In je studententijd bij de AH werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
Niet bij de AH werken en 13 euro per uur verdienen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
In je studententijd bij de AH werken
Dan had ik er vast relatief veel gegroepeerd of veel groepjes of zoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:53 schreef Blistering het volgende:
Ik had ze ook gegroepeerd maar bij mij deden ze niet moeilijk. InUtreg
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
In je studententijd bij de AH werken
7 jaar AH op je CV?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.
Koekenbakkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
Wat doe je dan, Ets? Kassa, vakkenvullen?
Brood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
Wat doe je dan, Ets? Kassa, vakkenvullen?
Ja hoor?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee, verdient lekker, vast contract, kan mooi op m'n CV.
Das niet echt relevante werkervaring meer als je aan de slag wil bij een advocatenkantoor héquote:
Het gaat niet om de AH, het gaat erom dat ik kan aantonen dat ik vast contract heb/gekregen heb en dus best wel betrouwbare werknemer ben. Iets met doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Das niet echt relevante werkervaring meer als je aan de slag wil bij een advocatenkantoor hé
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampaign=facebookpagequote:Na zijn pensioen ging oud-topambtenaar Willem Biljardt tóch weer aan de slag. Als verkeersregelaar. Hij draagt het gele hesje met trots en regelt het verkeer met zijn Ferrari. Bekijk zijn bijzondere verhaal
Stukken beter dan een gat van 3 jaar jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:13 schreef Etsu het volgende:
En als ik het niet op de CV kan zetten, dan lijkt het alsof ik nooit heb gewerkt en een lui kreng ben.
Ik heb mijn vakantiebaantje als krantenbezorger toen ik 15 was ook niet vermeld hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vermeld enkel nog mijn relevante werkervaring bij de afdeling burgerzaken, dat ik ook in vakanties aan de slag ging als krantenbezorger, afwasser, schoonmaker en zulks boeit niks, want dat doet iedereen toch.
ik heb gewoon alle 32 bijbaantjes genoteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantiebaantje als krantenbezorger toen ik 15 was ook niet vermeld hoor.
Zo heb ik het:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan had ik er vast relatief veel gegroepeerd of veel groepjes of zo
Ook het lijstje van arresten wat uitgebreid en zo. Ik had bijv ook Kelderluik aangevuld met 6:162 Natronloog en daar lazen ze dan weer 'natrekking' in
Ik zal als ik thuis ben wel een pic uploaden. Ik vond het zelf iig wel meevallen
Je moet toch iets om jouw verschrikkelijke studiecarrière te compenseren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb gewoon alle 32 bijbaantjes genoteerd.
Wat schrijf je onduidelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Had jij net ook privaat?Hoe ging die?
Dat mag bij ons helemaal niet, arresten bijschrijven. Alleen artikelnummers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo heb ik het:
[ afbeelding ]
Had jij net ook privaat?Hoe ging die?
Boeiend? Ik ben de enige die het leest.quote:
Zeg nou maar niks, met je P fiscaal op je cvquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet toch iets om jouw verschrikkelijke studiecarrière te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |