Liever een valse nicht dan een dikzak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar kan ik tenminste iets aan doen een valse nicht ben je voor altijd
Vergeet niet je navel te stutten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
Straks maar even die bierbuik wegrennen @ de gym
rennen @ de gymquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
Straks maar even die bierbuik wegrennen @ de gym
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Je kan beter stoppen met pizza's als je van je pens af wil.
Het hoge woord is eruit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
het zou wat worden, als ik het allemaal zo serieus nam.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
ik kijk nu al uit naar het behalen van de bachelor 4 weken na het halen van mijn pquote:
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.quote:
Welke sport?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.
Sudoku's.quote:
hardlopen buiten is lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Als ik 5 minuten buiten hardloop krijg ik nauwelijks adem meer, zeker met dit weerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Zolang jij naar een sportschool gaat heb je geen recht van spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |