Gahah en zoveel mensen beweren een glutenallergie te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan vriend Golfer
Ja niet echt heel luxe. Gewoon normaal. Werk er nu niet meer maar het kwam echt heel veel voor. Over het algemeen krijgen dit soort mensen ook gelijk om gezeik te voorkomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat voor een restaurant is dat? Want dat vind ik wel heel raar gedrag...
Prima voorbeeld. Je betaalt ook bij Ford voor heel veel kleuren een meerprijs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:30 schreef Dingflofbips het volgende:
het is niet bepaald klantvriendelijk. daarom niet. Je kan ook een plakaat op de raam plakken: allergische mensen nicht gewunst.
De verkoper zeurt hier dat de koper het product niet veelt, dus moet de koper zijn wens maar aanpassen. Alleen een zwarte Ford dus. Dat is de wereld omgedraaid.
Je begrijpt toch wel dat die taart al klaar is normaliter en je dus een complete taart zonder nootjes moet maken? Bestel verdorie een ander nagerecht!quote:Als een bereiding echt meer geld kost dan kunnen ze standaard allergievrije gerechten op de kaart zetten voor een bedrag wat daarvoor rendabel is. Maar gewoon opgeld vragen omdat je bv wat nootjes van de chocoladetaart moet weglaten is bizar
komt dat vaak voor?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet je wat de ergste zijn? Mensen die bijna het hele gerecht op eten. Klein beetje laten staan en dan zeggen dat het slecht was en niet niet willen betalen...
das niet gewoon normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja niet echt heel luxe. Gewoon normaal. Werk er nu niet meer maar het kwam echt heel veel voor. Over het algemeen krijgen dit soort mensen ook gelijk om gezeik te voorkomen.
Ja. Of mensen die gewoon weg rennenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef superniger het volgende:
[..]
komt dat vaak voor?
Echt schaamteloos.
daar kun je echt niet een halfleeg bord terugsturen en nog gelijk krijgen ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het plein is het.
Nee maar vergelijkbaar met de prijs klasse.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar kun je echt niet een halfleeg bord terugsturen en nog gelijk krijgen ook
lijkt me heel erg sterkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar vergelijkbaar met de prijs klasse.
Door het WC raampje ontsnappen...quote:
Ja echt. Er zijn echt mensen die dit doen. En als je dan vraagt waarom ze niet gelijk terug sturen is het omdat ze honger hadden. Vervolgens haal je bedrijfsleider er bij of manager en ze krijgen gewoon gelijk....quote:
dan hebben ze toch gegeten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja echt. Er zijn echt mensen die dit doen. En als je dan vraagt waarom ze niet gelijk terug sturen is het omdat ze honger hadden. Vervolgens haal je bedrijfsleider er bij of manager en ze krijgen gewoon gelijk....
Ja dat vind ik ook. Maar te vaak krijgen mensen gelijk om van het gezeur af te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hebben ze toch gegeten?
dan moet je gewoon betalen
Zie Zwarte Pietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Maar te vaak krijgen mensen gelijk om van het gezeur af te zijn.
Ja ik ga hier geen naam noemen. Maar als mensen zo bleven volhouden dat ze niet gingen betalen en ik dus een leidinggevenden er bij moest halen kregen ze gelijk.quote:
dan is die leidinggevende een sukkelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ga hier geen naam noemen. Maar als mensen zo bleven volhouden dat ze niet gingen betalen en ik dus een leidinggevenden er bij moest halen kregen ze gelijk.
Sowieso. Zijn mensen zonder zelfrespect.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is die leidinggevende een sukkel
op het plein hebben ze daar teveel van, das een ander probleemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso. Zijn mensen zonder zelfrespect.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef sp3c het volgende:
op het plein hebben ze daar teveel van, das een ander probleem
Ja ik vind het plein niet leuk. Kom er dus ook nooit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
op het plein hebben ze daar teveel van, das een ander probleem
mensen betalen daar wel gewoon voor hun etenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het plein niet leuk. Kom er dus ook nooit.
Nja zo hoort het ook. Als er iets mis is dan zeg je er gelijk wat van en ga je het niet eerst eten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen betalen daar wel gewoon voor hun eten
Het gaat dus niet om mensen met echte allergieën..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef Silmarwen het volgende:
Dus omdat sommige mensen interessant doen, mogen anderen daadwerkelijk stikken.
Tof...
Ik zelf eet geen Indonesisch of Chinees ivm veel pindasaus en hoog risico. De meeste restaurants zijn heel erg tof als je ze van te voren belt en aangeeft dat je een ernstige pinda en noten allergie hebt. De meeste gerechten zijn prima zonder noten te doen, vaak even geen amandelschaafsel bij je toetje en gerechten met noten bestel je gewoon niet.
Ik zie het probleem niet zo. Ze hebben liever dat de klant in shock raakt en doodgaat in het restaurant. Dat is beter voor de klandizie?
Dat is dan zo'n allergie waarvan ik me afvraag of die wel bestaat, of dat iemand gewoon geen kaas lust (dat kun je natuurlijk gewoon zeggen dan). Want hoezo allergisch voor kaas, waar ben je dan allergisch voor? Voor koemelk of zo? Dan ben je toch ook voor andere dingen allergisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige mensen ook voor zeer kleine hoeveelheden allergisch kunnen zijn, ik had een kennis die zeer allergisch was voor kaas, je moest eens weten waar dat allemaal in kan zitten, en dat staat niet altijd op de kaart.
En hoe wil je dat controleren dan? Allergie test van te voren?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om mensen met echte allergieën..
Niet. Maar daar gaat het nieuwsbericht ook niet over.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren dan? Allergie test van te voren?
Mevrouw gaat u maar even zitten, we doen eerst even een huidtestje.
Nee dit gaat weer zo'n ding worden als "alle kinderen hebben autisme of adhd dus jij zal ook wel liegen" en door zulke berichtgevingen worden mensen met echte problemen niet serieus genomen. Dus straks zit ik in een restaurant met een kok die denkt "Oh hebben we weer zo een" neemt het niet serieus en tada ik kan met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoert worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet. Maar daar gaat het nieuwsbericht ook niet over.
Zeg dat tegen die mensen die doen alsof...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dit gaat weer zo'n ding worden als "alle kinderen hebben autisme of adhd dus jij zal ook wel liegen" en door zulke berichtgevingen worden mensen met echte problemen niet serieus genomen. Dus straks zit ik in een restaurant met een kok die denkt "Oh hebben we weer zo een" neemt het niet serieus en tada ik kan met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoert worden.
Als het een modegrill is moet je er juist geen aandacht aan geven. Bovendien is een restaurant een dienstverlenend bedrijf en is de klant koning.
Nou nee, tenzij je de persoonlijk integriteit aantast van de kok of serveerster of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die mensen die doen alsof...
En dat laatste, Er zit echt een grens hoor
Juist mensen met een echte allergie zijn de dupe van deze Hypochonders, want ze zullen minder serieus genomen worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren dan? Allergie test van te voren?
Mevrouw gaat u maar even zitten, we doen eerst even een huidtestje.
voor heel veel kleuren ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Prima voorbeeld. Je betaalt ook bij Ford voor heel veel kleuren een meerprijs.
Ja daag. Maak verdorie niet alles met noten / gluten / lactose enz enzquote:Je begrijpt toch wel dat die taart al klaar is normaliter en je dus een complete taart zonder nootjes moet maken? Bestel verdorie een ander nagerecht!
Ik vind het echt triest als je met die instelling uit eten gaat. Klant is koning..,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou nee, tenzij je de persoonlijk integriteit aantast van de kok of serveerster of iets dergelijks.
Nee dat doe ik niet. Zoals ik al zei vermijd ik zelfs restaurants waar veel noten gebruikt worden. Denk je dat het soms tof is om over zo iets onzinnigs dood te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest als je met die instelling uit eten gaat. Klant is koning..,
Waar heb ik dat gezegd ? Heb je het topic uberhaubt wel gelezen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Zoals ik al zei vermijd ik zelfs restaurants waar veel noten gebruikt worden. Denk je dat het soms tof is om over zo iets onzinnigs dood te gaan.
Je zegt dat het triest is om met de instelling "de klant is koning" uit eten te gaan. Hoe ga jij dan uit eten? De chef is de baas? er zijn zulke restaurants waar je eet wat de chef je aanbiedt, dat weet je van te voren als je die keus maakt, dan prima toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd ? Heb je het topic uberhaubt wel gelezen ?
In een horeca gelegenheid ben je een gast niet klant. Dus hoor je ook als een gast te gedragen, dat vergeten veel mensen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dit gaat weer zo'n ding worden als "alle kinderen hebben autisme of adhd dus jij zal ook wel liegen" en door zulke berichtgevingen worden mensen met echte problemen niet serieus genomen. Dus straks zit ik in een restaurant met een kok die denkt "Oh hebben we weer zo een" neemt het niet serieus en tada ik kan met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoert worden.
Als het een modegrill is moet je er juist geen aandacht aan geven. Bovendien is een restaurant een dienstverlenend bedrijf en is de klant koning.
Ik werk zelf in de horeca dus ik ga alles behalve met de instelling de klant is koning uit eten. En als je het topic had gelezen had je gezien dat ik had geschreven dat over het algemeen het personeel rekening houdt met allergieën ook al is er twijfel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je zegt dat het triest is om met de instelling "de klant is koning" uit eten te gaan. Hoe ga jij dan uit eten? De chef is de baas? er zijn zulke restaurants waar je eet wat de chef je aanbiedt, dat weet je van te voren als je die keus maakt, dan prima toch.
Anyhoe vanwege wat zeikerds gaat dit in de media komen, wordt het alleen maar erger en zijn mensen met een allergie straks extra de lul.
Precies er zijn ook nog fatsoensnormen. Het is echt bij de beesten af als je soms hoort en ziet hoe mensen met horecapersoneel om gaan. Al is er andersom ook nog vaak veel te leren...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest als je met die instelling uit eten gaat. Klant is koning..,
Dus dat. Je bent gast. Niets meer niets minder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
In een horeca gelegenheid ben je een gast niet klant. Dus hoor je ook als een gast te gedragen, dat vergeten veel mensen.
Wie zegt dat dat gebeurt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Ja daag. Maak verdorie niet alles met noten / gluten / lactose enz
Absoluut. Maar ik ben al geslagen, uitgescholden en regelmatig behandeld als hond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies er zijn ook nog fatsoensnormen. Het is echt bij de beesten af als je soms hoort en ziet hoe mensen met horecapersoneel om gaan. Al is er andersom ook nog vaak veel te leren...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zouden er trouwens ook mensen bij de Mac gaan roepen dat ze een glutenvrije QP willen?
Ik ga het de eerstvolgende keer voor de grap eens vragen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef Dingflofbips het volgende:
dat zou ik graag eens willen zien
Dat volk wat meteen panisch wordt als ze een E-nummer zien zul je bedoelen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Een veel voorkomende is mensen die beweren allergisch te zijn voor Natriumglutamaat
Tja. Italiaans willen eten zonder knoflook en dan nog kant-en-klaar uit de super ook. Dan ben je idd een zeikerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Ericr het volgende:
Vindt maar een pastasaus zonder die zooi er in, alleen pure tomatenblokjes of zelf gemaakt is redelijk veilig.
Huh? Sinds wanneer betaalt een gast voor de gastvrijheid/het eten/het drinken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Je bent gast. Niets meer niets minder.
Gewoon proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer betaalt een gast voor de gastvrijheid/het eten/het drinken?
Het mag dan hip zijn om een patiënt een cliënt te noemen en een klant een 'gast' maar je moet dat niet doortrekken naar 'je hebt je dus als gast te gedragen' want dn eis ik ook als 'gast' behandeld te worden en dus geen rekening te krijgen.
En toen kwam ze thuis en zat drie dagen op de wc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb weleens gewoon gekookt voor iemand die ook tijdens het eten pas zei dat ze een allergie had voor een product waarvan je denkt van, wat kun je daar nou van krijgen. Heb gewoon aangegeven dat het er niet in zat. Ten eerste ik had geen zin om opnieuw te koken/honger en dan had ze dat maar van tevoren melden. Ten tweede de zogenaamde "allergische reactie" die ze zou krijgen ervan was helemaal niet voorgekomen en ze vond het prima te eten. Noem het maar "placebo" effect..
Nee hoor.. Ik kom dit gedrag zelden tegen in de horeca. Zal wel liggen aan de manier waarop ik met het personeel om ga.quote:
Ik ga mijn gasten ook voortaan 2,20 reken voor 3 slokjes colaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Je bent gast. Niets meer niets minder.
Horeca in NL is idd gillend duur, 2,20 of meer voor 0,2 cola.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga mijn gasten ook voortaan 2,20 reken voor 3 slokjes cola
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik kom dit gedrag zelden tegen in de horeca. Zal wel liggen aan de manier waarop ik met het personeel om ga.
Gisteren nog. Een dag training met in de pauzes catering. Dame stond super shaggie achter de balie. Ze ziet mij en er verschijnt een grote grijns op haar gezicht. Ik ben de hele dag als een koningin behandeld door haar en haar collegae. Met de schalen snacks liepen ze zelfs om om mij wat meer te kunnen geven. Waarom? Ik zie die mensen staan als mens en niet als automaat die 'gewoon hun werk moeten doen'.
Kassières in de super hetzelfde. Doen op de automatische piloot hun werk en komen los als ze mij zien. Ff een praatje, ff vragen hoe het met ze is e.d.
Maar ik ben wél klant.
En dan te bedenken dat als het postmix cola is je inkoop misschien 5 cent per glas is. Cashen vriend !quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga mijn gasten ook voortaan 2,20 reken voor 3 slokjes cola
6,80 voor een pint Guinness inmiddels, ik kan het bijna zelf halen in Ierland voor dat geldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Horeca in NL is idd gillend duur, 2,20 of meer voor 0,2 cola.
Dan voel je je toch geen gast?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Horeca in NL is idd gillend duur, 2,20 of meer voor 0,2 cola.
Dan is t ook logisch dat mensen gaan zeiken over t eten. Aso's.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat als het postmix cola is je inkoop misschien 5 cent per glas is. Cashen vriend !
Ja probleem is alleen dat mensen vergeten dat van dat cola'tje ook het personeel en het pand betaald moet worden. En de rest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is t ook logisch dat mensen gaan zeiken over t eten. Aso's.
Ligt er een beetje aan, als jij een brouwerijcontract hebt bijvoorbeeld koop je duurder in dan in de supermarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat als het postmix cola is je inkoop misschien 5 cent per glas is. Cashen vriend !
Dat geld persen ze overal wel uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja probleem is alleen dat mensen vergeten dat van dat cola'tje ook het personeel en het pand betaald moet worden. En de rest.
Maar sommige prijzen gaan idd nergens over. Zoals verse munthee
Soit, hier in D is de horeca een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja probleem is alleen dat mensen vergeten dat van dat cola'tje ook het personeel en het pand betaald moet worden. En de rest.
Maar sommige prijzen gaan idd nergens over. Zoals verse munthee
Duitslandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, hier in D is de horeca een stuk goedkoper.
Een paar vestigingen in Nederland hebben glutenvrije burgers op het menu staanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gebeurt?
Zouden er trouwens ook mensen bij de Mac gaan roepen dat ze een glutenvrije QP willen?
Vanwege de prijs ga ik dus niet meer naar strandtenten. Dat gaat echt nergens meer overquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik klaag ook niet echt over prijzen, je kiest er zelf voor om er heen te gaan. Maar het is idd belachelijk duur. Zeker een fles wijn gaat zo 10 keer over de kop.
Zul je zien dat ik het net daar ga vragen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:40 schreef Revolution-NL het volgende:
Een paar vestigingen in Nederland hebben glutenvrije burgers op het menu staan
Wat betalen die standhouders van strandtenten aan de gemeente om de boulevard van Scheveningen te mogen uitbaten? Als je ¤3,80 voor een glas cola moet neertellenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanwege de prijs ga ik dus niet meer naar strandtenten. Dat gaat echt nergens meer over
Geen idee maar volgens mij is het gruwelijk veel. En ze moeten natuurlijk in een paar maanden alles omzetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat betalen die standhouders van strandtenten aan de gemeente om de boulevard van Scheveningen te mogen uitbaten? Als je ¤3,80 voor een glas cola moet neertellen
Ze mogen blij zijn dit jaar. Ze hebben relatief veel "warme" maanden met goed weer gehad ivg met vorige jaren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee maar volgens mij is het gruwelijk veel. En ze moeten natuurlijk in een paar maanden alles omzetten.
Jaaa... en die Maserati moet ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen idee maar volgens mij is het gruwelijk veel. En ze moeten natuurlijk in een paar maanden alles omzetten.
Precies dit. Je piem0l kan ervan af vliegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:38 schreef Revolution-NL het volgende:
De nuance spat er weer vanaf in dit topic. Wat een simpelheid wordt hier weer tentoongespreid.
Ik kan je vertellen dat je een serieus probleem heb als je een gluten allergie heb (dus GEEN intolerantie) en je toch gluten binnen krijgt al dan niet van kruisbesmetting.
In Nederland lopen we wat dat betreft enorm achter als je het vergelijkt met het buitenland.
Nja ik geloof wat je nu vooral ziet is dat het idd de zelfde strandtenthouders zijn die er zitten. En daar zitten sommige bij die doen het idd erg goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaa... en die Maserati moet ergens van betaald worden.
Echt, strandtenthouders, altijd wat te zeiken, en zoveel mogelijk poen binnenharken, en dan nog weer zeiken.
Om de rest van het jaar op vakantie te gaan. Echt. Dat excuus slaat nergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze een goed seizoen hebben wel ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om de rest van het jaar op vakantie te gaan. Echt. Dat excuus slaat nergens op.
Ik kan me goed voorstellen dat jij dat soort klanten niet kent. Voor jou zijn het tenslotte 'gasten' die zich vooral meegaand en voorkomend moeten gedragen en gedwee hun zakken moeten laten leegkloppen. Jij ziet je 'gasten' niet als mensen maar als zakken met geld die vooral niet moeilijk moeten gaan doen.quote:
Nog een keerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat jij dat soort klanten niet kent. Voor jou zijn het tenslotte 'gasten' die zich vooral meegaand en voorkomend moeten gedragen en gedwee hun zakken moeten laten leegkloppen. Jij ziet je 'gasten' niet als mensen maar als zakken met geld die vooral niet moeilijk moeten gaan doen.
Wat moeten ze anders? Een tweede baan nemen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om de rest van het jaar op vakantie te gaan. Echt. Dat excuus slaat nergens op.
Prima toch als het kan. Zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Een tweede baan nemen...
Ik ken een paar die gaan op 'vakantie' waar het leven goedkoper is dan in NL. Thailand / Indonesie anders redden ze het niet.
Kortzichtig? Ik heb het over het standaard gejammer dat ze al hun omzet in die paar maanden moeten draaien en dat ze dat als excuus gebruiken om de prijzen idioot hoog op te schroeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze een goed seizoen hebben wel ja.
Klinkt bijna alsof je jaloers bent
Waarom geen oliebollenkraam in de winter?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Een tweede baan nemen...
Ik ken een paar die gaan op 'vakantie' waar het leven goedkoper is dan in NL. Thailand / Indonesie anders redden ze het niet.
Jezus. Je hoeft er niet naartoe te gaan, Je hoeft er ook echt geen last van te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kortzichtig? Ik heb het over het standaard gejammer dat ze al hun omzet in die paar maanden moeten draaien en dat ze dat als excuus gebruiken om de prijzen idioot hoog op te schroeven.
Lul excuus want de rest van het jaar kunnen ze ook gaan werken ipv vakantie vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |