |