eredivisiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel als je tegenstanders goede teams hebben.
tegen wie moet jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
slecht niveau
hopelijk zondag beter
PSV en Vitas kunnen scoren,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eredivisie
goede teams
kies er 1 uit
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer kan niet met druk omgaan. Als het er omgaat, schiet ie weer in eigen goal of iets.
Dus zelfs met Guidetti (fit) was je geen kampioen geworden.
jammer dat de voorhoede pure aids is op momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wint meer punten dan met Mulder, verder lijkt de rest vsn het team er wel te staan nu
Ik mis de oude Boet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat de voorhoede pure aids is op moment
zei het toen alquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis de oude Boet.
En de miljoenen van Bilal zijn we kwijt. Die wordt volgend jaar verkocht, echt teringdebiel ook weer
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers bankenquote:
heb nu iemand op whatsapp die gister geprikt heeft bij graafschapquote:
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geef hem gewoon vertrouwen, toornstra op 10 en immers banken
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstredenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat immers moet banken zeg ik al 3 jaar
als je geen voetbal in je team wilt is immers prima jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind Immers prima hoor, maar Toornstra is onomstreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |