Pussy!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dat een keer wil proberen maar nu toch al meerdere keren tegengekomen en elke keer doe ik het niet.
Insecten zijn wel het ultieme groene voedsel. Kosten veel minder grondstoffen per kilo dan vee en zijn voedzamer dan soja en dergelijke.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Over gezond eten gesproken, net witlof gekookt en nu klaar voor in de oven vanavond.
Witlof
Met ham en kaas?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Over gezond eten gesproken, net witlof gekookt en nu klaar voor in de oven vanavond.
Witlof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh. Witlof is voor mij vaak alleen het excuus om ham en kaas te eten. Broccoli daarentegenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Witlof
Ga je even voorbij aan de verschillende effecten van Koolhydraten, vetten en eiwitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, één keer nog. Afvallen = energiebehoefte < energie-inname.
Alleen is een pizza van 1000 calorieen een klein margerita ding, daar heeft geen hond voldoende aan. Als je bij de big American pizza's zit, ga je al richting de 1300.quote:Een pizza van 1000 calorieën is nog niet de helft van de energie die een volwassen man nodig heeft per dag. Ergo: zelfs als je twee pizza's per dag eet en verder niets zal de gemiddelde volwassen man afvallen.
Goed punt. Met veel zout, ga je weer veel vocht vasthouden en aankomen.quote:(Uiteraard krijg je dan wel absurd veel zout en vet binnen, maar dat terzijde. Het ging over afvallen).
Niet dat het gezond is ofzo...quote:Als je maar minder calorieën binnenkrijgt dan je verbruikt zit je goed.
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.quote:Dat kan inderdaad door minder te eten, maar ook door meer te sporten. Er is geen hiërarchie, behalve dat sporten ook nog allerlei andere gezondheidseffecten heeft.
Broccoli heb ik ook in de koelkast, is voor zaterdagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meh. Witlof is voor mij vaak alleen het excuus om ham en kaas te eten. Broccoli daarentegen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met ham en kaas?Ofcourse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witlof kaal eten![]()
Lijkt mij de toekomst, als je leest hoe weinig grondstoffen nodig zijn per gram eiwit voor uiteindelijke consumptie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Insecten zijn wel het ultieme groene voedsel. Kosten veel minder grondstoffen per kilo dan vee en zijn voedzamer dan soja en dergelijke.
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Yreal het volgende:
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.
Wie gaat nu 27 km wandelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.
Waar kan ik aandelen kopen in sprinkhanenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij de toekomst, als je leest hoe weinig grondstoffen nodig zijn per gram eiwit voor uiteindelijke consumptie.
Ik haak altijd af rond de 15-17 km...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.
- Koolhydraten, vetten en eiwitten leveren andere hoeveelheden energie maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga je even voorbij aan de verschillende effecten van Koolhydraten, vetten en eiwitten.
[..]
Alleen is een pizza van 1000 calorieen een klein margerita ding, daar heeft geen hond voldoende aan. Als je bij de big American pizza's zit, ga je al richting de 1300.
[..]
Goed punt. Met veel zout, ga je weer veel vocht vasthouden en aankomen.
[..]
Niet dat het gezond is ofzo...
[..]
Ja, behalve dat jij er op een dag echt never nooit 1000 kcal eraf gaat sporten.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom maar door met die emogif.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:12 schreef Yreal het volgende:
• Etsu (...). Tevens prof. mr. emo.gif.
Laat ik de vraag anders stellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Koolhydraten, vetten en eiwitten leveren andere hoeveelheden energie maar dat heeft hier niets mee te maken.
- Ik heb jouw 1000 Kcal aangehouden hoor. En dat is trouwens al veel, de pizza die hier in de koelkast ligt voor vanavond bevat 873 kcal.
- Gewicht dat je aankomt in vocht stelt geen drol voor en verlies je in no-time weer.
- Dat je er geen 1000 kcal af sport is waar, maar je eet ook geen 1000 kcal minder dan je behoefte (althans, dat is erg ongezond. Aangeraden wordt de helft).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |