Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).quote:
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?
Fuck... ik ga dit niet winnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfDat er een gast vijf minuten stil naast haar blijft lopen. Dat andere personen blijven zeuren als ze niet reageert op flirtpogingen en hardop op straat uitroepen dat ze lelijk zijn.
Proost!quote:
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.
Hotpants.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Ja altijd die stomme nederlanders hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
Vooral Hollanders. Uit Putte enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
THUG LIFE.quote:
quote:
Niet zo zuur kijken, gewoon een romantisch avondje regelen in Belgie. Niemand die de echte Faxie kan weerstaan. Buiten FOK!, dat dan weer wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo zuur kijken, gewoon een romantisch avondje regelen in Belgie. Niemand die de echte Faxie kan weerstaan. Buiten FOK!, dat dan weer wel.
quote:
De waarheid mag gezegd worden.quote:
Saaaaaaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Weten jullie nog mijn movie themafeestje struggles? Ik denk dat ik gewoon als Mia Wallace ga. Lekker makkelijk.
[ afbeelding ]
Oftewel, alleen even een pruik scoren en ik ben klaar.![]()
Rode lippenstift en nagellak, check.
Broek, blouse en schoenen, check.
Sigaret, check.
Ik draai er ook zeker niet omheen#amsterdam.quote:
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik vind dat je 't goed voor elkaar hebt met zo'n leuk huisje, Fera? Nee? Bij deze.
Al vind ik het wel doodeng op zo'n hoog balkon.
10/10 zou doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Weten jullie nog mijn movie themafeestje struggles? Ik denk dat ik gewoon als Mia Wallace ga. Lekker makkelijk.
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
Dat weten we nu wel hoor.quote:
Als je dat echt goed wil doen moet je een grote injectienaald uit je borst laten steken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
ik heb zo'n bureaustoel die draait.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?
PS:Ik ben van plan om een cursus Nederlandsch te gaan volgen, wanterfectionistme
De adrenaline doet me weer snel naar binnen lopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
Dank je.
De adrenaline laat me voelen dat ik leef.
Ga als Leeloo Dallasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Sigaret, check.
goed idee, al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat echt goed wil doen moet je een grote injectienaald uit je borst laten steken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n bureaustoel die draait.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn 2e keus is als minion, maar dat is ook niet heel sexy of zo met tuinbroek.
Vergeet de multipass niet.quote:
Ik las erectionisme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben je daar achter gekomen?
PS:Ik ben van plan om een cursus Nederlandsch te gaan volgen, wanterfectionistme
Issie kotsproof?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik vind dat je 't goed voor elkaar hebt met zo'n leuk huisje, Fera? Nee? Bij deze.
Al vind ik het wel doodeng op zo'n hoog balkon.
Maar wel leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn 2e keus is als minion, maar dat is ook niet heel sexy of zo met tuinbroek.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las erectionisme.
En dat leek me een beetje tussen een harry potter spreuk en een religie in te hangen.
Leeloo Dalles multipassquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
goed idee, al zeg ik het zelf!
Dat is best te doen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
Kan ook wel redelijk goedkoop volgens mij. Moet je zo'n plastic spuit hebben (zonder naald dus), die kosten geen klap. Daar laat je een stuk ijzerdraad uit krullen zodat je iets meer oppervlakte hebt en dat plak je met pleisters op je huid onder je blouse.
Het Hertog Jan gedeelte wel ja.quote:
Nee art, wij gaan niet daten.quote:
Hoewel ik net mijn bakkie koffie op heb hoorquote:
Nee Grolsch Kornuit, dat is acceptabel. Heineken niet.quote:
Waarom heb jij zin in mij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
Nu heb ik zin HJsowieso zaterdag
thuis en in de Doc!
In Resident Evil 1 zie je d'r behaarde foefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en je Milla Jovovich crush.
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Grolsch Kornuit, dat is acceptabel. Heineken niet.
I doesn't know much math is hard difficultzquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heul niet.quote:
Nee, bier moet je sowieso niet mixen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus vies (heineken) + lekker (HJ) = acceptabel.
Beide foutief.quote:
Ze is perfect in haar oude films. Heb haar al een tijd niet meer gezien in recente films. Geloof dat ze tegenwoordig kinderen heeft. Ze zal wel wat uitgezakt zijn dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over het balkon toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kotsen doe je naast het balkon natuurlijk
Wel geinig en er zit iets meer werk in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.![]()
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is perfect in haar oude films. Heb haar al een tijd niet meer gezien in recente films. Geloof dat ze tegenwoordig kinderen heeft. Ze zal wel wat uitgezakt zijn dan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel geinig en er zit iets meer werk in.
[ afbeelding ]
Of als:Catwoman kan ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Inderdaad, als je als die rechter wilt heb je de nodige bussen spraytan nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Realiteit is vrouwonvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel een beetje vrouwonvriendelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Of als:sexy minionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Die laatste. Moeilijk. Hit Girl is namelijk nog een meisje. Ben niet into age play.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Is die linker te koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Dude echt. Het is of 1) smileys of 2) vunzige opmerkingen bij jou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
In Resident Evil 1 zie je d'r behaarde foef
[..]
[ afbeelding ]
Of als:Dan uiteraard als de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |