Vooruit, ik zal eens gaan hosselen dan.quote:
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.quote:
Ooh, ik schreef het verkeerd, ik vroeg me af of dat zovaak gebeurdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, ja. Ik snap ook niet hoe zulke figuren denken zo te scoren.
Blijkbaar lukt het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan dat dan niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow, haiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap het bij mij wel, want bij mij is het ooit iemand gelukt.
quote:
Dus je zegt dat er hoop is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:
Ik denk dat ik het wel begrijp. Ik omschreef het een beetje raar, maar ik bedoelde dus als vraag of dat zo vaak gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Bedoelen jullie trouwens dit soort stalkers?
[ afbeelding ]
Ik maak mezelf wel moedeloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je me niet moedeloos maken vandaag?
tuigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens bij laatste voyeur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah kijk, de hosselpoging had succes. Plus 1 anonieme fokker. Lafaard.quote:
Met een dickpic?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Was van mij ook maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp. Ik omschreef het een beetje raar, maar ik bedoelde dus als vraag of dat zo vaak gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |