SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
tja anderen zuipen het hele weekend dan vind ik 1 jonko per week eigenlijk goed meevallen.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja anderen zuipen het hele weekend dan vind ik 1 jonko per week eigenlijk goed meevallen.
Wiet is dan ook kinderdrugs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wiet met mate > drank
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wiet is dan ook kinderdrugs.
Leuk voor met je matties van 16 op schoolplein.
in je eentje smoken is ook niet leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wiet met mate > drank
Hagia Sofiaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Hotel die uitkijkt op grootste moskee daar in ieder geval
hoe lang en wanneer preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Hotel die uitkijkt op grootste moskee daar in ieder geval
Verschilt per vrouw denk ik. Van drank word ik slaperig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch eerder geil van drank dan van wiet .
Of klopt dat niet.
Vanaf 18 mei, hoe lang precies weet ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe lang en wanneer precies
ik ga maybe ook effe langs daar
Ga naar High Life in Goes.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef DrNick het volgende:
Ik wil ook nog eens wiet doen.
#yololeef
Ja kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch eerder geil van drank dan van wiet .
Of klopt dat niet.
Heb ik dus andersom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja klopt
Van wiet val ik in slaap
beter even door naar rotterdam gewoon, meer en beter voor minderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef DrNick het volgende:
In Vlissingen zit ook een shop trouwens, da's dichterbij iig.
Ben je nog te jong voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef DrNick het volgende:
Ik wil ook nog eens wiet doen.
#yololeef
laat mij er buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahatypisch hoe dat kan verschillen
Maar gewoon niks gebruiken is het beste
Met lb tochquote:
Of verbouw je eigen plantenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter even door naar rotterdam gewoon, meer en beter voor minder
Mwah. Moet kunnen zo nu en dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahatypisch hoe dat kan verschillen
Maar gewoon niks gebruiken is het beste
Da's weer zo ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter even door naar rotterdam gewoon, meer en beter voor minder
18quote:
Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was hetquote:
Is geen lijn op te leggen. Zo werkt verslaving namelijk niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was het
Shiitake.quote:
Is dat zo? Geen idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was het
Nou, het blijft wel een verschil of je elke dag blowt of 1x per maand.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geen lijn op te leggen. Zo werkt verslaving namelijk niet.
En toch kan de 2e verslaafd zijn en de 1e niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, het blijft wel een verschil of je elke dag blowt of 1x per maand.
We doen het vaak samen. Dus drug op drug.quote:
Weleens op een drugsforum gelezenquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch kan de 2e verslaafd zijn en de 1e niet.
Is wel fijn man vooral als je muziek gaat luisteren.quote:
Sinds wanneer is mijn rode gingeraap onrein gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
We doen het vaak samen. Dus drug op drug.
eigenlijk alleen sossa en wietje (beetje) trekken mequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel fijn man vooral als je muziek gaat luisteren.
Kon opeens elk nummer van 2 pac van voor tot achter zag ook diepere betekenis van lyrics
Intense shit wel
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent verslaafd als je niet zonder lijkt te kunnen.
Ja maar het is gewoon onzin om te denken dat er mensen zijn die dagelijks weet ik veel hoeveel blowen niet verslaafd zijnquote:
Sinds hij mij heeft leren kennen. Ik heb een slechte invloed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn rode gingeraap onrein geworden
Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon onzin om te denken dat er mensen zijn die dagelijks weet ik veel hoeveel blowen niet verslaafd zijndurf te wedden dat 9/10 verslaafd is
wat voor drankquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb niks om mijn drank mee te mengen
dus nu kan ik niks drinken op wat water na
kutleven
quote:
Wat Snow zegt.quote:
Ohja. Japans eten is wel tofquote:
Waarheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te maken
Gewoon puur drinken dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb niks om mijn drank mee te mengen
dus nu kan ik niks drinken op wat water na
kutleven
Halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook een keer met Halloween
Wat let je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg is dat wijf echt zwanger?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Wat Snow zegt.
[..]
Ohja. Japans eten is wel tof
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te maken
Bronnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Ik zeg dat er verslavende gevoelens kunnen optreden bij bepaald gebruik
Je bent juist meer verslaafd in de periodes dat je niets neemt dan als je daadwerkelijk waus bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Ik zeg dat er verslavende gevoelens kunnen optreden bij bepaald gebruik
Zo te zien wel.quote:
plsquote:
Die gaf ik je netquote:
Jammer geen wodka.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
allemaal niet te drinken zonder mix
Ja, het klinkt echt te belachelijk voor woorden namelijk en het gaat tegen elke verslavingswetenschap in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaf ik je netweet ik veel waar ik het gelezen heb. Was een voorlichtingssite trouwens geloof ik
Stroh 80, uit het vuistjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
Die was zo goorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
Ik ben forever singlequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik van de zomer meerdere fok dingetjes gemist heb
het spijt mij lb
leuk zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
hoezoquote:
Net als die jongens van Ria Valk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
"Sexy ebola hazard suit"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloween
houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga hem bestellen denk ik, eerst maar eens maar maten opmeten ofzo straks haha
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
Is dat een bewuste keuze ?quote:
quote:
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan die bron niet vinden. Maar het klinkt zo waanzinnig dat ik het eigenlijk niet nodig heb.
Ik zou het zeer zeker niet geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achter
vorig jaar goed feestje van de EUR gehadquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorig jaar goed feestje van de EUR gehad
wij vol goede moet naar dat feest, bleek het haloween te zijn
iedereen verkleed behalve wij
#lekkergek #lekkeranders
Nahquote:
Moet hahaxdxdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorig jaar goed feestje van de EUR gehad
wij vol goede moet naar dat feest, bleek het haloween te zijn
iedereen verkleed behalve wij
#lekkergek #lekkeranders
er vroeg toen serieus een chickquote:
je had zeker je ajax kostuum aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
er vroeg toen serieus een chick
'hey heb jij een masker op?'
zelden zo gelachen om een belediging![]()
Het leven van een Fokker-quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef DrNick het volgende:
Ik heb me aangemeld als mod voor FEE trouwens, ben benieuwd wat Yvonne ervan gaat vinden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je had zeker je ajax kostuum aan
mod willen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef DrNick het volgende:
Ik heb me aangemeld als mod voor FEE trouwens, ben benieuwd wat Yvonne ervan gaat vinden
keihard FOK!kenquote:
tegen wiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keihard FOK!ken
over 30 minuten southamptongoden trouwens jongens
Wie wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keihard FOK!ken
over 30 minuten southamptongoden trouwens jongens
als je steeds gaat vragen waar het over gaat mag je ook gewoon optyftenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je steeds gaat vragen waar het over gaat mag je ook gewoon optyften
Je moet niet biggie doen zo praten wij gewoon in grtdquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet niet biggie doen zo praten wij gewoon in grtd
De kraketjoesjoe lai ded on ze vloor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, man! Man man man! That this can in Netherland!
Nazdrowje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga ballie kijken en russisch leren
ciao
8e kaper maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
8ste kaper?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.quote:
en wat is belangrijk bij TT's en zulksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.
Niet dat je het 40-45 keer geen titel geeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en wat is belangrijk bij TT's en zulks
Pelle weer goaltje geprikt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma negeert mij op skype
ik heb een treurig leven
zag t ja daarna bayern gaan kijkenquote:
Kk van Geelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
was zieke goal ook wel
guidetti ook geprikt bij celtic
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bestuur tegen de muur kk bestuur
Nee want Vermeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschap
Vind het een verademing tegenover Mulderquote:
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.quote:
uh okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
daarom was ie ook 2 keer basiskeeper bij de joden toen ze kampioentje pakte
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnen
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggen
eredivisiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.
tegen wie moet jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
slecht niveau
hopelijk zondag beter
PSV en Vitas kunnen scoren,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eredivisie
goede teams
kies er 1 uit
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
jammer dat de voorhoede pure aids is op momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nu
Ik mis de oude Boet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat de voorhoede pure aids is op moment
zei het toen alquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis de oude Boet.
En de miljoenen van Bilal zijn we kwijt. Die wordt volgend jaar verkocht, echt teringdebiel ook weer
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers bankenquote:
heb nu iemand op whatsapp die gister geprikt heeft bij graafschapquote:
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers banken
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstredenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaar
als je geen voetbal in je team wilt is immers prima jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstreden
Vilhena was weer goed he vorig weekend, eindelijk. Heeft lang geduurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je geen voetbal in je team wilt is immers prima ja
wat is die man slecht
Omdat ie een keer op z'n positie mag spelen misschienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena was weer goed he vorig weekend, eindelijk. Heeft lang geduurd
Gewoon rouleren met Toornstra gedurende de wedstrijd. Hij is als controleur ook aardig geweest vorig jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ie een keer op z'n positie mag spelen misschien
Zwaar leefquote:
Wat ga je maken?quote:
Chillquote:
had dat laatst gegeten perongelukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill
Maandag op, maar dan met nepvlees
Vegetarische gehaktballetjes, man man
Eten ze niet veel in Engeland zeker. Lust je vriendin het?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar niet in boerenkool
moet wel helemaal naar boerenmarkt voor dat spul
niet als stamppot neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze niet veel in Engeland zeker. Lust je vriendin het?
Slaat nergens op. Die hele voedsel industrie gewoon sowieso veranderen. Gezond eten goedkoop, junkfood duur maken ipv andersomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel belachelijk duur die vegetarische vlees
Hoeft van mij niet. Laat de vrije markt dat maar bepalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Die hele voedsel industrie gewoon sowieso veranderen. Gezond eten goedkoop, junkfood duur maken ipv andersom
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef badschaap het volgende:
Het ligt er vooral hoeveel je van iets eet. 4600 bananen eten is ook weer niet goed voor je
Als je het vervangt door brood zijn bananen, zelfs meerdere prima voor jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef badschaap het volgende:
Het ligt er vooral hoeveel je van iets eet. 4600 bananen eten is ook weer niet goed voor je
Maar teveel is nooit goed voor jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het vervangt door brood zijn bananen, zelfs meerdere prima voor je
Dat is het understatement van de eeuw jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar teveel is nooit goed voor je
quote:
Dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
Dat er nu zoveel overgewicht is ligt ook niet aan het eten wat we nu kunnen kopen, maar vooral eraan dat mensen veel meer eten en veel minder bewegen
Het ligt niet aan hoeveel je eet? Het ligt aan wat je eetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
Dat er nu zoveel overgewicht is ligt ook niet aan het eten wat we nu kunnen kopen, maar vooral eraan dat mensen veel meer eten en veel minder bewegen
Het ligt aan hoeveel je eet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hoeveel je eet? Het ligt aan wat je eet
Als jij gedoseerd ongezond eet hoef je geen overgewicht te hebbenquote:
Het ligt dus aan de hoeveelheid ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij gedoseerd ongezond eet hoef je geen overgewicht te hebben
Gelul niet. Het geeft mensen houvast maar ze weten nog niets van etenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef badschaap het volgende:
Meeste diëten om af te vallen zijn dus gelul.
Als je er 1 eet per dag val je kilos af ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
Als je elke dag een Big Mac eet val je zelfs af.
Ja is ook weer zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelul niet. Het geeft mensen houvast maar ze weten nog niets van eten
Daarom vaak 20kg eraf en dan weer erbij omdat ze weer in oude patroon terugvallenquote:
er is eigenlijk geen reden om obees te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom vaak 20kg eraf en dan weer erbij omdat ze weer in oude patroon terugvallen
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je er 1 eet per dag val je kilos af ja.
Had toen ik uit Polen kwam flink maccie gegetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voer
Als je stofwisselingsziekte hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
er is eigenlijk geen reden om obees te zijn
meestal is het gewoon lekker veel calorien freten per dag, en het dan vreemd vinden dat je op een gegeven moment een bolletje pretvet bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een flinke hebt ja, maar dat is zeer zelden
Het gebeurt inderdaad meer zeer zelden dat je echt obese wordt door een ziekte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
meestal is het gewoon lekker veel calorien freten per dag, en het dan vreemd vinden dat je op een gegeven moment een bolletje pretvet bent
Gewoon wat discipline.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voer
Discipline om je uit te hongeren?quote:
Sumo-buikjequote:
Je weetquote:
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sportenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je dat wil wel
De discipline opbrengen om gezond te eten zou beter zijn iig
je moet sws blijven bewegen, anders word t nog niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sporten
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sporten
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzagquote:
Je werd dik van sporten of wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzag
en ga ik huilen in een hoekje
nee ik werd gespierdquote:
haha hier ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzag
en ga ik huilen in een hoekje
Oh zo. Ik ben ook best skinny met mijn 60 kgquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik werd gespierd
95kg laag bf%
en nu ben ik kaolo skinny is echt slecht voor motivatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |