Heb jij die hoop nog?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.Voeg eens wat toe.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die laatste. Moeilijk. Hit Girl is namelijk nog een meisje. Ben niet into age play.
Is het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.
Boeiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.Voeg eens wat toe.
Power girl dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vind ik nog saaier dan Mia.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Ik kan er ook niks aan doen dat kinderen baren zijn sporen nalaat bij de meeste vrouwen.
Al die aparte onderdelen worden een beetje te veel... rokje, pruik en cape willen nog, maar verder.quote:
Je bent zelf saaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vind ik nog saaier dan Mia.
Ik wijs hem best wel eens op zijn Faxismen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
De flauwe grappen van Art zijn natuurlijk helemaal prima
Jep. Blauw oog en gekneusde rib aan overgehouden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wijs hem best wel eens op zijn Faxismen hoor.
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken zat vrouwen die kinderen hebben gekregen, ja.
Je kreeg niet eens pikstraf? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jep. Blauw oog en gekneusde rib aan overgehouden.
De rondlopende kinderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je het meest storend? Tijgerstrepen? Slappere huid?
Het pittige kapselquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.quote:
Tijgerstrepen is wel een stoere naam voor striae!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd maar weer richten op dat naakt. En dat dan weer af maken met zo'n vunzige opmerking over snel klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |