Die was zo goorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
allemaal niet te drinken zonder mix
Ik ben forever singlequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik van de zomer meerdere fok dingetjes gemist heb
het spijt mij lb
leuk zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel zo
hoezoquote:
Net als die jongens van Ria Valk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
"Sexy ebola hazard suit"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook al ebola-pakken voor. Halloween
houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga hem bestellen denk ik, eerst maar eens maar maten opmeten ofzo straks haha
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
jij als natuurkundige kan straks wel een lekkere gespierde toyboy nemen van een jaar of wat jonger
Is dat een bewuste keuze ?quote:
quote:
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan die bron niet vinden. Maar het klinkt zo waanzinnig dat ik het eigenlijk niet nodig heb.
Ik zou het zeer zeker niet geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het geloofde, er stond niet voor niets een vraagteken achter
vorig jaar goed feestje van de EUR gehadquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorig jaar goed feestje van de EUR gehad
wij vol goede moet naar dat feest, bleek het haloween te zijn
iedereen verkleed behalve wij
#lekkergek #lekkeranders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |