Ja, gegoogeld op 'leuk poesje'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Ah.. dat is gewoon een plaatje van Google
en wat is het merk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Lienekien het volgende:
Gechipt, gecertificeerd en jaarlijkse hercontrole.
Onbekend merk. Wel goed in hinderlagen en enkels grijpen.quote:
Alleen maar de onzekerheid of je volgend jaar die certificering wel kunt behouden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef chufi het volgende:
Zit er voor ons nog wat in? Met dat certificaat?
Waar ga je hem op beoordelen? Geur, kleur en smaak?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen maar de onzekerheid of je volgend jaar die certificering wel kunt behouden.
Jeukgehalte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ga je hem op beoordelen? Geur, kleur en smaak?
Laat ons eens meegenieten van je Awesome view from the porch..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef MadMaster het volgende:
ik zit in een schommelstoel op de porch, de bergen te bekijken.
Awesome. zouden ze hier zeggen...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Howdie vanaf de Silver Spur Ranch, Bandera, Texas...
Als je maar relaxed ... PP draait doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil een mens nog meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je je wel zal vermaken hier. Paarden, kampvuur, barbeque en rust...
wil je er eentje voor mij meenemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ex-bewoners van de ranch...![]()
Altijd goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie zonsondergang misschien?
Mooie foto! Hoe is het in the US of A?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie zonsondergang misschien?
Daarom moet je ook een telefoon nemen waar een goede camera op zit. Maar waarschijnlijk neem je die ook nooit mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vergeet altijd fototoestel mee te nemen, het was vandaag erg mooi in het bos en op de hei.
Heb nog een oude Nokia die dan in de auto ligt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een telefoon nemen waar een goede camera op zit. Maar waarschijnlijk neem je die ook nooit mee.
en je autosleutels zijn dan ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog een oude Nokia die dan in de auto ligt.
Die kunnen gewoon in contactslot blijven daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooitje! Is dat je nieuwe liefde?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Ah.. dat is gewoon een plaatje van Google
Nee, want dan sta ik privee te kijkquote:
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.quote:
En, was het nog watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga even checken of Theemuts nog vrij is nu.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond 20+ jaar geleden een publiek Urinoir...
voor de begrafenis-gasten
Nah, waarom zeg je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.
Wat ontzettend dom van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect caseandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik krijg nu wilde ideeën.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
Ik ben trots op mezelf, badkamer en toilet gesopt en keuken heeft ook een goeie beurt gehad
Live.mail, Ymail, Gmailquote:
heeft ze het wel naar haar zin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze week is mijn vrouw maand bezig om knol weer in het gareel te krijgen.
heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gebeld dus denk het wel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
A MOTHER posted images of lasagne and roast dinners on Facebook while her starving, dehydrated, four-year-old son was locked in a filth-filled bedroom just days away from death, a court has heard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect case
Fucking idioten....
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.quote:
Wanneer is ze weg gegaan en hoelang blijft ze weg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gebeld dus denk het wel.
Ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mijn computerkamer nog niet gezien.
Gisteren was nog vaste oppas dag en volgens mij vanochtend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer is ze weg gegaan en hoelang blijft ze weg?
Je weet niet zeker of ze vanochtend is weg gegaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren was nog vaste oppas dag en volgens mij vanochtend.
Ik denk dat ze voor maandagochtend wel weer terug is.
Die komt altijd weer terug, ik denk zelfs eerder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of ze vanochtend is weg gegaan?
Je denkt wel dat ze terug komt?
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerstquote:
Ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerst
nee ik bedoel zo de jongens tegen de meisjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Zoveel testosteron verwacht je ook niet in 40 plus toch Hut?
Ben een week de baas in huis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerst
Ik heb niets tegen jongens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zo de jongens tegen de meisjes
Ben je al gewend aan de wintertijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden ze ons best wel lief hoor, denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:
Ik zou er het rambam van krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden ze ons best wel lief hoor, denk ik
Gewoon laten lullen werk ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zou er het rambam van krijgen
Ik lees het niet meer terug, sinds een week of tweequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.
Ik lees alles bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik lees het niet meer terug, sinds een week of twee
Je vult ook echt zelf dingen in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen woord met die man gewisseld vandaag.
dan snap ik je niet met ''mijn naam is haas'', maar zal ongetwijfeld aan mij liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vult ook echt zelf dingen in.
Die 2 posts hebben geen enkel verband met elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dan snap ik je niet met ''mijn naam is haas'', maar zal ongetwijfeld aan mij liggen
owquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2 posts hebben geen enkel verband met elkaar.
Heb geen idee, meestal is ie rond deze tijd prominent aanwezig maar zijn ritme is in de war denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ownou ja, ik denk dat Chuf effe bij moet slapen zodat ie vannacht weer fris en fruitig er tegenaan
kan, of hij zit met zijn happie in Utopia dat kan ook
Jullie waren ook de hele nacht op geloof ik dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, meestal is ie rond deze tijd prominent aanwezig maar zijn ritme is in de war denk ik.
Ik ben daarna nog gaan paardrijden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie waren ook de hele nacht op geloof ik dus dat is niet zo gek
jij bent echt goed gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben daarna nog gaan paardrijden.
Dat rekende ik je niet aan, ik rekende het mijzelf aan dat ik een poes had gepost en er niet bij stil had gestaan dat het die vraag op zou roepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.
...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
Hij zal wel weer liggen te pitten denk ik, dat was gisteren ook zo.
Soms snap ik het nog geen eens wat er staatquote:
Dat maakt niet uit, toch lees ik 't.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms snap ik het nog geen eens wat er staat
TH is ook zijn ritme kwijt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is alweer in slaap gesukkeld denk ik..
Nee maar was afgeleid ....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is alweer in slaap gesukkeld denk ik..
ik heb geen TVquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dure boten in opgelicht, altijd mooi.
Dat is waar... had je al eerder vertelt, maar hoe kon je dan gisteren Pulp Fiction zien met Bruce onderquote:
DVD-speler in de compuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar... had je al eerder vertelt, maar hoe kon je dan gisteren Pulp Fiction zien met Bruce onder
de douche?
Met rum en slagroom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
Ik heb trek in warme Chocomel, ga ik effe doen...
Het is in ieder geval een heel lief poesje, ik werd er even een beetje vrolijk van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat rekende ik je niet aan, ik rekende het mijzelf aan dat ik een poes had gepost en er niet bij stil had gestaan dat het die vraag op zou roepen.
Zit tweede kamer te kijkenquote:
Ik heb toch die sporttas vol keiharde actie DVD's...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar... had je al eerder vertelt, maar hoe kon je dan gisteren Pulp Fiction zien met Bruce onder
de douche?
Het gaat over de bio-industrie e.d.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo vroeg in slaap valt.
En, hebben ze nog wat zinnigs te melden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gaat over de bio-industrie e.d.
Dat het verschrikkelijk is wat daar gebeurt met die dieren en desastreus voor alles en iedereenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En, hebben ze nog wat zinnigs te melden?
Waar kan een mens zich tegenwoordig nog voor inzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
De PvdD zijn stelletje geitenwollensokkenbreiers.
Nederland staat bovenaan met Gifgebruikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En, hebben ze nog wat zinnigs te melden?
Ik zorg goed voor mijn dieren en vreet ze ook op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar kan een mens zich tegenwoordig nog voor inzetten
?
Vooral op Fok!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nederland staat bovenaan met Gifgebruik
Het ruime sopquote:
al die miljoenen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boten is ook lachen maar nabetaling aan EU gaat nog grotere soap worden.
Nee, ik heb er nooit tijd voor gehad; gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij regionaal politiek verslaggever ? Dat die streams altijd aan staan?
Wordt dat niet een beetje laat om nu nog Free Willy te gaan kijken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nooit tijd voor gehad; gewoon nieuwsgierig
&
Het is al weer afgelopen vandaag
[ afbeelding ]
Nee, ik kijk een Koreaanse gangsterfilmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje laat om nu nog Free Willy te gaan kijken...
Maar praktisch gezien ... Je hebt geen TV dus alles op de computer, maar dan Fok je ook nog of heb je een 2e scherm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een Koreaanse gangsterfilm
ik zet hem op pauzequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien ... Je hebt geen TV dus alles op de computer, maar dan Fok je ook nog of heb je een 2e scherm?
dat is precies de bedoelingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig met je volle sporttas
Succes met je aanwinsten alvastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer naar de Kringloop-winkel
Aaitje voor Dees.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel lief poesje, ik werd er even een beetje vrolijk van.
alles heeft 'n ritmequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nee... beetje onregelmatige bankhangtijden ...
maar dan nog kun je er op tijd in en op tijd uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap beter in de bank dan in mn bed
Ik word wel weer wakker gebeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nog kun je er op tijd in en op tijd uit
Weer Zalandoo ?quote:
stoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was GLS met mn nieuwe winterjas uit Duitsland
das ook stoerquote:
Nu doe je stoerquote:
geachte Piet, waarom denk je dat Sjoer op een belletje van de Arbo ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Sjoef op vaste tijden werken lijkt me beter voor je.
Die Arbo arts ziet dan wel dat fietsen even niet lukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
geachte Piet, waarom denk je dat Sjoer op een belletje van de Arbo ?
moet chufi wel eerst een rondje fietsen om te laten zien dat het écht niet gaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Arbo arts ziet dan wel dat fietsen even niet lukt.
Beste PP dat wat JM zegt ... Ik werk nu ff nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Sjoef op vaste tijden werken lijkt me beter voor je.
Mn fiets staat in de gang en dat wordt lastig rondje draaienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
moet chufi wel eerst een rondje fietsen om te laten zien dat het écht niet gaat
En gelijk je ritme verneukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Beste PP dat wat JM zegt ... Ik werk nu ff niet
Je kunt de schade aan de fiets dan nog als extra bewijs inbrengen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn fiets staat in de gang en dat wordt lastig rondje draaien
Ik verwacht niemand over de vloer... Ooit 1 keer geloof ik in 2000 of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt de schade aan de fiets dan nog als extra bewijs inbrengen.
Meestal ga ik weer eens door mn rug, maar gemiddeld 1 week per 3 jaar of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een weekje ziektewet kan iedereen overkomen.
Zware last op je schouders?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal ga ik weer eens door mn rug, maar gemiddeld 1 week per 3 jaar of zo
Hahaha dat mag ook wel als je zoveel jaren bij elkaar bent!quote:
ongevoelige manquote:
Moet ik eerst mijn prepaid opwaarderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Hahaha dat mag ook wel als je zoveel jaren bij elkaar bent!
Heb je nog steeds niet gebeld?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn prepaid opwaarderen.
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus, na zoveel jaar ga je alleen bellen wanneer er iets mis is.
Dan komt ze gelijk weer terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "
Zij zou toch ook kunnen bellen ,,, PP ik ben goed aangekomen ik mis je nog niet en vergeet de paarden nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "
Zonder mij gaat het altijd via de familiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het de eerste keer van haar alleen op vakantie ?
Dus zoals nu ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder mij gaat het altijd via de familie
Die heeft week vakantie en is nu alleen op pad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Is je vrouw bij je weg? Nog steeds vanwege dat veulen?
\quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft week vakantie en is nu alleen op pad.
Gaat dat nog goedkomen?
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat nog goedkomen?
Zit ze op Lesbos?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wed dat ze het geen week volhoudt zonder mij.
dat is toch geen eiland?quote:
kusjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
ik heel heel zachtjes weg sluipen hier.. welterusten
Gewoon afzetten op lokatie en dan heel hard wegrennenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer regel ik het wel weer.
Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon afzetten op lokatie en dan heel hard wegrennen
Voel me weer week vrijgezel nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik ook wel , was maar een geintje
Wanneer komt ze terug? Paardenmeisje geregeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voel me weer week vrijgezel nu.
Die knollen regel ik zelf wel, ponymutsen komen vanzelf en vergis je niet wat voor effect op vrouwen met zo'n wit paard.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer komt ze terug? Paardenmeisje geregeld?
Zeker nu in deze periode .... Check je wel ff hun leeftijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die knollen regel ik zelf wel, ponymutsen komen vanzelf en vergis je niet wat voor effect op vrouwen met zo'n wit paard.
Heb mijn handen vol aan die knol en let daar niet zo op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker nu in deze periode .... Check je wel ff hun leeftijd
Ok dan is het goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb mijn handen vol aan die knol en let daar niet zo op.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat nog goedkomen?
Is dat laatste je onzekerheid die spreekt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wed dat ze het geen week volhoudt zonder mij.
Kun je er ook lange strandwandelingen maken? Of op een bankje op de dijk zitten en zien hoe het eb of vloed wordt?quote:
Ja zeker kan je daar lange strandwandelingen maken of er bankjes staan om naar het tij te kijken weet ik niet, maar de stranden zijn wel mooi. Of het te vergelijken is met Vlieland weet ik niet want daar ben ik nog nooit geweest. Maar op een eiland ligt het wel, alleen heb je niet per definitie een boot nodig om er te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je er ook lange strandwandelingen maken? Of op een bankje op de dijk zitten en zien hoe het eb of vloed wordt?
Ik heb geen idee waar Haamstede ligt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker kan je daar lange strandwandelingen maken of er bankjes staan om naar het tij te kijken weet ik niet, maar de stranden zijn wel mooi. Of het te vergelijken is met Vlieland weet ik niet want daar ben ik nog nooit geweest. Maar op een eiland ligt het wel, alleen heb je niet per definitie een boot nodig om er te komen.
Maar dan ben je toch zeker weleens in Zeeland geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Via mijn vader heb ik Zeeuwse roots. Maar het is zo'n end rijden.
Ja, vroeger, Goes. En op vakantie geweest naar Domburg. Mijn vader nam bolussen mee als hij op familiebezoek was geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch zeker weleens in Zeeland geweest?
Ik hou van Zeeland, de stranden, het land, de bolussen, ik heb er mijn halve jeugd doorgebracht omdat mijn ouders daar een caravan hadden.
en nu zit dit lied in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:03 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Zeeland![]()
Waar de zomer onbewust.
Met een rotgang wordt genoten.
En waar wild en onverdroten.
Iedereen zijn gang kan gaan.
Tot men zat is en voldaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |