Nee, want dan sta ik privee te kijkquote:
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.quote:
En, was het nog watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga even checken of Theemuts nog vrij is nu.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond 20+ jaar geleden een publiek Urinoir...
voor de begrafenis-gasten
Nah, waarom zeg je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.
Wat ontzettend dom van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect case🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik krijg nu wilde ideeën.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
Ik ben trots op mezelf, badkamer en toilet gesopt en keuken heeft ook een goeie beurt gehad
Live.mail, Ymail, Gmailquote:
heeft ze het wel naar haar zin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze week is mijn vrouw maand bezig om knol weer in het gareel te krijgen.
heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gebeld dus denk het wel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
A MOTHER posted images of lasagne and roast dinners on Facebook while her starving, dehydrated, four-year-old son was locked in a filth-filled bedroom just days away from death, a court has heard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect case
Fucking idioten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |