Nah, denk eerder juist nietquote:
Van Fas durf ik het niet te zeggen, maar ik hoop het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit was mijn minion uitprobeersel.hey, zeg, kom je hier vaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit was mijn minion uitprobeersel.HhhhnnnnggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Haha still cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Staat je wel leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Goed figuur trouwens.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dit was mijn minion uitprobeersel.Het contrast doet mij meer aan een soort bij denken dan een Minion, want die hebben lichtere tuinbroeken. Maar met de juiste muts moet dit kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Het staat je goed iig!
Ik hoor ineens Bittersweet Symphony.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
Ga als Kathryn uit Cruel Intentions.
[ afbeelding ]
Ga dan gewoon als Buffy.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
Ga als Kathryn uit Cruel Intentions.
[ afbeelding ]
Nee nee! Het was myr met haar babyhapjes opmerking. Ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel beetje jaloers op jouw fans
[..]
Haten op mijn soep. Neger alsjeblieft.
Ik lig smachtend aan je voeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Fas durf ik het niet te zeggen, maar ik hoop het wel.
Dit riekt naar sarcasme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lig smachtend aan je voeten.
You're a tiger, you earned your stripes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijgerstrepen is wel een stoere naam voor striae!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
You're a tiger, you earnt your stripes!
Dit was mijn minion uitprobeersel.Wow, lekker figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh.
Sorry.
Ik epileer alleen de wenkbrauwen van heel bijzondere vrouwen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Als sarcasme naar oude Franse kaas ruikt, dan wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ruiken je voeten naar sarcasme?
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.quote:
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus wat is dat love at first kiss een genant programma.
die zoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus wat is dat love at first kiss een genant programma.
Ja Feer, nu moet je wel een update plaatsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.
Cool.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, lekker figuur.
Sorry.
[..]
Ik epileer alleen de wenkbrauwen van heel bijzondere vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie jou ook niet zo snel intens naar mijn gezicht kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten naar je geëpileerde wenkies te kijken zaterdag.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
OmnomnomnomnomNOMNOMNOMnom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, hij kon prima zoenen, die Maarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |