We willen je niet kwetsen. De kans is te groot dat je serieus bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Yreal het volgende:
Niemand die hapt op mijn opmerking over Wageningen?
Lekker zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En je kunt zelf hele lekkere pizza's maken, met verse tomaat e.d.
Ik heb overigens een soupmaker gekocht. Met de lunch ram ik daar gewoon zes of zeven vleestomaten, knoflook en een bouillonblokje in. Heb je een liter soep bomvol vitaminen met nauwelijks calorieen.
Maar wat is een soupmaker? Je kunt dat toch ook in een grote pan doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Je kunt er heerlijke soep mee maken.
Blokje bouillon en een berg tomaten. Daar krijg je toch acute diarree van man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Je kunt er heerlijke soep mee maken.
Mijn pen ging ook ineens leegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
ik moet jullie wat ergs vertellen
gisteren bij het tentamen gebruikte ik mijn favoriete pen, en hij is nu leeg.
en ik heb geen andere, goed werkende pennen
Ik heb ook niet het hele recept uitgeschreven. Excuses daarvoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Blokje bouillon en een berg tomaten. Daar krijg je toch acute diarree van man.
Dat klopt. Maar hier op kantoor hebben we niet de beschikking over een kookunit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat is een soupmaker? Je kunt dat toch ook in een grote pan doen?
Of met 4 dagen achter elkaar 50km, lang leve de Nijmeegse vierdaagsequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Met een wandeling van 27 kilometer kom je een aardig eind.
En das nog eens super simpel ook, maar oh zo lekker eigen gemaakte pizza uit de oven. Ekte pizza zoals bij de Italiaan maar voor minder dan supermarktrotzooi moet kostenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En je kunt zelf hele lekkere pizza's maken, met verse tomaat e.d.
Gewoon bij de post gaan werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of met 4 dagen achter elkaar 50km, lang leve de Nijmeegse vierdaagse
Je kunt ook bij een post bij de Nijmeegse Vierdaagse gaan werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik minder graag doe, bij de post werken of de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En das nog eens super simpel ook, maar oh zo lekker eigen gemaakte pizza uit de oven. Ekte pizza zoals bij de Italiaan maar voor minder dan supermarktrotzooi moet kosten
Wat voor wereldbaan heb jij dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik minder graag doe, bij de post werken of de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Horeca. Bij de post voelde ik mijn hersencellen een voor een afsterven dus blij dat ik daar weg ben.quote:
Dit wel ja. Een blikje Unox is ook goedkoper dan verse ingredienten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooi
Ik heb geloof ik alles gedaan wat betreft kutbaantjes, maar horeca was toch wel het dieptepunt...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Horeca. Bij de post voelde ik mijn hersencellen een voor een afsterven dus blij dat ik daar weg ben.
Als je 10 verschillende toppings erop gooit dan jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij worden zelfgemaakte pizza's altijd vele malen duurder dan supermarktrotzooi
Wat voor horeca heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik alles gedaan wat betreft kutbaantjes, maar horeca was toch wel het dieptepunt...
Ik heb net toevallig een pakje salami gekocht van de versafdeling in de AH en die was al duurder dan de pizza die ik vanavond op ga eten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je 10 verschillende toppings erop gooit dan jaHoud je het bij prioscutto of salami dan valt het niet zo duur uit. Kunst van een krokante pizza is zo min mogelijk beleg erop, zo min mogelijk saus. Anders verzuipt de bodem en wordt ie nooit knapperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |