SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
tja anderen zuipen het hele weekend dan vind ik 1 jonko per week eigenlijk goed meevallen.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja anderen zuipen het hele weekend dan vind ik 1 jonko per week eigenlijk goed meevallen.
Wiet is dan ook kinderdrugs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wiet met mate > drank
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wiet is dan ook kinderdrugs.
Leuk voor met je matties van 16 op schoolplein.
in je eentje smoken is ook niet leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wiet met mate > drank
Hagia Sofiaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Hotel die uitkijkt op grootste moskee daar in ieder geval
hoe lang en wanneer preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Hotel die uitkijkt op grootste moskee daar in ieder geval
Verschilt per vrouw denk ik. Van drank word ik slaperig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen worden toch eerder geil van drank dan van wiet .
Of klopt dat niet.
Vanaf 18 mei, hoe lang precies weet ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe lang en wanneer precies
ik ga maybe ook effe langs daar
Ga naar High Life in Goes.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef DrNick het volgende:
Ik wil ook nog eens wiet doen.
#yololeef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |