Die was zo goorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
allemaal niet te drinken zonder mix
Ik ben forever singlequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik van de zomer meerdere fok dingetjes gemist heb
het spijt mij lb
leuk zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
hoezoquote:
Net als die jongens van Ria Valk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
"Sexy ebola hazard suit"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloween
houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga hem bestellen denk ik, eerst maar eens maar maten opmeten ofzo straks haha
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
Is dat een bewuste keuze ?quote:
quote:
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan die bron niet vinden. Maar het klinkt zo waanzinnig dat ik het eigenlijk niet nodig heb.
Ik zou het zeer zeker niet geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achter
vorig jaar goed feestje van de EUR gehadquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorig jaar goed feestje van de EUR gehad
wij vol goede moet naar dat feest, bleek het haloween te zijn
iedereen verkleed behalve wij
#lekkergek #lekkeranders
Nahquote:
Moet hahaxdxdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorig jaar goed feestje van de EUR gehad
wij vol goede moet naar dat feest, bleek het haloween te zijn
iedereen verkleed behalve wij
#lekkergek #lekkeranders
er vroeg toen serieus een chickquote:
je had zeker je ajax kostuum aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
er vroeg toen serieus een chick
'hey heb jij een masker op?'
zelden zo gelachen om een belediging![]()
Het leven van een Fokker-quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef DrNick het volgende:
Ik heb me aangemeld als mod voor FEE trouwens, ben benieuwd wat Yvonne ervan gaat vinden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je had zeker je ajax kostuum aan
mod willen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef DrNick het volgende:
Ik heb me aangemeld als mod voor FEE trouwens, ben benieuwd wat Yvonne ervan gaat vinden
keihard FOK!kenquote:
tegen wiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keihard FOK!ken
over 30 minuten southamptongoden trouwens jongens
Wie wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keihard FOK!ken
over 30 minuten southamptongoden trouwens jongens
als je steeds gaat vragen waar het over gaat mag je ook gewoon optyftenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je steeds gaat vragen waar het over gaat mag je ook gewoon optyften
Je moet niet biggie doen zo praten wij gewoon in grtdquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet niet biggie doen zo praten wij gewoon in grtd
De kraketjoesjoe lai ded on ze vloor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, man! Man man man! That this can in Netherland!
Nazdrowje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga ballie kijken en russisch leren
ciao
8e kaper maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
8ste kaper?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.quote:
en wat is belangrijk bij TT's en zulksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.
Niet dat je het 40-45 keer geen titel geeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en wat is belangrijk bij TT's en zulks
Pelle weer goaltje geprikt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma negeert mij op skype
ik heb een treurig leven
zag t ja daarna bayern gaan kijkenquote:
Kk van Geelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
was zieke goal ook wel
guidetti ook geprikt bij celtic
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bestuur tegen de muur kk bestuur
Nee want Vermeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschap
Vind het een verademing tegenover Mulderquote:
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.quote:
uh okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
daarom was ie ook 2 keer basiskeeper bij de joden toen ze kampioentje pakte
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnen
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggen
eredivisiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |