Ja dat ging per ongelukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
Omg pax post door t slotje heen!!!!!!!!
TR gemaakt
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fokker op de zolderkamer gespotWil niet in de spotlights staan.
Mijn actieve topics kneusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk
Opmerkelijker vind ik dat jij dat zo snel doorhebt terwijl je geen quote alert kreeg ofzo
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Valid het volgende:
[..]
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.
Erg gênant allemaal jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil niet in de spotlights staan.
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Mijn neef heeft wel wo rechten gedaan, maar heeft grandioos gefaald en nu doet die hbo rechtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaal
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.quote:
Volgens mij zit jij in Amsterdam en niet in Grunn, verraderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Valid is op oorlogspad hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Toch wat wanhopige bitches kunnen hosselen aan het einde van de nachtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ook gala gehad omdat de RuG 400 jaar bestaat. Ook dikke onzin natuurlijk.
Stimmt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valid is op oorlogspad hoorIk doe niet zuur, ik constateer dat jullie meer feestjes hebben dan wij.
Misschien ben je niet verbonden met de trackerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Torrent met meer dan 1000 seeds en blijft hangen op 0.2%
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |