Gahah en zoveel mensen beweren een glutenallergie te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan vriend Golfer
Ja niet echt heel luxe. Gewoon normaal. Werk er nu niet meer maar het kwam echt heel veel voor. Over het algemeen krijgen dit soort mensen ook gelijk om gezeik te voorkomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat voor een restaurant is dat? Want dat vind ik wel heel raar gedrag...
Prima voorbeeld. Je betaalt ook bij Ford voor heel veel kleuren een meerprijs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:30 schreef Dingflofbips het volgende:
het is niet bepaald klantvriendelijk. daarom niet. Je kan ook een plakaat op de raam plakken: allergische mensen nicht gewunst.
De verkoper zeurt hier dat de koper het product niet veelt, dus moet de koper zijn wens maar aanpassen. Alleen een zwarte Ford dus. Dat is de wereld omgedraaid.
Je begrijpt toch wel dat die taart al klaar is normaliter en je dus een complete taart zonder nootjes moet maken? Bestel verdorie een ander nagerecht!quote:Als een bereiding echt meer geld kost dan kunnen ze standaard allergievrije gerechten op de kaart zetten voor een bedrag wat daarvoor rendabel is. Maar gewoon opgeld vragen omdat je bv wat nootjes van de chocoladetaart moet weglaten is bizar
komt dat vaak voor?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet je wat de ergste zijn? Mensen die bijna het hele gerecht op eten. Klein beetje laten staan en dan zeggen dat het slecht was en niet niet willen betalen...
das niet gewoon normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja niet echt heel luxe. Gewoon normaal. Werk er nu niet meer maar het kwam echt heel veel voor. Over het algemeen krijgen dit soort mensen ook gelijk om gezeik te voorkomen.
Ja. Of mensen die gewoon weg rennenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef superniger het volgende:
[..]
komt dat vaak voor?
Echt schaamteloos.
daar kun je echt niet een halfleeg bord terugsturen en nog gelijk krijgen ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het plein is het.
Nee maar vergelijkbaar met de prijs klasse.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar kun je echt niet een halfleeg bord terugsturen en nog gelijk krijgen ook
lijkt me heel erg sterkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar vergelijkbaar met de prijs klasse.
Door het WC raampje ontsnappen...quote:
Ja echt. Er zijn echt mensen die dit doen. En als je dan vraagt waarom ze niet gelijk terug sturen is het omdat ze honger hadden. Vervolgens haal je bedrijfsleider er bij of manager en ze krijgen gewoon gelijk....quote:
dan hebben ze toch gegeten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja echt. Er zijn echt mensen die dit doen. En als je dan vraagt waarom ze niet gelijk terug sturen is het omdat ze honger hadden. Vervolgens haal je bedrijfsleider er bij of manager en ze krijgen gewoon gelijk....
Ja dat vind ik ook. Maar te vaak krijgen mensen gelijk om van het gezeur af te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hebben ze toch gegeten?
dan moet je gewoon betalen
Zie Zwarte Pietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Maar te vaak krijgen mensen gelijk om van het gezeur af te zijn.
Ja ik ga hier geen naam noemen. Maar als mensen zo bleven volhouden dat ze niet gingen betalen en ik dus een leidinggevenden er bij moest halen kregen ze gelijk.quote:
dan is die leidinggevende een sukkelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ga hier geen naam noemen. Maar als mensen zo bleven volhouden dat ze niet gingen betalen en ik dus een leidinggevenden er bij moest halen kregen ze gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |