De kraketjoesjoe lai ded on ze vloor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, man! Man man man! That this can in Netherland!
Nazdrowje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga ballie kijken en russisch leren
ciao
8e kaper maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat ik de TT mag hebben als top poster van grtd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
8ste kaper?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.quote:
en wat is belangrijk bij TT's en zulksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topic openen is wat anders dan gewoon posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |