Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon onzin om te denken dat er mensen zijn die dagelijks weet ik veel hoeveel blowen niet verslaafd zijndurf te wedden dat 9/10 verslaafd is
wat voor drankquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb niks om mijn drank mee te mengen
dus nu kan ik niks drinken op wat water na
kutleven
quote:
Wat Snow zegt.quote:
Ohja. Japans eten is wel tofquote:
Waarheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te maken
Gewoon puur drinken dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb niks om mijn drank mee te mengen
dus nu kan ik niks drinken op wat water na
kutleven
Halloweenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook een keer met Halloween
Wat let je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg is dat wijf echt zwanger?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Wat Snow zegt.
[..]
Ohja. Japans eten is wel tof
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze hoeven het niet te zijn. Dus het is echt idioot om te zeggen vanaf zoveel per dag/week/maand ben je verslaafd want een verslaving heeft niets met kwantiteit te maken
Bronnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Ik zeg dat er verslavende gevoelens kunnen optreden bij bepaald gebruik
Je bent juist meer verslaafd in de periodes dat je niets neemt dan als je daadwerkelijk waus bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Ik zeg dat er verslavende gevoelens kunnen optreden bij bepaald gebruik
Zo te zien wel.quote:
plsquote:
Die gaf ik je netquote:
Jammer geen wodka.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
allemaal niet te drinken zonder mix
Ja, het klinkt echt te belachelijk voor woorden namelijk en het gaat tegen elke verslavingswetenschap in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaf ik je netweet ik veel waar ik het gelezen heb. Was een voorlichtingssite trouwens geloof ik
Stroh 80, uit het vuistjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm
bacardi
bacardi pineaple aids
stroh 80
jack d
blue curacao
allemaal niet te drinken zonder mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |