quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, dan zou Faxie al drie keer een permban hebben gehad.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hep leidt dus een sub en domleef. Wow.quote:
Ik zal Danny even dm sturen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Zouden ze wel mogen invoeren op FOK!
Morgen chiliquote:
Ik kom bij je etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Hep leidt dus een sub en domleef. Wow.
[..]
Ik zal Danny even dm sturen.
[..]
Morgen chili
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Dan mag 90% van mijn PM en DM inbox ook weg
3 Keer maar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een 2e viva of bokt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK! wordt dan FOK!ster, omdat er geen mannen meer zijn om te posten.
Sorry...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.
Haha, is dat zo erg joh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel irritant hoor, dat soort DM's ontvangen. Vooral van users die je verder nog nooit gezien hebt maar die alleen je fobo stalken.
aque is er nog. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK! wordt dan FOK!ster, omdat er geen mannen meer zijn die kunnen posten.
Vooruit, ik zal eens gaan hosselen dan.quote:
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.quote:
Ooh, ik schreef het verkeerd, ik vroeg me af of dat zovaak gebeurdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Blijkbaar lukt het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan dat dan niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow, haiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |