tegen wie moet jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
slecht niveau
hopelijk zondag beter
PSV en Vitas kunnen scoren,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eredivisie
goede teams
kies er 1 uit
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
jammer dat de voorhoede pure aids is op momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nu
Ik mis de oude Boet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat de voorhoede pure aids is op moment
zei het toen alquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis de oude Boet.
En de miljoenen van Bilal zijn we kwijt. Die wordt volgend jaar verkocht, echt teringdebiel ook weer
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers bankenquote:
heb nu iemand op whatsapp die gister geprikt heeft bij graafschapquote:
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers banken
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstredenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaar
als je geen voetbal in je team wilt is immers prima jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstreden
Vilhena was weer goed he vorig weekend, eindelijk. Heeft lang geduurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je geen voetbal in je team wilt is immers prima ja
wat is die man slecht
Omdat ie een keer op z'n positie mag spelen misschienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena was weer goed he vorig weekend, eindelijk. Heeft lang geduurd
Gewoon rouleren met Toornstra gedurende de wedstrijd. Hij is als controleur ook aardig geweest vorig jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ie een keer op z'n positie mag spelen misschien
Zwaar leefquote:
Wat ga je maken?quote:
Chillquote:
had dat laatst gegeten perongelukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill
Maandag op, maar dan met nepvlees
Vegetarische gehaktballetjes, man man
Eten ze niet veel in Engeland zeker. Lust je vriendin het?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar niet in boerenkool
moet wel helemaal naar boerenmarkt voor dat spul
niet als stamppot neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze niet veel in Engeland zeker. Lust je vriendin het?
Slaat nergens op. Die hele voedsel industrie gewoon sowieso veranderen. Gezond eten goedkoop, junkfood duur maken ipv andersomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel belachelijk duur die vegetarische vlees
Hoeft van mij niet. Laat de vrije markt dat maar bepalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Die hele voedsel industrie gewoon sowieso veranderen. Gezond eten goedkoop, junkfood duur maken ipv andersom
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef badschaap het volgende:
Het ligt er vooral hoeveel je van iets eet. 4600 bananen eten is ook weer niet goed voor je
Als je het vervangt door brood zijn bananen, zelfs meerdere prima voor jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef badschaap het volgende:
Het ligt er vooral hoeveel je van iets eet. 4600 bananen eten is ook weer niet goed voor je
Maar teveel is nooit goed voor jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het vervangt door brood zijn bananen, zelfs meerdere prima voor je
Dat is het understatement van de eeuw jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar teveel is nooit goed voor je
quote:
Dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
Dat er nu zoveel overgewicht is ligt ook niet aan het eten wat we nu kunnen kopen, maar vooral eraan dat mensen veel meer eten en veel minder bewegen
Het ligt niet aan hoeveel je eet? Het ligt aan wat je eetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
Dat er nu zoveel overgewicht is ligt ook niet aan het eten wat we nu kunnen kopen, maar vooral eraan dat mensen veel meer eten en veel minder bewegen
Het ligt aan hoeveel je eet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hoeveel je eet? Het ligt aan wat je eet
Als jij gedoseerd ongezond eet hoef je geen overgewicht te hebbenquote:
Het ligt dus aan de hoeveelheid ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij gedoseerd ongezond eet hoef je geen overgewicht te hebben
Gelul niet. Het geeft mensen houvast maar ze weten nog niets van etenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef badschaap het volgende:
Meeste diëten om af te vallen zijn dus gelul.
Als je er 1 eet per dag val je kilos af ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
Als je elke dag een Big Mac eet val je zelfs af.
Ja is ook weer zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelul niet. Het geeft mensen houvast maar ze weten nog niets van eten
Daarom vaak 20kg eraf en dan weer erbij omdat ze weer in oude patroon terugvallenquote:
er is eigenlijk geen reden om obees te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom vaak 20kg eraf en dan weer erbij omdat ze weer in oude patroon terugvallen
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je er 1 eet per dag val je kilos af ja.
Had toen ik uit Polen kwam flink maccie gegetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voer
Als je stofwisselingsziekte hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
er is eigenlijk geen reden om obees te zijn
meestal is het gewoon lekker veel calorien freten per dag, en het dan vreemd vinden dat je op een gegeven moment een bolletje pretvet bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een flinke hebt ja, maar dat is zeer zelden
Het gebeurt inderdaad meer zeer zelden dat je echt obese wordt door een ziekte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
meestal is het gewoon lekker veel calorien freten per dag, en het dan vreemd vinden dat je op een gegeven moment een bolletje pretvet bent
Gewoon wat discipline.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat iemand dat lukt aangezien je na kwartier weer honger hebt, kut Mac-voer
Discipline om je uit te hongeren?quote:
Sumo-buikjequote:
Je weetquote:
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sportenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je dat wil wel
De discipline opbrengen om gezond te eten zou beter zijn iig
je moet sws blijven bewegen, anders word t nog niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sporten
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discipline om gezond te eten is drama bij mij, ik moet dus blijven sporten
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzagquote:
Je werd dik van sporten of wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzag
en ga ik huilen in een hoekje
nee ik werd gespierdquote:
haha hier ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denk ik aan mn gewicht en hoe ik er 2 jaar geleden uitzag
en ga ik huilen in een hoekje
Oh zo. Ik ben ook best skinny met mijn 60 kgquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik werd gespierd
95kg laag bf%
en nu ben ik kaolo skinny is echt slecht voor motivatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |