InUtregquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.
Kan je zelf niet onthouden welke arresten relevant zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Had jij net ook privaat?Hoe ging die?
Het feit dat je dat gelooft, zegt al genoeg ...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cv
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan je zelf niet onthouden welke arresten relevant zijn?
Wij mogen niet eens artikelnummers bijschrijvenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.
Beter nog: hij heeft 'm nog steeds niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.
Serieus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter nog: hij heeft 'm nog steeds niet.
Ach, we hebben allemaal een P in rechtsgeleerdheid, notarieel, juridische bestuurskunde, europees en internationaal recht en fiscaal recht. InGrunnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cv
Nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet toch? Aangezien je er zo tering lang over hebt gedaan je P te halen.
Lekker, met ham en kaas? Eet smakelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
Zo, hoorcollege schadevergoedingsrecht gedaan, nu tijd voor witlof en friends.
Houd eens je bakkes, met je onvoldoende voor je eerste tentamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
En als hij vastloopt kun je niet zoals bij youtube/uitzendinggemist even een doorstart forceren maar moet je hem opnieuw ladenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
P2GoWaarom kan ik niet afspeelsnelheid 2.0 kiezen
Gebruik je Chrome? Als je bij de plugins Silverlight uitzet kun je zelf de afspeelsnelheid kiezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
P2GoWaarom kan ik niet afspeelsnelheid 2.0 kiezen
Het zegt natuurlijk wel iets als je na 5 pogingen een propedeusevak pas binnen hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slechte zaak, dadelijk denkt ie nog dat je P relevant is...
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel iets als je na 5 pogingen een propedeusevak pas binnen hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als hij vastloopt kun je niet zoals bij youtube/uitzendinggemist even een doorstart forceren maar moet je hem opnieuw laden
En dan verandert die video/sheet verhouding weer
oh oh oh
Dit is trouwens niet waar Tchock, heb net een halve episode van That 70's show en 2 volledige Friends afleveringen gezien toen ik bezig was!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |