Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zolang jij naar een sportschool gaat heb je geen recht van spreken.
Een sportschool
Dat ligt er volledig aan wat je wil bereiken en wat je eet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, ik blijf bij mijn standpunt dat een goed eetpatroon veel effectiever is dan sporten om van je pens af te komen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).
Ik eet niet alleen maar pizza hoor, eet best redelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, ik blijf bij mijn standpunt dat een goed eetpatroon veel effectiever is dan sporten om van je pens af te komen.
Dat post ik net. Van je pens afkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan wat je wil bereiken en wat je eet.
Er zijn ook mensen met pens die heel gezond eten. Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat post ik net. Van je pens afkomen.
En wat je eet? Ja lul, dat is het punt. Dat je gezond moet eten.
Gaan we die onzin weer krijgen. Wat was het ook al weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met pens die heel gezond eten. Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.
De waarheid is soms hard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaan we die onzin weer krijgen. Wat was het ook al weer?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso is die "laat de pizza staan"-ongein natuurlijk klinkklare onzin, aangezien ook een pizza prima binnen een normaal dieet kan passen. Maar goed, die discussie heb ik al eerder met je aangegaan.
Gezond eten is de sleutel inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Yreal het volgende:
En na het eerste jaar krijg je je GYM-Pquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar je leert sporten. En dan krijg je een sportdiploma (met officiële uitreikingsceremonie, Groningen kennende).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En na het eerste jaar krijg je je GYM-P
quote:Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet voor de grap even dat een pizza al snel 1000-1200 calorieën bevat. En dan gaat het hard op een dag.quote:
quote:Supermarktketen Jumbo gaat vanaf aankomende vrijdag eetbare insecten verkopen in de winkels in Groningen en een supermarkt in Haren. De supermarkten hebben daarmee een primeur.
Oké, één keer nog. Afvallen = energiebehoefte < energie-inname. Een pizza van 1000 calorieën is nog niet de helft van de energie die een volwassen man nodig heeft per dag. Ergo: zelfs als je twee pizza's per dag eet en verder niets zal de gemiddelde volwassen man afvallen. (Uiteraard krijg je dan wel absurd veel zout en vet binnen, maar dat terzijde. Het ging over afvallen).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je vergeet voor de grap even dat een pizza al snel 1000-1200 calorieën bevat. En dan gaat het hard op een dag.
HAHAquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Luizen in Haren. Vroeger was dat genoeg om een hele basisschool thuis te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |