• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Zo min mogelijk. Voor het eerst geen tentamens na de kerstvakantie (nu ervoor), dus niks moet alles mag. Twee weken lang allemaal maar door de sneeuw wandelen, warme chocolademelk drinken en zelf erwtensoep met veel rookworst maken.quote:
Dus jij hoopt op een horrorwinter?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Voor het eerst geen tentamens na de kerstvakantie (nu ervoor), dus niks moet alles mag. Twee weken lang allemaal maar door de sneeuw wandelen, warme chocolademelk drinken en zelf erwtensoep met veel rookworst maken.
Helder, windstil, verse sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij hoopt op een horrorwinter?
Suf overzicht van nestor headlines, email headlines, gehaalde cijfers met Engelse omschrijving van de vakkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef Etsu het volgende:
Joosie, wat is myuniversity dan?Nooit ingelogd volgens mij.
Verse sneeuwquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Helder, windstil, verse sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig weer.
Oh, niks boeiends dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Suf overzicht van nestor headlines, email headlines, gehaalde cijfers met Engelse omschrijving van de vakken, printtegoed en meer op dezelfde pagina. Klik je op iets, mag je opnieuw inloggen voor nestor, progress en studentenmail
Je mist dus niks want vaak zijn die widgets ook nog stuk ook
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verse sneeuw![]()
![]()
Dat je erop staat dat het kraakt onder je voeten
Fixedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Helder, windstil, geen sneeuw, -10 graden Celsius. Krakend koud, prachtig schaatsweer voor de elfstedentocht.
Hopen dat ze een beetje tot de kern zijn gekomen in plaats van te blijven hangen in verhalen over dure auto's en vakantiereisjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Valid het volgende:
Om 13.30 uur live op NPO1 presentatie van enqueterapport naar misstanden woningbouwcoöperaties.
Nee, had hem allang aangevraagd ligt gewoon klaar bij de infobaliequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
Nog niet opgehaald Ties, zodat je nog strafrecht mee kan pakken zonder flink bij te moeten betalen zeker?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Laat de sneeuw maar wegblijven trouwens
Ga jezelf emogiffenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SNEEUWHeb zelfs een speciale sneeuw UI
Ben bang van niet. Het (met name de openbare verhoren) leek vaak meer op een gerechtelijk onderzoek dan op een enquete van de TK.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze een beetje tot de kern zijn gekomen in plaats van te blijven hangen in verhalen over dure auto's en vakantiereisjes.
Die misstanden weten we al met dank aan Vestia en het Europees Hofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Valid het volgende:
Om 13.30 uur live op NPO1 presentatie van enqueterapport naar misstanden woningbouwcoöperaties.
Nou enquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij geeft ook nooit een neuk om iets he
Ja dat ging per ongelukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
Omg pax post door t slotje heen!!!!!!!!
TR gemaakt
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fokker op de zolderkamer gespotWil niet in de spotlights staan.
Mijn actieve topics kneusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk
Opmerkelijker vind ik dat jij dat zo snel doorhebt terwijl je geen quote alert kreeg ofzo
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feestjesuniversiteit hebben jullie ook. Wij hebben helemaal geen bacheloruitreiking. Gewoon ophalen aan de onderwijsbalie en dat is het.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen wonen en studeren is dan ook een en al groot feest.
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Valid het volgende:
[..]
In Groningen weten ze inderdaad wel wat feesten is. Mooie stad is het toch.
Erg gênant allemaal jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil niet in de spotlights staan.
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t ook maar niks, maar doe t wel voor m'n oudersdie willen t graag, met name omdat ik de enige in de familie ben die wo doet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg gênant allemaal ja
Die propedeuseuitreikingman man man
Master, oké
Mijn neef heeft wel wo rechten gedaan, maar heeft grandioos gefaald en nu doet die hbo rechtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 En om mijn lievelingsoom/tante en laatste oma een leuk avondje/middagje te geven. Maar vooral om mijn ouders blij te stemmen dat hun kroost itt zijzelf wo heeft be/gehaald. Ben de enige in de familie die rechten doet. Neven doen geneeskunde, dus lekker klassiek allemaal
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de universiteit, niet de stad.
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.quote:
Volgens mij zit jij in Amsterdam en niet in Grunn, verraderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Valid is op oorlogspad hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Prima, ga je lekker zuur zitten doen over een feestje als iemand z'n bachelor heeft gehaald. Drinken wij lekker verder.
Toch wat wanhopige bitches kunnen hosselen aan het einde van de nachtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ook gala gehad omdat de RuG 400 jaar bestaat. Ook dikke onzin natuurlijk.
Stimmt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valid is op oorlogspad hoorIk doe niet zuur, ik constateer dat jullie meer feestjes hebben dan wij.
Misschien ben je niet verbonden met de trackerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Torrent met meer dan 1000 seeds en blijft hangen op 0.2%
[ afbeelding ]
Gewoon aangeven dat t hoogste prioriteit heeft, gaat t wat snellerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Torrent met meer dan 1000 seeds en blijft hangen op 0.2%
[ afbeelding ]
Ik had met mijn overgang naar 5 HAVO al de hoogst genoten opleiding te pakken geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Yreal het volgende:
Die propedeuseuitreiking is wel erg ja, ik weiger er ook naar toe te gaan
Dat zei ik gister alquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
Volgens de USD betaal ik wel gewoon wettelijk collegegeld als ik bachelor 1 afrond en de master begin terwijl ik bachelor 2 nog moet afronden
Weet ik, maar zoals je op een tentamen niet wegkomt met "aldus Tchock, Fok!user" kom je bij de universiteit niet weg met "aldus Etsu, Fok!user" Nu kan ik schermen met de USD dat mij van deze informatie voorzag en bevestigde wat jij al gezegd hebt.quote:
Al denk ik dat je met Tchock eerder wegkomt dan met Etsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet ik, maar zoals je op een tentamen niet wegkomt met "aldus Tchock, Fok!user" kom je bij de universiteit niet weg met "aldus Etsu, Fok!user" Nu kan ik schermen met de USD dat mij van deze informatie voorzag en bevestigde wat jij al gezegd hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al denk ik dat je met Tchock eerder wegkomt dan met Ets
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef Etsu het volgende:
Aldus Ties die amper weet waar het tentamenrooster staat en al flink langer studeert dan ik
365 dagen vind ik flink langer jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doen
Trouwens flink langerdramaqueen
mooie sneeuw UIquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die site lag steeds plat, kon ik niks aan doen
Trouwens flink langerdramaqueen
Heyquote:
Toch bedanktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dank
Jij ook mooie glitter UI, jammer van de club
Dik blijf je toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
Straks maar even die bierbuik wegrennen @ de gym
Liever een valse nicht dan een dikzak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar kan ik tenminste iets aan doen een valse nicht ben je voor altijd
Vergeet niet je navel te stutten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
rennen @ de gymquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Je kan beter stoppen met pizza's als je van je pens af wil.
Het hoge woord is eruit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
het zou wat worden, als ik het allemaal zo serieus nam.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rennen @ de gymwijf
ik kijk nu al uit naar het behalen van de bachelor 4 weken na het halen van mijn pquote:
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.quote:
Welke sport?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe ik ja. Doe een normale sport en weeg 72kg bij 1.83.
Sudoku's.quote:
hardlopen buiten is lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Als ik 5 minuten buiten hardloop krijg ik nauwelijks adem meer, zeker met dit weerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hardlopen op een band is trouwens wel iets wat ik niet zal begrijpen. Hardlopen buiten is al verschrikkelijk saai en dan komt er nog landschap voorbij.
Zolang jij naar een sportschool gaat heb je geen recht van spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |