Dan komt ze gelijk weer terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "
Zij zou toch ook kunnen bellen ,,, PP ik ben goed aangekomen ik mis je nog niet en vergeet de paarden nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "
Zonder mij gaat het altijd via de familiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het de eerste keer van haar alleen op vakantie ?
Dus zoals nu ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder mij gaat het altijd via de familie
Die heeft week vakantie en is nu alleen op pad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Is je vrouw bij je weg? Nog steeds vanwege dat veulen?
\quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft week vakantie en is nu alleen op pad.
Gaat dat nog goedkomen?
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat nog goedkomen?
Zit ze op Lesbos?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wed dat ze het geen week volhoudt zonder mij.
dat is toch geen eiland?quote:
kusjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
ik heel heel zachtjes weg sluipen hier.. welterusten
Gewoon afzetten op lokatie en dan heel hard wegrennenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer regel ik het wel weer.
Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon afzetten op lokatie en dan heel hard wegrennen
Voel me weer week vrijgezel nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik ook wel , was maar een geintje
Wanneer komt ze terug? Paardenmeisje geregeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voel me weer week vrijgezel nu.
Die knollen regel ik zelf wel, ponymutsen komen vanzelf en vergis je niet wat voor effect op vrouwen met zo'n wit paard.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer komt ze terug? Paardenmeisje geregeld?
Zeker nu in deze periode .... Check je wel ff hun leeftijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die knollen regel ik zelf wel, ponymutsen komen vanzelf en vergis je niet wat voor effect op vrouwen met zo'n wit paard.
Heb mijn handen vol aan die knol en let daar niet zo op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker nu in deze periode .... Check je wel ff hun leeftijd
Ok dan is het goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb mijn handen vol aan die knol en let daar niet zo op.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat nog goedkomen?
Is dat laatste je onzekerheid die spreekt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wed dat ze het geen week volhoudt zonder mij.
Kun je er ook lange strandwandelingen maken? Of op een bankje op de dijk zitten en zien hoe het eb of vloed wordt?quote:
Ja zeker kan je daar lange strandwandelingen maken of er bankjes staan om naar het tij te kijken weet ik niet, maar de stranden zijn wel mooi. Of het te vergelijken is met Vlieland weet ik niet want daar ben ik nog nooit geweest. Maar op een eiland ligt het wel, alleen heb je niet per definitie een boot nodig om er te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je er ook lange strandwandelingen maken? Of op een bankje op de dijk zitten en zien hoe het eb of vloed wordt?
Ik heb geen idee waar Haamstede ligt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker kan je daar lange strandwandelingen maken of er bankjes staan om naar het tij te kijken weet ik niet, maar de stranden zijn wel mooi. Of het te vergelijken is met Vlieland weet ik niet want daar ben ik nog nooit geweest. Maar op een eiland ligt het wel, alleen heb je niet per definitie een boot nodig om er te komen.
Maar dan ben je toch zeker weleens in Zeeland geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Via mijn vader heb ik Zeeuwse roots. Maar het is zo'n end rijden.
Ja, vroeger, Goes. En op vakantie geweest naar Domburg. Mijn vader nam bolussen mee als hij op familiebezoek was geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch zeker weleens in Zeeland geweest?
Ik hou van Zeeland, de stranden, het land, de bolussen, ik heb er mijn halve jeugd doorgebracht omdat mijn ouders daar een caravan hadden.
en nu zit dit lied in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:03 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Zeeland![]()
Waar de zomer onbewust.
Met een rotgang wordt genoten.
En waar wild en onverdroten.
Iedereen zijn gang kan gaan.
Tot men zat is en voldaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |