Niet dat je het 40-45 keer geen titel geeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en wat is belangrijk bij TT's en zulks
Pelle weer goaltje geprikt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma negeert mij op skype
ik heb een treurig leven
zag t ja daarna bayern gaan kijkenquote:
Kk van Geelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
was zieke goal ook wel
guidetti ook geprikt bij celtic
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bestuur tegen de muur kk bestuur
Nee want Vermeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Guidetti had je gewoon meegedaan om kampioenschap
Vind het een verademing tegenover Mulderquote:
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.quote:
uh okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
daarom was ie ook 2 keer basiskeeper bij de joden toen ze kampioentje pakte
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het was niet dankzij hem dat we wonnen
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus een keeper is zo belangrijk wil je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |