Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was hetquote:
Is geen lijn op te leggen. Zo werkt verslaving namelijk niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was het
Shiitake.quote:
Is dat zo? Geen idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 2x per week zorgt voor verslavende gevoelens toch? Zoiets was het
Nou, het blijft wel een verschil of je elke dag blowt of 1x per maand.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geen lijn op te leggen. Zo werkt verslaving namelijk niet.
En toch kan de 2e verslaafd zijn en de 1e niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, het blijft wel een verschil of je elke dag blowt of 1x per maand.
We doen het vaak samen. Dus drug op drug.quote:
Weleens op een drugsforum gelezenquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch kan de 2e verslaafd zijn en de 1e niet.
Is wel fijn man vooral als je muziek gaat luisteren.quote:
Sinds wanneer is mijn rode gingeraap onrein gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
We doen het vaak samen. Dus drug op drug.
eigenlijk alleen sossa en wietje (beetje) trekken mequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel fijn man vooral als je muziek gaat luisteren.
Kon opeens elk nummer van 2 pac van voor tot achter zag ook diepere betekenis van lyrics
Intense shit wel
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent verslaafd als je niet zonder lijkt te kunnen.
Ja maar het is gewoon onzin om te denken dat er mensen zijn die dagelijks weet ik veel hoeveel blowen niet verslaafd zijnquote:
Sinds hij mij heeft leren kennen. Ik heb een slechte invloed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn rode gingeraap onrein geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |