Ja, dus? Mensen behandelen je als het vuil dat je opruimtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juist in de schoonmaak kwam ik nog eens onder de mensen. Ik moest altijd architecten bureau's en banken enzo schoonmaken![]()
Er mist een komma tussen architecten en bureaus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juist in de schoonmaak kwam ik nog eens onder de mensen. Ik moest altijd architecten bureau's en banken enzo schoonmaken![]()
Geen last van gehad. Meeste mensen waren super vriendelijk, vooral architecten. Altijd even vragen wat ze aan het doen waren, en dan lieten ze de meest schitterende dingen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Mensen behandelen je als het vuil dat je opruimtEn betaalt ook nog geen hol, al was het relatief geloof ik wel aardig toen ik 15 was.
mooi vertekend beeld geeft dat altijd...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
Niet bij de AH werken en 13 euro per uur verdienen.
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik heb heel veel respect voor mensen die schoonmaken als baan hebben maar ik ga het echt nooit meer doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Meeste mensen waren super vriendelijk, vooral architecten. Altijd even vragen wat ze aan het doen waren, en dan lieten ze de meest schitterende dingen zien.
En een enkele directeur liep af en toe te bitchen. Geen probleem, maak ik toch met het wc doekje je bureau schoon.
6 euro per uur ofzo op mijn 17de. Mooie bedragen.
Ik heb op de scootertaxi gewerktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef underground1009 het volgende:
Student-chauffeur zijnBetaald auto rijden, met soms een leuke Audi, Mercedes of Lexus
Ook betaald worden voor in de trein zitten is niet gek, maakt de zoveelste keer vertraging toch iets beter te verteren
Ik vind het om eerlijk te zijn allemaal wat overdreven. Zo vreselijk dramatisch werk is het allemaal niet en het salaris is ook echt niet afschuwelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik heb heel veel respect voor mensen die schoonmaken als baan hebben maar ik ga het echt nooit meer doen.
Ja, natuurlijk was het een schemaquote:
Overal maak je wel eens wat mee. Een klant heeft wel eens mijn brood opgegetenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind het om eerlijk te zijn allemaal wat overdreven. Zo vreselijk dramatisch werk is het allemaal niet en het salaris is ook echt niet afschuwelijk.
hugefraudquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk was het een schema
Er staat dat je in je jurisprudentiebundel en wetboeken relevante jurisprudentie en wetsartikelen mag schrijven, niet in welke vorm dat wel of niet is toegestaan. Gewoon teruggekregen dus, maar 'voortaan niet doen hè!'
huh, whut?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overal maak je wel eens wat mee. Een klant heeft wel eens mijn brood opgegeten![]()
Ik had wat belegde broodjes gehaald en weggelegd in de koffiehoek. Om 12:00 op zoek: "Ja ehhhh....die hebben we opgegeten"quote:
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0quote:
dus je klanten gaan bij jullie op kantoor gewoon random dingen eten die ze vinden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had wat belegde broodjes gehaald en weggelegd in de koffiehoek. Om 12:00 op zoek: "Ja ehhhh....die hebben we opgegeten"
Nee ik was bij de klant op bezoek. Was ook bij een vorige werkgever. Zoveel vage dingen meegemaakt met die mensenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je klanten gaan bij jullie op kantoor gewoon random dingen eten die ze vinden?
Pak de regels er bij en ik garandeer je dat dit is afgedekt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0
Gewoon op een random plek een rijtje artikelen noteren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als er staat dat je artikelen en zo op mag schrijven, waarom zou je ze dan niet een beetje groeperen als nergens staat dat dat niet mag? :0
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.
letters onderstrepen om tot arresten te komenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Only InUtreg dan maar. InGrunn doet daar niet aan, alleen markeren/onderstrepen mag bij de meeste vakken, bijschrijven wetsartikelen enkel bij fiscale vakken. En markeren/onderstrepen mag niet leiden tot verwijzingen per letter naar arresten, dan ben je als nog de sjaak wegens tentamenfraude.
Collegegeld betalen en je bek houden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.
Behalve geld neerleggen per module en vooral het type Yreal aan boord hebben > per module dat je opnieuw probeert ben je toch makkelijk 200/300 euro kwijt no?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook de Open Universiteit is gesloten wat dat aangaat. Wij mogen uberhaupt niets.
Ik weet trouwens dat er op de UvA wel eens studenten zijn gepakt omdat ze in wetsartikelen losse letters hadden gearceerd zodat die samen aantekeningen vormden. Zelfde idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |