Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niks, echt een domme del qua uiterlijk en manier van praten, maar blijkbaar studeert ze wel.
*Fascination liket dit bericht.quote:
Whehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was mijn minion uitprobeersel.Te mooi om waar te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
![]()
Mooie vrouwen liggen de hele dag op hun rug met een lekkere vent, liggen anders te pitten of zitten te studeren, derhalve geen tijd voor FOK! en dus hoax!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Oh, wat is wel jouw type?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de Subway had.
Lief van haar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Die van die ranzige zoen gaan gewoon nog op date.Dat zou ik echt nooit doen.
Het ging wel door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de Subway had.
Dat mag, ik hossel sowieso niet. Heb de OP niet voor niks aangepast destijds. En verder zeg ik nergens hoe het niet moet. Mag iedereen voor zichzelf weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid, gezien al je commentaar op hoe het niet moet.
Slechtste hosselpoging van de dag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn...
![]()
Mooie vrouwen liggen de hele dag op hun rug met een lekkere vent, liggen anders te pitten of zitten te studeren, derhalve geen tijd voor FOK! en dus hoax!
Hosselban.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechtste hosselpoging van de dag.
Bij deze ontneem ik je het recht het nog eens te proberen de komende 72 uur.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was mijn minion uitprobeersel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechtste hosselpoging van de dag.
Bij deze ontneem ik je het recht het nog eens te proberen de komende 72 uur.
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Zouden ze wel mogen invoeren op FOK!
Jij laat alle dames glibberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.
God, dan zou Faxie al drie keer een permban hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Dan worden sommige users wel heel stil ineens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hosselban.
Blijft er niks over van fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kan 90% van mijn posts weg.
uit mijn handen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij laat alle dames glibberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |