Ja, gegoogeld op 'leuk poesje'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Ah.. dat is gewoon een plaatje van Google
en wat is het merk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Lienekien het volgende:
Gechipt, gecertificeerd en jaarlijkse hercontrole.
Onbekend merk. Wel goed in hinderlagen en enkels grijpen.quote:
Alleen maar de onzekerheid of je volgend jaar die certificering wel kunt behouden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef chufi het volgende:
Zit er voor ons nog wat in? Met dat certificaat?
Waar ga je hem op beoordelen? Geur, kleur en smaak?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen maar de onzekerheid of je volgend jaar die certificering wel kunt behouden.
Jeukgehalte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ga je hem op beoordelen? Geur, kleur en smaak?
Laat ons eens meegenieten van je Awesome view from the porch..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef MadMaster het volgende:
ik zit in een schommelstoel op de porch, de bergen te bekijken.
Awesome. zouden ze hier zeggen...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Howdie vanaf de Silver Spur Ranch, Bandera, Texas...
Als je maar relaxed ... PP draait doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil een mens nog meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je je wel zal vermaken hier. Paarden, kampvuur, barbeque en rust...
wil je er eentje voor mij meenemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ex-bewoners van de ranch...![]()
Altijd goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie zonsondergang misschien?
Mooie foto! Hoe is het in the US of A?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie zonsondergang misschien?
Daarom moet je ook een telefoon nemen waar een goede camera op zit. Maar waarschijnlijk neem je die ook nooit mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vergeet altijd fototoestel mee te nemen, het was vandaag erg mooi in het bos en op de hei.
Heb nog een oude Nokia die dan in de auto ligt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een telefoon nemen waar een goede camera op zit. Maar waarschijnlijk neem je die ook nooit mee.
en je autosleutels zijn dan ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog een oude Nokia die dan in de auto ligt.
Die kunnen gewoon in contactslot blijven daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooitje! Is dat je nieuwe liefde?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Ah.. dat is gewoon een plaatje van Google
Nee, want dan sta ik privee te kijkquote:
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.quote:
En, was het nog watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga even checken of Theemuts nog vrij is nu.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond 20+ jaar geleden een publiek Urinoir...
voor de begrafenis-gasten
Nah, waarom zeg je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat schatje in de OP en heb verder niet terug gelezen.
Wat ontzettend dom van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect caseandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik krijg nu wilde ideeën.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
Ik ben trots op mezelf, badkamer en toilet gesopt en keuken heeft ook een goeie beurt gehad
Live.mail, Ymail, Gmailquote:
heeft ze het wel naar haar zin ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze week is mijn vrouw maand bezig om knol weer in het gareel te krijgen.
heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gebeld dus denk het wel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
A MOTHER posted images of lasagne and roast dinners on Facebook while her starving, dehydrated, four-year-old son was locked in a filth-filled bedroom just days away from death, a court has heard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adelaide couple face court accused of starving son in ‘house of horrors’ neglect case
Fucking idioten....
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.quote:
Wanneer is ze weg gegaan en hoelang blijft ze weg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet gebeld dus denk het wel.
Ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mijn computerkamer nog niet gezien.
Gisteren was nog vaste oppas dag en volgens mij vanochtend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer is ze weg gegaan en hoelang blijft ze weg?
Je weet niet zeker of ze vanochtend is weg gegaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren was nog vaste oppas dag en volgens mij vanochtend.
Ik denk dat ze voor maandagochtend wel weer terug is.
Die komt altijd weer terug, ik denk zelfs eerder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of ze vanochtend is weg gegaan?
Je denkt wel dat ze terug komt?
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerstquote:
Ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerst
nee ik bedoel zo de jongens tegen de meisjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Zoveel testosteron verwacht je ook niet in 40 plus toch Hut?
Ben een week de baas in huis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad op dat er een beetje masculien sfeertje heerst
Ik heb niets tegen jongens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zo de jongens tegen de meisjes
Ben je al gewend aan de wintertijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden ze ons best wel lief hoor, denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:
Ik zou er het rambam van krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden ze ons best wel lief hoor, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |