Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).quote:
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?
Fuck... ik ga dit niet winnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfDat er een gast vijf minuten stil naast haar blijft lopen. Dat andere personen blijven zeuren als ze niet reageert op flirtpogingen en hardop op straat uitroepen dat ze lelijk zijn.
Proost!quote:
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.
Hotpants.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Ja altijd die stomme nederlanders hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
Vooral Hollanders. Uit Putte enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
THUG LIFE.quote:
quote:
Niet zo zuur kijken, gewoon een romantisch avondje regelen in Belgie. Niemand die de echte Faxie kan weerstaan. Buiten FOK!, dat dan weer wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo zuur kijken, gewoon een romantisch avondje regelen in Belgie. Niemand die de echte Faxie kan weerstaan. Buiten FOK!, dat dan weer wel.
quote:
De waarheid mag gezegd worden.quote:
Saaaaaaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Weten jullie nog mijn movie themafeestje struggles? Ik denk dat ik gewoon als Mia Wallace ga. Lekker makkelijk.
[ afbeelding ]
Oftewel, alleen even een pruik scoren en ik ben klaar.![]()
Rode lippenstift en nagellak, check.
Broek, blouse en schoenen, check.
Sigaret, check.
Ik draai er ook zeker niet omheen#amsterdam.quote:
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik vind dat je 't goed voor elkaar hebt met zo'n leuk huisje, Fera? Nee? Bij deze.
Al vind ik het wel doodeng op zo'n hoog balkon.
10/10 zou doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Weten jullie nog mijn movie themafeestje struggles? Ik denk dat ik gewoon als Mia Wallace ga. Lekker makkelijk.
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
Dat weten we nu wel hoor.quote:
Als je dat echt goed wil doen moet je een grote injectienaald uit je borst laten steken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
ik heb zo'n bureaustoel die draait.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?
PS:Ik ben van plan om een cursus Nederlandsch te gaan volgen, wanterfectionistme
De adrenaline doet me weer snel naar binnen lopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
Dank je.
De adrenaline laat me voelen dat ik leef.
Ga als Leeloo Dallasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
goed idee, al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat echt goed wil doen moet je een grote injectienaald uit je borst laten steken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n bureaustoel die draait.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn 2e keus is als minion, maar dat is ook niet heel sexy of zo met tuinbroek.
Vergeet de multipass niet.quote:
Ik las erectionisme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?
PS:Ik ben van plan om een cursus Nederlandsch te gaan volgen, wanterfectionistme
Issie kotsproof?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik vind dat je 't goed voor elkaar hebt met zo'n leuk huisje, Fera? Nee? Bij deze.
Al vind ik het wel doodeng op zo'n hoog balkon.
Maar wel leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn 2e keus is als minion, maar dat is ook niet heel sexy of zo met tuinbroek.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las erectionisme.
En dat leek me een beetje tussen een harry potter spreuk en een religie in te hangen.
Leeloo Dalles multipassquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
goed idee, al zeg ik het zelf!
Dat is best te doen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
Kan ook wel redelijk goedkoop volgens mij. Moet je zo'n plastic spuit hebben (zonder naald dus), die kosten geen klap. Daar laat je een stuk ijzerdraad uit krullen zodat je iets meer oppervlakte hebt en dat plak je met pleisters op je huid onder je blouse.
Het Hertog Jan gedeelte wel ja.quote:
Nee art, wij gaan niet daten.quote:
Hoewel ik net mijn bakkie koffie op heb hoorquote:
Nee Grolsch Kornuit, dat is acceptabel. Heineken niet.quote:
Waarom heb jij zin in mij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
Nu heb ik zin HJsowieso zaterdag
thuis en in de Doc!
In Resident Evil 1 zie je d'r behaarde foefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en je Milla Jovovich crush.
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Grolsch Kornuit, dat is acceptabel. Heineken niet.
I doesn't know much math is hard difficultzquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heul niet.quote:
Nee, bier moet je sowieso niet mixen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.
Beide foutief.quote:
Ze is perfect in haar oude films. Heb haar al een tijd niet meer gezien in recente films. Geloof dat ze tegenwoordig kinderen heeft. Ze zal wel wat uitgezakt zijn dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over het balkon toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kotsen doe je naast het balkon natuurlijk
Wel geinig en er zit iets meer werk in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.![]()
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is perfect in haar oude films. Heb haar al een tijd niet meer gezien in recente films. Geloof dat ze tegenwoordig kinderen heeft. Ze zal wel wat uitgezakt zijn dan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel geinig en er zit iets meer werk in.
[ afbeelding ]
Of als:Catwoman kan ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Inderdaad, als je als die rechter wilt heb je de nodige bussen spraytan nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Realiteit is vrouwonvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Of als:sexy minionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Die laatste. Moeilijk. Hit Girl is namelijk nog een meisje. Ben niet into age play.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Is die linker te koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
In Resident Evil 1 zie je d'r behaarde foef
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Dan uiteraard als de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
Heb jij die hoop nog?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.Voeg eens wat toe.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die laatste. Moeilijk. Hit Girl is namelijk nog een meisje. Ben niet into age play.
Is het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.
Boeiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.Voeg eens wat toe.
Power girl dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vind ik nog saaier dan Mia.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Ik kan er ook niks aan doen dat kinderen baren zijn sporen nalaat bij de meeste vrouwen.
Al die aparte onderdelen worden een beetje te veel... rokje, pruik en cape willen nog, maar verder.quote:
Je bent zelf saaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vind ik nog saaier dan Mia.
Ik wijs hem best wel eens op zijn Faxismen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
De flauwe grappen van Art zijn natuurlijk helemaal prima
Jep. Blauw oog en gekneusde rib aan overgehouden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wijs hem best wel eens op zijn Faxismen hoor.
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken zat vrouwen die kinderen hebben gekregen, ja.
Je kreeg niet eens pikstraf? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jep. Blauw oog en gekneusde rib aan overgehouden.
De rondlopende kinderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?
Het pittige kapselquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.quote:
Tijgerstrepen is wel een stoere naam voor striae!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.
Hoeft niet hoor, mijn stiefmoeder heeft er 4 rondlopen, zwanger van de 5de, maar nog steeds lang haar.quote:
Velma lijkt me leuker.quote:
VOornamelijk de kinderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VOornamelijk de kinderen.
Maar ik stoor me er verder niet aan, want het zijn geen vrouwen die ik interessant vind om iets relatie-achtigs mee aan te gaan.
Kinderen zijn een soaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.
Weet Myra dat al?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.
Toch maar lesbisch worden dan.quote:
of een spiraaltje er in douwen?quote:
Vladinguhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef twi het volgende:
Ik hou wel van vrouwen die instanatief nemen.
Echt waar, wat een domme blonde koeien heb je in die kutprogramma's van BNN
Heb ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of een spiraaltje er in douwen?
Gelukkig zit jij op kinderen te wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, telkens als ik erover begin wil die pas weer seks als ik mijn pil slik.
Stuur wat van de vrouwelijk fans door naar mij danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik.Maar je weet het nooit.
Ach, ik heb toch meer vrouwelijke fans dan mannelijke.
Gewoon stiekem laten bezwangerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het aftellen. Nog 8 jaar. Dat is erop wachten toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij op kinderen te wachten
mama myraquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij op kinderen te wachten
Dat heeft toch weinig zin als ze op vrouwen vallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuur wat van de vrouwelijk fans door naar mij dan
Here we go again.quote:
Staat hij ook naast je als je hem slikt en controleert hij daarna je mond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongeh kan ook bi zijn togquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig zin als ze op vrouwen vallen?
Ben wel beetje jaloers op jouw fansquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op mijn soep. Neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon stiekem laten bezwangerendan maar wat eerder dan gepland. Kun je babyhapjes à la Kaneel maken
Zijn Fas en Dqodie jouw fansquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan vallen ze automatisch op jou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongeh kan ook bi zijn tog
Nah, denk eerder juist nietquote:
Van Fas durf ik het niet te zeggen, maar ik hoop het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was mijn minion uitprobeersel.hey, zeg, kom je hier vaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit was mijn minion uitprobeersel.HhhhnnnnggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Haha still cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Staat je wel leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Goed figuur trouwens.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Het contrast doet mij meer aan een soort bij denken dan een Minion, want die hebben lichtere tuinbroeken. Maar met de juiste muts moet dit kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Het staat je goed iig!
Ik hoor ineens Bittersweet Symphony.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
Ga als Kathryn uit Cruel Intentions.
[ afbeelding ]
Ga dan gewoon als Buffy.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee! Het was myr met haar babyhapjes opmerking. Ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel beetje jaloers op jouw fans
[..]
Haten op mijn soep. Neger alsjeblieft.
Ik lig smachtend aan je voeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Fas durf ik het niet te zeggen, maar ik hoop het wel.
Dit riekt naar sarcasme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lig smachtend aan je voeten.
You're a tiger, you earned your stripes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijgerstrepen is wel een stoere naam voor striae!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
You're a tiger, you earnt your stripes!
Dit was mijn minion uitprobeersel.Wow, lekker figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Sorry.
Ik epileer alleen de wenkbrauwen van heel bijzondere vrouwen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Als sarcasme naar oude Franse kaas ruikt, dan wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ruiken je voeten naar sarcasme?
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.quote:
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus wat is dat love at first kiss een genant programma.
die zoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja Feer, nu moet je wel een update plaatsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.
Cool.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, lekker figuur.
Sorry.
[..]
Ik epileer alleen de wenkbrauwen van heel bijzondere vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie jou ook niet zo snel intens naar mijn gezicht kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
OmnomnomnomnomNOMNOMNOMnom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!
Als ik mijn hond ga zoenen met pindakaas in mijn mond ziet het er ook zo uit volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!
Ik zei toch dat mannen het niet boeiend vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Feer, nu moet je wel een update plaatsen.
90% op de TV is genantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Doddie en Hep zaten constant naar me te knipogen. Daardoor vergat ik het spontaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet zo snel intens naar mijn gezicht kijken.
Daar kan je nog geen 10 minuten mee vullen (hihi vullen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Een real life programma over Faxie en zijn tindermatches, dates etc., dat zou pas een goed format zijn.
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien Doddie me met een knip van haar vingers aan de hand mee kon nemen naar buiten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doddie en Hep zaten constant naar me te knipogen. Daardoor vergat ik het spontaan.
Of
Jij bent zo dominant dat ik je niet recht aan durf te kijken.
En de dates.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Een real life programma over Faxie en zijn tindermatches, dates etc., dat zou pas een goed format zijn.
Wel een leuk personage, maar niemand zou haar herkennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk, maar ze hadden ook nog anderen (lichtere).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het contrast doet mij meer aan een soort bij denken dan een Minion, want die hebben lichtere tuinbroeken. Maar met de juiste muts moet dit kunnen.
Het staat je goed iig!
Dat nummer.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Hoe verloopt het eigenlijk met jouw hosselpogingen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Mogelijk met de matches en dates niet, maar jij die het aanvult met commentaar heb je zo een seizoen vol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je nog geen 10 minuten mee vullen (hihi vullen)
Ik vind haar echt niks, echt een domme del qua uiterlijk en manier van praten, maar blijkbaar studeert ze wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
Shit, de zoen gemist. Ik ben ingestapt bij propster Gloria
Er moet sex inzitten he anders kijkt er geen hond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Sinds wanneer hossel ik dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe verloopt het eigenlijk met jouw hosselpogingen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien Doddie me met een knip van haar vingers aan de hand mee kon nemen naar buiten.
'Ik heb het nog nooit gedaan'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet sex inzitten he anders kijkt er geen hond.
Die subleef.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was wel braaf gehoorzaam ja.
Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niks, echt een domme del qua uiterlijk en manier van praten, maar blijkbaar studeert ze wel.
*Fascination liket dit bericht.quote:
Whehehehe.quote:
Dit was mijn minion uitprobeersel.Te mooi om waar te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
![]()
Mooie vrouwen liggen de hele dag op hun rug met een lekkere vent, liggen anders te pitten of zitten te studeren, derhalve geen tijd voor FOK! en dus hoax!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Oh, wat is wel jouw type?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de Subway had.
Lief van haar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Die van die ranzige zoen gaan gewoon nog op date.Dat zou ik echt nooit doen.
Het ging wel door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de Subway had.
Dat mag, ik hossel sowieso niet. Heb de OP niet voor niks aangepast destijds. En verder zeg ik nergens hoe het niet moet. Mag iedereen voor zichzelf weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid, gezien al je commentaar op hoe het niet moet.
Slechtste hosselpoging van de dag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn...
![]()
Mooie vrouwen liggen de hele dag op hun rug met een lekkere vent, liggen anders te pitten of zitten te studeren, derhalve geen tijd voor FOK! en dus hoax!
Hosselban.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechtste hosselpoging van de dag.
Bij deze ontneem ik je het recht het nog eens te proberen de komende 72 uur.
Dit was mijn minion uitprobeersel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechtste hosselpoging van de dag.
Bij deze ontneem ik je het recht het nog eens te proberen de komende 72 uur.
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Zouden ze wel mogen invoeren op FOK!
Jij laat alle dames glibberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.
God, dan zou Faxie al drie keer een permban hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Dan worden sommige users wel heel stil ineens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Blijft er niks over van fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.
uit mijn handen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij laat alle dames glibberen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, dan zou Faxie al drie keer een permban hebben gehad.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hep leidt dus een sub en domleef. Wow.quote:
Ik zal Danny even dm sturen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Morgen chiliquote:
Ik kom bij je etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Hep leidt dus een sub en domleef. Wow.
[..]
Ik zal Danny even dm sturen.
[..]
Morgen chili
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Dan mag 90% van mijn PM en DM inbox ook weg
3 Keer maar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een 2e viva of bokt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK! wordt dan FOK!ster, omdat er geen mannen meer zijn om te posten.
Sorry...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.
Haha, is dat zo erg joh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.
aque is er nog. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK! wordt dan FOK!ster, omdat er geen mannen meer zijn die kunnen posten.
Vooruit, ik zal eens gaan hosselen dan.quote:
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.quote:
Ooh, ik schreef het verkeerd, ik vroeg me af of dat zovaak gebeurdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Blijkbaar lukt het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan dat dan niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow, haiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.
quote:
Dus je zegt dat er hoop is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:
Ik denk dat ik het wel begrijp. Ik omschreef het een beetje raar, maar ik bedoelde dus als vraag of dat zo vaak gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Bedoelen jullie trouwens dit soort stalkers?
[ afbeelding ]
Ik maak mezelf wel moedeloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je me niet moedeloos maken vandaag?
tuigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens bij laatste voyeur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah kijk, de hosselpoging had succes. Plus 1 anonieme fokker. Lafaard.quote:
Met een dickpic?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Was van mij ook maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp. Ik omschreef het een beetje raar, maar ik bedoelde dus als vraag of dat zo vaak gebeurd
Dickpics lijken me niet eens het ergste. Daar kan ik nog wel om lachen.quote:
DIT WAS OP VERZOEK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was van mij ook maar een grapje hoor.
Knuffel nodig?quote:
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dickpics lijken me niet eens het ergste. Daar kan ik nog wel om lachen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat niet.
En mocht iemand het toch willen proberen, een gifje is leuker.
Je hebt art wat uit te leggenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn minion uitprobeersel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.![]()
Je Caps zit vast.quote:
Misschien een andere hoek proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffel nodig?
[..]
Pijnlijk dit.
..van Mattel!quote:
Ja zou ik ook zeggen.quote:
Is dit je nieuwe aanpak fax? Laat even weten of het werkt.quote:
Ik kan je zo ook wel vertellen dat het niet werktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe aanpak fax? Laat even weten of het werkt.
En tóch proberen hé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan je zo ook wel vertellen dat het niet werkt
He, waarom zo serieus?quote:
Als je het weet, moet je toch je aanpak eens veranderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan je zo ook wel vertellen dat het niet werkt
Niks werkt, duhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je het weet, moet je toch je aanpak eens veranderen.
Werkte je maar eensquote:
Moest je dat nou perse vertellen? Jammer dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Art, ik date stiekem met aeque on the side.
Jij wilt gewoon gesandwiched worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Art, ik date stiekem met aeque on the side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |