Als ik mijn hond ga zoenen met pindakaas in mijn mond ziet het er ook zo uit volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!
Ik zei toch dat mannen het niet boeiend vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Feer, nu moet je wel een update plaatsen.
90% op de TV is genantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus wat is dat love at first kiss een genant programma.
Doddie en Hep zaten constant naar me te knipogen. Daardoor vergat ik het spontaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet zo snel intens naar mijn gezicht kijken.
Daar kan je nog geen 10 minuten mee vullen (hihi vullen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Een real life programma over Faxie en zijn tindermatches, dates etc., dat zou pas een goed format zijn.
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien Doddie me met een knip van haar vingers aan de hand mee kon nemen naar buiten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doddie en Hep zaten constant naar me te knipogen. Daardoor vergat ik het spontaan.
Of
Jij bent zo dominant dat ik je niet recht aan durf te kijken.
En de dates.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Een real life programma over Faxie en zijn tindermatches, dates etc., dat zou pas een goed format zijn.
Wel een leuk personage, maar niemand zou haar herkennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
Ga als Kathryn uit Cruel Intentions.
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk, maar ze hadden ook nog anderen (lichtere).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het contrast doet mij meer aan een soort bij denken dan een Minion, want die hebben lichtere tuinbroeken. Maar met de juiste muts moet dit kunnen.
Het staat je goed iig!
Dat nummer.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Hoe verloopt het eigenlijk met jouw hosselpogingen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Mogelijk met de matches en dates niet, maar jij die het aanvult met commentaar heb je zo een seizoen vol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je nog geen 10 minuten mee vullen (hihi vullen)
Ik vind haar echt niks, echt een domme del qua uiterlijk en manier van praten, maar blijkbaar studeert ze wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
Shit, de zoen gemist. Ik ben ingestapt bij propster Gloria
Er moet sex inzitten he anders kijkt er geen hond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
Sinds wanneer hossel ik dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe verloopt het eigenlijk met jouw hosselpogingen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien Doddie me met een knip van haar vingers aan de hand mee kon nemen naar buiten.
'Ik heb het nog nooit gedaan'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet sex inzitten he anders kijkt er geen hond.
Die subleef.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was wel braaf gehoorzaam ja.
Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niks, echt een domme del qua uiterlijk en manier van praten, maar blijkbaar studeert ze wel.
*Fascination liket dit bericht.quote:
Whehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was mijn minion uitprobeersel.Te mooi om waar te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
![]()
Mooie vrouwen liggen de hele dag op hun rug met een lekkere vent, liggen anders te pitten of zitten te studeren, derhalve geen tijd voor FOK! en dus hoax!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Oh, wat is wel jouw type?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is ook totaal niet een type waar ik op val.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over de Subway had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |