Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.quote:
Tijgerstrepen is wel een stoere naam voor striae!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?
Bij mij weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.
Hoeft niet hoor, mijn stiefmoeder heeft er 4 rondlopen, zwanger van de 5de, maar nog steeds lang haar.quote:
Velma lijkt me leuker.quote:
VOornamelijk de kinderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VOornamelijk de kinderen.
Maar ik stoor me er verder niet aan, want het zijn geen vrouwen die ik interessant vind om iets relatie-achtigs mee aan te gaan.
Kinderen zijn een soaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.
Weet Myra dat al?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
De ziekte die moederschap heet is inderdaad een regelrechte turn-off.
Toch maar lesbisch worden dan.quote:
of een spiraaltje er in douwen?quote:
Vladinguhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef twi het volgende:
Ik hou wel van vrouwen die instanatief nemen.
Echt waar, wat een domme blonde koeien heb je in die kutprogramma's van BNN
Heb ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of een spiraaltje er in douwen?
Gelukkig zit jij op kinderen te wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, telkens als ik erover begin wil die pas weer seks als ik mijn pil slik.
Stuur wat van de vrouwelijk fans door naar mij danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik.Maar je weet het nooit.
Ach, ik heb toch meer vrouwelijke fans dan mannelijke.
Gewoon stiekem laten bezwangerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het aftellen. Nog 8 jaar. Dat is erop wachten toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij op kinderen te wachten
mama myraquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij op kinderen te wachten
Dat heeft toch weinig zin als ze op vrouwen vallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuur wat van de vrouwelijk fans door naar mij dan
Here we go again.quote:
Staat hij ook naast je als je hem slikt en controleert hij daarna je mond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongeh kan ook bi zijn togquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig zin als ze op vrouwen vallen?
Ben wel beetje jaloers op jouw fansquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op mijn soep. Neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon stiekem laten bezwangerendan maar wat eerder dan gepland. Kun je babyhapjes à la Kaneel maken
Zijn Fas en Dqodie jouw fansquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan vallen ze automatisch op jou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongeh kan ook bi zijn tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |