dat is precies de bedoelingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig met je volle sporttas
Succes met je aanwinsten alvastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer naar de Kringloop-winkel
Aaitje voor Dees.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel lief poesje, ik werd er even een beetje vrolijk van.
alles heeft 'n ritmequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nee... beetje onregelmatige bankhangtijden ...
maar dan nog kun je er op tijd in en op tijd uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap beter in de bank dan in mn bed
Ik word wel weer wakker gebeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nog kun je er op tijd in en op tijd uit
Weer Zalandoo ?quote:
stoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was GLS met mn nieuwe winterjas uit Duitsland
das ook stoerquote:
Nu doe je stoerquote:
geachte Piet, waarom denk je dat Sjoer op een belletje van de Arbo ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Sjoef op vaste tijden werken lijkt me beter voor je.
Die Arbo arts ziet dan wel dat fietsen even niet lukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
geachte Piet, waarom denk je dat Sjoer op een belletje van de Arbo ?
moet chufi wel eerst een rondje fietsen om te laten zien dat het écht niet gaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Arbo arts ziet dan wel dat fietsen even niet lukt.
Beste PP dat wat JM zegt ... Ik werk nu ff nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Sjoef op vaste tijden werken lijkt me beter voor je.
Mn fiets staat in de gang en dat wordt lastig rondje draaienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
moet chufi wel eerst een rondje fietsen om te laten zien dat het écht niet gaat
En gelijk je ritme verneukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Beste PP dat wat JM zegt ... Ik werk nu ff niet
Je kunt de schade aan de fiets dan nog als extra bewijs inbrengen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn fiets staat in de gang en dat wordt lastig rondje draaien
Ik verwacht niemand over de vloer... Ooit 1 keer geloof ik in 2000 of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt de schade aan de fiets dan nog als extra bewijs inbrengen.
Meestal ga ik weer eens door mn rug, maar gemiddeld 1 week per 3 jaar of zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een weekje ziektewet kan iedereen overkomen.
Zware last op je schouders?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal ga ik weer eens door mn rug, maar gemiddeld 1 week per 3 jaar of zo
Hahaha dat mag ook wel als je zoveel jaren bij elkaar bent!quote:
ongevoelige manquote:
Moet ik eerst mijn prepaid opwaarderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Hahaha dat mag ook wel als je zoveel jaren bij elkaar bent!
Heb je nog steeds niet gebeld?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn prepaid opwaarderen.
je zou even kunnen bellen en zeggen "schat, geniet van je welverdiende vakantie maar ik ms je wel een beetje "quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus, na zoveel jaar ga je alleen bellen wanneer er iets mis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |