Dat het verschrikkelijk is wat daar gebeurt met die dieren en desastreus voor alles en iedereenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En, hebben ze nog wat zinnigs te melden?
Waar kan een mens zich tegenwoordig nog voor inzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
De PvdD zijn stelletje geitenwollensokkenbreiers.
Nederland staat bovenaan met Gifgebruikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En, hebben ze nog wat zinnigs te melden?
Ik zorg goed voor mijn dieren en vreet ze ook op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar kan een mens zich tegenwoordig nog voor inzetten
?
Vooral op Fok!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nederland staat bovenaan met Gifgebruik
Het ruime sopquote:
al die miljoenen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boten is ook lachen maar nabetaling aan EU gaat nog grotere soap worden.
Nee, ik heb er nooit tijd voor gehad; gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij regionaal politiek verslaggever ? Dat die streams altijd aan staan?
Wordt dat niet een beetje laat om nu nog Free Willy te gaan kijken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nooit tijd voor gehad; gewoon nieuwsgierig
&
Het is al weer afgelopen vandaag
[ afbeelding ]
Nee, ik kijk een Koreaanse gangsterfilmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje laat om nu nog Free Willy te gaan kijken...
Maar praktisch gezien ... Je hebt geen TV dus alles op de computer, maar dan Fok je ook nog of heb je een 2e scherm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een Koreaanse gangsterfilm
ik zet hem op pauzequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien ... Je hebt geen TV dus alles op de computer, maar dan Fok je ook nog of heb je een 2e scherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |